Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ja, enig der. Et stort spørsmål blir da om man skal gå all out, eller bli inne med noen??En eller annen gang så skjer jo transformeringen og Targovax blir tatt mer seriøst.

Denne gangen blir Targo solgt før emi tipper jeg​:moneybag::moneybag::moneybag:

4 Likes

yeah i am letting it ride. Targo is my biggest investment. Here’s hoping we get paid for the very good clinical results so far. ØS will pull the proverbial rabbit out of the hat…

6 Likes

Grusomt mange aksjer selv og håper det slår til😄

3 Likes

Er det mulig å være i TRVX uten at det er ens største investering? :thinking:

Vi som vet vi vet, bare synd vi ikke har noen haussere på laget :laughing:

3 Likes

Har kursmål 5000 jeg vettu. 5000 er mye mer i forhold til 6 kr enn det er i forhold til 200 kr. Enkel matematikk

3 Likes

Så akkurat q2 webcasten. Fy søren for en bra og proff presentasjon!
Erik var helt glitrende!
De sier direkte at de er i samtaler med flere som ønsker samarbeid, og de sier det er de potensielle partnere som henvender seg til dem - ikke omvendt.
Jeg likte også det om utlisensiering i Kina.

27 Likes

Tenkte dele med dere litt info som ikke ble delt, da jeg hadde en fin samtale med selskapet etter Q.

Når det gjelder Part 1 delen (Oncos monoterapi vs randomisert Oncos + cpi) som ble presentert, vil selskapet få nødvendige data (spesielt i mono) for å bl.annet tilfredsstille FDA, men også for å bredde ut plattformen.

Antall pasienter som skal rulleres inn er ikke bekreftet (estimert 20 per arm) i refraktær melanoma, men dette skal bekreftes av andre eksperter. Data her kan benyttes for 1 linje behandling også.

Part 1 etablers først deretter kommer part 2 rullende inn. For part 2 (oncos + kombinasjoner) så vil de kjøre Simons 2 stage løp, der predefinerte terskler må nåes før de går videre (Likt dagens oppsett med AZ i Peritoneal studien).

De vet nå en hel del mer enn tidligere grunnet datagrunnlaget (se Eriks presentasjon) og vil sannsynligvis bedre 35% ORR med “riktig” kombo.

Mot slutten av halvåret, vil protokoller, doseringsregimet, sites etc være klart for part 1. 1 pasient inn gjelder fremdeles for H1-22. Vi diskuterte ikke CPI-partner eller finansielle tilnærminger.

51 Likes

Skal vi endelig opp?

1 Like

vi må nok opp over 7.30 tallet før vi kan tro på det … vi tok ihvertfall imot på støtte rundt kr 6, kanskje … trodde aldri vi skulle hit ned
likevel fikk jeg økt beholdningen noe her nede siste dager, det er en latterlig prising av markedet - så, Ø.Soug gi oss en behagelig overraskelse snart !

… og Whatsthat, takk for et bra innlegg !

6 Likes

Med den aktiviteten som er på planlegging av videre studier så virker ikke Targovax som en døende hest på vei ut i skogen for å legge seg ned. Hvis det er pessimisme om fremtiden innad i selskapet så er de jaggu gode til å skjule det. Jeg har vanskelig for å tro på at de klarer å mønstre en slik entusiasme og hardjobbing med studieplanlegging dersom de selv syns det ser mørkt ut.

5 Likes

en gavepakke på 40 k’s ligger nå åpent på 6.64 - oppsiktsvekkende at den ikke blir røsket bort … viser hvor langt ned vi har ramlet

vel, det tok 4 minutter å ta den …

1 Like

Noen som synes MCAP ble for høy, så måtte bare kaste ut nok aksjer til å få kursen ned 30 øre på 2 min igjen. Nice…

2 Likes

Noen som fikk voldsom trykketrang mot slutten av dagen…. Bare å klappe for nok en dump ned på positiv trend….

1 Like

Rolig nå. Dette er sikkert bare pretensiøse BI-studenter i dress som leker seg. Denne må holdes i mange år er mitt tips.

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Hvordan gjøres sånt, rent teknisk? I loggen ser det ut som hele kjøper-siden ble “innløst” til ulike kurser på hvert sitt sekund, hhv 16:06.46 og 16:13:13

Du legger inn en limit på salgs- eller kjøpsordren. Slik er det …

1 Like

:slight_smile: takk. Fungerer selvfølgelig begge veier, tenkte ikke på det

Targo har fått late breaking abstract på ESMO21.

52 Likes