Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Fint innlegg, solskimm. Trengte ikke å slette hele, selv om jeg forstår at det var for å ikke legge åpent ut det som bør være forbeholdt de med insider-medlemskap.

Detaljene kan forbli «hemmelig», men poenget er at det helt tydelig er småaksjonærer som har senket akskjekursen, på mikroskopisk volum.

Det skal lite til i denne aksjen før det blir full fyr i teltet og vi kan se en kraftig stigning, :crossed_fingers:

4 Likes

@Durable , innlegget ble slettet for alt var feil - i min søvndrukne tilstand så jeg ikke at det ikke var TRVX sin liste jeg så på. Vanligvis er det TRVX som alltid er “sist sett”, så hele innlegget var feil.

Men til gjengjeld kan jeg informere om at TRVX fortsatt jobber aktivt med patentene sine, siste oppdatering er
https://register.epo.org/application?number=EP20197744&lng=en&tab=doclist

Edit:
Hvis en ser på vedleggene ser en at de bruker immundata fra meso, melanoma og museforsøk for å bygge opp under argumentasjonen sin; Register Plus PDF viewer

12 Likes

Edit: flyttet til insider

Hva i all verden er målet med å droppe kursen ned til 6.33 i sluttauksjonen på en 2-3.000 aksjer? Skjønner virkelig ikke hvorfor det nesten hver dag er noen som har lyst til å selge lavere på slike tullevolum.

1 Like

Skjønner ikke folk som trekker seg ut nå rett før resultater… Jeg som har troen på oppkjøp på et tidspunkt gjør i alle fall ikke det​:moneybag::moneybag:

Kjeltringer. Det er mitt syn på saken.
Noen har en agenda.

2 Likes

Selfølgelig er det noen som har en agenda. Drep en hver form for positivt signal, initiativ osv… Et av målene er nok slik jeg ser det å trette ut aksjonærer til å selge etc… Ja, vi vet de trenger penger i kassa, får vi ikke oppkjøp eller en pengedeal, ja så må jo tilrettelegger pumpe kursen oppover. Så sånn sett så virker det lurt å kjøpe her nede og selge på pumpen oppover. Gitt at man ikke har trua da. Vel, bare noen tanker fra meg og selfølgelig ikke noe annet👍

3 Likes

Det som er fint med lav kurs er at når tilbudet kommer ser det enda høyere ut.

1 Like

Er det liksom bra - at det virker høyere relativt til en kunstig lav kurs? :roll_eyes:

2 Likes

Vi trenger optimister i disse ujevne tider :ok_hand:

3 Likes

Så logikken her er at man skal bli vant til lavere kurs for å godta et bud lavere enn det selskapet er verdt?

Om du har et hus som er verdsatt til 12 millioner og jeg gir bud på 2 millioner nok ganger så vil du godta 8 millioner fordi det er mye mer enn alle de andre budene du fikk?

The only good thing is that with 1st patient scheduled to be enrolled in H1 next year, the wait for more information on clinical design/partner/nr of patients per cohort/financing, really has to happen pretty soon. Anything beats this no trading, 1k shares dropping the price by 3% at close, lack of positivity in the chat etc

Kursen er ned ca 30% de siste 6 månedene. Kursen har nesten konsekvent reagert negativ på alle de gode meldingene vi har fått! Ledelsen må jo for lenge siden ha forutsett dette? Nå er vi lavt på 6 tallet, neste melding vil ikke gjøre noe, så sant den ikke innebærer noen penger på bordet​:pray: Vi får håpe de vet hva de driver med, også finansielt! Jeg satser på det​:+1::rocket:

2 Likes

ser ut til å bli en sørgende dårlig emi om den settes senere i høst, faller hver dag nå targo, tipper emi nede på 3-4 tallet i det tempoet her er vi på 5- tallet neste uke

1 Like

vi er dessverre vitne til et selskap som kjøres i grøfta av egne aksjonærer på et meget lavt volum - ledelsen får intet av drahjelp de trenger i forhandlinger - tvert imot - tragisk utvikling, men ikke uventet fra våre med aksjonærer
tok noen poster nå nettopp

5 Likes

Det er det som skurrer litt for meg, de kunne satt emi i juni ved mOS uppdate! De kunne da sikkert satt den på ca 8kr! Mulig de ville vente til de presenterte studieoppsettet, i melanom.Det gjorde de delvis forrige uke!(Presentasjon av samarbeidspartnere, med Max spons av cpi, blir nok heller ikke tatt godt i mot). De kunne da kanskje ha satt emi på ca 6kr. Nå er vi der at emi uten kursdrivende nyheter, så har vi en emi på i beste fall 5kr! De gambler vel ikke på emi på 3,4,5kr? Vi må da for f… få noe bedre!!!

2 Likes

er null interesse for targo her nå, så de få selgerne som er styrer kursen ned.

Er det hakk i plata igjen nå, gutter? Kan vi ikke vente med å avsi dom til vi får litt info om det som skal skje videre?

2 Likes

tror vi skal være klar over at det er ‘‘noen’’ som følger med på småpraten … de rister gjerne ut ‘små-aksjonærene’ som har for kort horisont

1 Like

Yup, for meg som har fulgt Targo i mange år nå er ikke denne situasjonen ukjent. De har omtrent alltid klart å få blæst i kursen før de faktisk gjennomfører en emi. Det som skjer nå er bare at markedet gjør seg klar over at den kommer, så blir det en periode med oppgang før den faktisk kommer, og da blir alle “tatt på senga”. Om historien gjentar seg kommer ikke emi før kursen er på 8-9 på en eller annen hype.

Viktig å huske på at dette er sånn det har vært før, alt kan fortsatt skje denne gangen. :slight_smile:

3 Likes