Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Targovax announces completed enrollment in the phase 1/2 trial with ONCOS-102 in combination with durvalumab in patients with advanced colorectal cancer with peritoneal malignancies

https://newsweb.oslobors.no/message/536134

49 Likes
8 Likes

Magnus Jäderberg, Targovax ASA - Chief Medical Officer [6] -------------------------------------------------------------------------------- My – I’m sorry. Okay. Okay. Yes, very happy to answer that. I was waiting for my boss ,Øystein, to maybe start. So yes, I mean, as you know, we have a really interesting collaboration with AstraZeneca. The way this contract is written is such that we jointly own the data. So if the clinical data come in positive, the obvious next step is we’re going to sit down with AstraZeneca and think about how we’re going to develop a registrational program. So yes, it’s – it could become something very significant, not just for us in Targovax, but actually for patients as well.

13 Likes

Ja, den virker

Så får vi se om vi ikke legger ut litt patent news litt senere i dag :wink:

4 Likes

TRVX: FULLFØRT INNRULLERING AV PASIENTER I 1/2-STUDIE MED ONCOS-102

Oslo (Infront TDN Direkt): Targovax har nå fullført rekruttering til fase 1/2-studien med ONCOS-102 i kombinasjon med durvalumab hos pasienter med tykktarms- og endetarmskreft med spredning til bukhinnen.

Det fremkommer av en melding fra selskapet torsdag morgen.

Totalt består studien av 33 pasienter, hvorav 30 av disse vil få full dose.

For meg er det påfallende at finansavisen velger å presentere nyheter fra Targovax på en meget nøktern og forsiktig måte.

Lurer på om finansavisen fortsatt er bittre på at de lot ØS prege forsiden for 4år siden. Er de redd for å hause? Tapte Hegnar penger forsommeren 2017?

I og med at CRI sponser dette, så vil jeg tro at de har noen betingelser/krav om å ta dette videre til markedet dersom det foreligger gode resultater. 2022 blir spennende med tanke på AZ, men før den tid (2021) kommer det nok noen spenstige nyheter :slight_smile:

2 Likes

Ble ikke den takeoffen jeg hadde forventet! :sweat_smile: Sell on news…

1 Like

Det er alltid sell on news i targovax. Har for lengst sluttet å tro noe annet. Det må komme avklaring vedr. finansiering event. partneravtale med $ før vi får takeoff her.
Jeg er heldigvis langsiktig her.

Nu tror jeg efterhånden ikke så meget mere på at der “altid” er sell on news, og det især af 2 grunde

  • for hvor pokker er så dem der ønsker at købe, hvis alle ønsker at sælge - nu når der er kommet sell on news…??
  • og hvem ønsker at sælge ved news, når prisen så af den grund, alligevel ikke stiger…??

Never mind, vigtigst af alt og især for de kommende patienter, er at der hele tiden lægges til af gode fremskridt, og der over et bred bane er fremgang på næsten alle de forsøg, de er i gang med.

Så må kursen iv bevæge sig i det område den nu engang ser ud til at bevæge sig omkring, indtil der er nærmere afklaring omkring det økonomiske fremadrettet - når dette er løst (10-20% emission, aftale med up front, eller andet), så vil denne “sell on news bremse” for kursen, forhåbentlig være et minde bare… :slight_smile:

Selvsagt underforudsætning af de forventede/ønskede resultater viser sig.

6 Likes

Personlig synes jeg man bør glede seg over at det tekniske også holdt stand.
Det var forventet god støtte på 7,50, og med påfølgende gode meldinger synes jeg å ane at momentumet er sterkt oppadgående. Jeg forventer en reaksjon opp mot 10 kroner.

En hver salgspost som blir lagt ut blir snarlig plukket opp, og jeg synes kjøpersiden virker ganske så sulten.

11 Likes

Rekrutteringen må ha gått raskt i CRC! Gode resultater her, kan medføre et nytt singearm studie?
«This population of metastatic CRC who have failed prior therapy with peritoneal metastases is a large patient group with no effective available treatment.»

Litt sånn som det var for xofigo. Pasienter har ingenting å tape og myndigheter ser at det blir for dumt å ikke slippe det ut?

1 Like

Ja, lurer litt på hva som er mOS der, og evt når den forhåpentlig kan økes med Trvx :slight_smile:

Intet kan løfte dette uten avtale(r).
Kan vi ikke snart innse realiteten her.
Så da står vi igjen og venter og håper.

1 Like

Stage IV CRC carries a dismal prognosis : the 5-year survival rate for stage IV CRC is less than 10% (2, 3) and the median survival time of patients with stage IV CRCgiven optimal supportive care without chemotherapy is approximately 5 months (4). In metastatic CRC, chemotherapy is used mainly with palliative intent.

Vet ikke om denne er up to date men disse pasientene er de sykeste av de sykeste.

2 Likes

Beklager at jeg polerer og gnukker linjal på småprat, men tenkte jeg kunne si noe om TA og sell on news. Det ser strengt tatt ikke sell on news. Da hadde du fått volum økning. Her er det mer i stilen manglende interesse og hold kjeft så vi får kjøpt det vi får tak i uten å flytte kursen.

I kort form. Det ser ut som det kjøpes i en veldig tight range. Og tilførselen av selgere kommer fra den blå boksen (januar til mars 21) Som nå er lei, og ikke vil være med på sånne nedturer som de opplevde i mai. De kan ikke selge med tap må vite, så de sitter som evige investorer til kursen når kjøpskursen deres, og da selger de. De fleste kjøpere som liker det de ser, er fortsatt grådige j… som ikke vil betale mer enn de må, så de sitter nå å tar i mot. Og det kommer til å fortsette til de ikke får aksjer i fanget lenger.

15 Likes

hadde håpet den hoppet litt så jeg var i pluss sånn at jeg kunne solgt;-)

2 Likes