Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

The only good thing is that with 1st patient scheduled to be enrolled in H1 next year, the wait for more information on clinical design/partner/nr of patients per cohort/financing, really has to happen pretty soon. Anything beats this no trading, 1k shares dropping the price by 3% at close, lack of positivity in the chat etc

Kursen er ned ca 30% de siste 6 månedene. Kursen har nesten konsekvent reagert negativ på alle de gode meldingene vi har fått! Ledelsen må jo for lenge siden ha forutsett dette? Nå er vi lavt på 6 tallet, neste melding vil ikke gjøre noe, så sant den ikke innebærer noen penger på bordet​:pray: Vi får håpe de vet hva de driver med, også finansielt! Jeg satser på det​:+1::rocket:

2 Likes

ser ut til å bli en sørgende dårlig emi om den settes senere i høst, faller hver dag nå targo, tipper emi nede på 3-4 tallet i det tempoet her er vi på 5- tallet neste uke

1 Like

vi er dessverre vitne til et selskap som kjøres i grøfta av egne aksjonærer på et meget lavt volum - ledelsen får intet av drahjelp de trenger i forhandlinger - tvert imot - tragisk utvikling, men ikke uventet fra våre med aksjonærer
tok noen poster nå nettopp

5 Likes

Det er det som skurrer litt for meg, de kunne satt emi i juni ved mOS uppdate! De kunne da sikkert satt den på ca 8kr! Mulig de ville vente til de presenterte studieoppsettet, i melanom.Det gjorde de delvis forrige uke!(Presentasjon av samarbeidspartnere, med Max spons av cpi, blir nok heller ikke tatt godt i mot). De kunne da kanskje ha satt emi på ca 6kr. Nå er vi der at emi uten kursdrivende nyheter, så har vi en emi på i beste fall 5kr! De gambler vel ikke på emi på 3,4,5kr? Vi må da for f… få noe bedre!!!

2 Likes

er null interesse for targo her nå, så de få selgerne som er styrer kursen ned.

Er det hakk i plata igjen nå, gutter? Kan vi ikke vente med å avsi dom til vi får litt info om det som skal skje videre?

2 Likes

tror vi skal være klar over at det er ‘‘noen’’ som følger med på småpraten … de rister gjerne ut ‘små-aksjonærene’ som har for kort horisont

1 Like

Yup, for meg som har fulgt Targo i mange år nå er ikke denne situasjonen ukjent. De har omtrent alltid klart å få blæst i kursen før de faktisk gjennomfører en emi. Det som skjer nå er bare at markedet gjør seg klar over at den kommer, så blir det en periode med oppgang før den faktisk kommer, og da blir alle “tatt på senga”. Om historien gjentar seg kommer ikke emi før kursen er på 8-9 på en eller annen hype.

Viktig å huske på at dette er sånn det har vært før, alt kan fortsatt skje denne gangen. :slight_smile:

3 Likes

Ja, enig der. Et stort spørsmål blir da om man skal gå all out, eller bli inne med noen??En eller annen gang så skjer jo transformeringen og Targovax blir tatt mer seriøst.

Denne gangen blir Targo solgt før emi tipper jeg​:moneybag::moneybag::moneybag:

4 Likes

yeah i am letting it ride. Targo is my biggest investment. Here’s hoping we get paid for the very good clinical results so far. ØS will pull the proverbial rabbit out of the hat…

6 Likes

Grusomt mange aksjer selv og håper det slår til😄

3 Likes

Er det mulig å være i TRVX uten at det er ens største investering? :thinking:

Vi som vet vi vet, bare synd vi ikke har noen haussere på laget :laughing:

3 Likes

Har kursmål 5000 jeg vettu. 5000 er mye mer i forhold til 6 kr enn det er i forhold til 200 kr. Enkel matematikk

3 Likes

Så akkurat q2 webcasten. Fy søren for en bra og proff presentasjon!
Erik var helt glitrende!
De sier direkte at de er i samtaler med flere som ønsker samarbeid, og de sier det er de potensielle partnere som henvender seg til dem - ikke omvendt.
Jeg likte også det om utlisensiering i Kina.

27 Likes

Tenkte dele med dere litt info som ikke ble delt, da jeg hadde en fin samtale med selskapet etter Q.

Når det gjelder Part 1 delen (Oncos monoterapi vs randomisert Oncos + cpi) som ble presentert, vil selskapet få nødvendige data (spesielt i mono) for å bl.annet tilfredsstille FDA, men også for å bredde ut plattformen.

Antall pasienter som skal rulleres inn er ikke bekreftet (estimert 20 per arm) i refraktær melanoma, men dette skal bekreftes av andre eksperter. Data her kan benyttes for 1 linje behandling også.

Part 1 etablers først deretter kommer part 2 rullende inn. For part 2 (oncos + kombinasjoner) så vil de kjøre Simons 2 stage løp, der predefinerte terskler må nåes før de går videre (Likt dagens oppsett med AZ i Peritoneal studien).

De vet nå en hel del mer enn tidligere grunnet datagrunnlaget (se Eriks presentasjon) og vil sannsynligvis bedre 35% ORR med “riktig” kombo.

Mot slutten av halvåret, vil protokoller, doseringsregimet, sites etc være klart for part 1. 1 pasient inn gjelder fremdeles for H1-22. Vi diskuterte ikke CPI-partner eller finansielle tilnærminger.

51 Likes

Skal vi endelig opp?

1 Like

vi må nok opp over 7.30 tallet før vi kan tro på det … vi tok ihvertfall imot på støtte rundt kr 6, kanskje … trodde aldri vi skulle hit ned
likevel fikk jeg økt beholdningen noe her nede siste dager, det er en latterlig prising av markedet - så, Ø.Soug gi oss en behagelig overraskelse snart !

… og Whatsthat, takk for et bra innlegg !

6 Likes

Med den aktiviteten som er på planlegging av videre studier så virker ikke Targovax som en døende hest på vei ut i skogen for å legge seg ned. Hvis det er pessimisme om fremtiden innad i selskapet så er de jaggu gode til å skjule det. Jeg har vanskelig for å tro på at de klarer å mønstre en slik entusiasme og hardjobbing med studieplanlegging dersom de selv syns det ser mørkt ut.

5 Likes