Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Jeg synes fortsat, at det virker “Strange”, at TRVX søger en Head of Manufactoring, til produktion af large scale Oncos-102😳 Hvordan tolker i dette budskab??

2 Likes

Vanskelig å tolke dette negativt tenker jeg.

1 Like

mener det samme skjedde i NANO uten at det har noe betydning for kursen, selskapet har jo selvsagt troen på det de driver med uavhengig av hvor mye cash de har nå eller trenger fremover.

1 Like

Men TRVX skal vel ikke drive produktion af Oncos uanset ?? Er det ikke BP der i så fald skal stå for det? Jeg er forvirret…

1 Like

Mange mulig utfall. Om et BP kjøper opp TRVX kan de ha produksjonen av Oncos i datterselskapet Targovax. Blir det utlisensiering kan TRVX fortsatt produsere for andre indikasjoner. F. eks.

4 Likes

Jeg tolker det dithen at de jobber med sin strategi og tro på sine resultater. Jeg tolker også at det har de siste mnd og nå pågår diskusjoner på høyeste nivå.

1 Like

Skal de sende inn forespørsel til FDA/EMA om “kortere vei” til godkjenning / markedet så må søknaden inneholde hvrledes selskapet på “kort tid” selv kan eller via andren avtaler levere det behovet/ kvantumet som oppstår.
Tiden og resursene EMA/FDA har til disposisjon er jo i likhet med de andre aktørene begrenset.
Derfor , er ikke dette på plass og avtalt tidelig i prosessen så utsettes arbeidet fra FDA/EMA sitt ståsted.
Det er jo logisk at det er slik da en ellers ville sitte igjen med mye mindre godkjente medisiner tidelig i prosessen , altså stikk motsatt av hensikten.

Kan det ligge noe slikt bak?

5 Likes

Det ville ha vært veldig dumt å ikke kunne levere til alle som trenger når den tid kommer. Godt at flere baller holdes i lufta om gangen.

4 Likes
2 Likes

Hvad forventer i jer af Q2/Half Year præsentationen på onsdag?

1 Like

Kurs oppgang :joy:

4 Likes

Aksjen lider av nyhetstørke, det eneste vi vet på en god stund er at CFO går av.

En liten antydning eller to om at vi står overfor snarlig avklaring på oppstart av melanom og en beslutning om hvor veien går for Oncos innen mesothelioma så kan det plutselig bli moro å være TRVX-aksjonær igjen.

Det kliniske er på aksjonærenes side, men når det blir lenge mellom nyhetene og det finansielle snart må adresseres, så sklir det av.

Presentasjonen til onsdag blir derfor av stor betydning når det henger så mye i lufta vi ikke vet. Ser fort for meg at opsjonene med Iovaxis blir rullert 6 mnd til, tror det er en omfattende prosess de holder på med for å skaffe nok datagrunnlag.

Targovax må klare å gjøre seg relevant og spennende igjen, noe de burde ha svært gode forutsetninger for å klare :muscle:

7 Likes
1 Like

Enig i dine betragtninger :+1: Men hvis du ser på de rekrutteringer som de har foretaget de seneste måneder (både til klinikken og business dev) så tænker jeg, at noget interessant er igang. Det er trods alt tunge profiler der har sagt ja til at blive en del af TRVX - på et økonomisk kritisk tidspunkt…

6 Likes

There is life still in the vax!

4 Likes

Ble kjapt solgt ned på første “prøvestøt” da🤔. Vi får håpe det går bedre på neste forsøk👍

1 Like

At least some shares exchanged hands…not many, but some…which is a welcome sign after the previous 3 or 4 weeks

Gleder meg til Targovax melder at de har funnet universalkur for melanom, slik at kursen kan ende på -0,5% intradag.

7 Likes

Krysser fingrene for at targovax overrasker markedet og gjerdesitterne kraftig snart, på den positive måten🤞Har ikke investert her for å få 10% gevinst akkurat

13 Likes

Kursen er snart oppe der den var for 5 år siden :rocket: De er gode :clap::clap::clap: