Hvad forventer i jer af Q2/Half Year præsentationen på onsdag?
Kurs oppgang
Aksjen lider av nyhetstørke, det eneste vi vet på en god stund er at CFO går av.
En liten antydning eller to om at vi står overfor snarlig avklaring på oppstart av melanom og en beslutning om hvor veien går for Oncos innen mesothelioma så kan det plutselig bli moro å være TRVX-aksjonær igjen.
Det kliniske er på aksjonærenes side, men når det blir lenge mellom nyhetene og det finansielle snart må adresseres, så sklir det av.
Presentasjonen til onsdag blir derfor av stor betydning når det henger så mye i lufta vi ikke vet. Ser fort for meg at opsjonene med Iovaxis blir rullert 6 mnd til, tror det er en omfattende prosess de holder på med for å skaffe nok datagrunnlag.
Targovax må klare å gjøre seg relevant og spennende igjen, noe de burde ha svært gode forutsetninger for å klare
Enig i dine betragtninger Men hvis du ser på de rekrutteringer som de har foretaget de seneste måneder (både til klinikken og business dev) så tænker jeg, at noget interessant er igang. Det er trods alt tunge profiler der har sagt ja til at blive en del af TRVX - på et økonomisk kritisk tidspunkt…
There is life still in the vax!
Ble kjapt solgt ned på første “prøvestøt” da🤔. Vi får håpe det går bedre på neste forsøk👍
At least some shares exchanged hands…not many, but some…which is a welcome sign after the previous 3 or 4 weeks
Gleder meg til Targovax melder at de har funnet universalkur for melanom, slik at kursen kan ende på -0,5% intradag.
Krysser fingrene for at targovax overrasker markedet og gjerdesitterne kraftig snart, på den positive måten🤞Har ikke investert her for å få 10% gevinst akkurat
Kursen er snart oppe der den var for 5 år siden De er gode
Trist å beskue den manglende tro på selskapet, kursen drives ned dag for dag, og at dagen i morgen skal gi noen avklaring synes å være borte - det eneste som synes klart er at kursen skal ned - kan dog kun være redsel utfra tidligere erfaringer men kursen har vært under press helt siden CMD på våren da Ø.Soug indikerte at selskapet skal konkludere på kursen videre med melanom og mesotheliom ilpa august - på toppen av det hele har selskapet fått 2 FTD (fast track designation) på indikasjonene sine. Markedet forventer emisjon og det på dagens kurs blir det svært ille
Nok en gang håper jeg på noe positivt i morgen selv om erfaringen viser det motsatte - måtte det en gang snu, og ja frustrasjonen har begynt å gnage
Heia Soug og co. er vel det eneste jeg kan si …
ja enig der bowie, eneste som er trist og etter lang periode som dette er at de få oppgangene vi får kommer gamle slitne selge ned, slik vi har sett gang på gang. evig runddans i selskapet. + denne kommende emisjon som lurer i bakgrunnen som du sier også, gjør ikke at folk står i kø for å handle aksjer. det ser vi i boka idag, glissent på kjøpersiden.
Det kan ikke komme som noen overraskelse at markedet har begrenset tillit til selskapet. ØS sine ikke innfridde litt for flåsete utallelser og et formidabelt emisjonspøkelse kvalifiserer ikke til begeistring -dessverre. Håper virkelig at vi blir overrasket.
Hvis de ikke kommer med noen positive signaler i morgen, da blir dette stygt. Er redd det ikke er mye som skal til. Har vanskelig for å tro, etter de studieresultatene de har vist, og nyansettelser, at de ser for seg en emisjon på et bunnnivå? De har snakket om best in class ganske lenge nå, det får de vise med en god deal!! Føler meg i beste fall villedet, hvis så ikke skjer.
jeg tipper på emisjon etterfulgt av en deal, men usikker på tidspunktet annet enn at de må hente penger i høst en gang vil jeg tro
Personligt tror jeg på gode nyheder i morgen. Ellers giver det ingen mening med de seneste senior rekrutteringer og Head of manufactoring…
Det eneste som betyr noe på sikt er resultatene av studiene.
Alt annet er støy.
Hmmm…Du har best in class resultater i dag, men en kurs der skriger til himlen….
“I dag” er ikke “payback time” , men den kommer , den kommer