i morgen .
Busk1 skrev dette innlegget i Juni. Frekvensen på mOS er +0,5 mnd/mnd:
Over 40.000 aksjer lå på kjøp på 7kr i før-handelen i dag.
Da snakker vi mer enn 12% opp!
Noen som lurer i sivet?
Hva tror dere skjer videre? Svarene må komme snart.
Jeg hodler.
Min oppfatning er at selskapet har lykkes faglig veldig bra og kan snart lykkes eksepsjonelt bra. Ref overnevnte dyktige skribenter. Om OSE skjønner dette er en helt annen sak🤕. Vi har dog sett det før med selskaper som har vært regelrett pisset på og undervurdert kusrsmessig, for så å plutselig blomstre til et heeelt annet nivå🏆
Med aksjonærer som dette som avliver all antydning av oppgang kommer vi ingen vei før det blir mer interesse for selskapet;
Joda, listen er mye lengre med trader i TRVX, men dette er et representativt utvalg fra vedkommende som sikkert kjenner seg igjen…
Tjene småpenger på øretrilling er sikkert genialt og samtidig stå i veien for oppgang…med nok sånne folk er det ikke rart vi er der vi er…
Ja, vedkommende koser seg sikkert for tiden og styrer på. Har en mistanke om hvem det er her inne selv, og enn så lenge så troner vedkommende på balkongen.
Se tilbake på de som lykkes. Fra den mørkeste jammerdalen til et potent selskap med vind i seilene , alt i løpet av sekunder og tenk tilbake på hvor raskt denne prosessen skjer.
Fasinerende.
TRVX har vært ute i hardt vær før og levert.
Man kan ikke være kresen i valget på finansiering nå men hvorfor skulle de ikke klare dette nå når de sitter på så gode studie-resultater?
Det vil koste ,ja men det kan ikke gå i minus heller
Markedet oppfører seg som at der er reell fare for konkurs og priser selskapet deretter.
Man får ikke aksjene helt gratis heller så det er på sin plass å kjøpe nå tror jeg.
Når de annonserer kapitaliseringen fullført så er dette negative plutselig bak oss så hva skal da hindre kursoppgang?
Tror faktisk det kan bli en lønnsom affære å sitte på aksjene når / dersom det blir annonsert kapitalisering fullført.
Når TRVX snur så kan det gå veldig fort i svingene og billige emisjonsaksjer kan godt bli resultatet.
Min personlige mening selvsagt,
Se tilbake på Photocure.
Denne aksjen har snudd 100% til ren optimisme men tenk på hvorledes markedet verdsatte selskapet før ny CEO overtok
TRVX kan godt være det selskapet som vekker opp investorene dersom de får en internasjonal reprising .
Snart er vi ute av dødens dal
Synes resonnementet ditt var så godt at jeg la på noen flere aksjer i dag jeg også. En ting er å tenke noen tanker alene, men når man ser at andre investorer deler synet, så får man tro at det er grunner til at vi tenker slik.
Spennende å se hvordan ledelsen klarer å leverage sin styrke gjennom data. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å avvente økt inngang til finansiering ble avklart, men nå er R/R såpass attraktiv igjen at det er på tide å legge noen chips i potten. Utelukker ikke en emi på lavere nivåer enn dette, men kommer det andre varianter enn emi så skal caset reprises saftig, trolig opp mot kursmålet til DNB eller høyere ( + 17 - 18 NOK)
Vax on vax off, vax on vax off.
Du vet det mister, at det er aldri feil å sende avgårde en mail i ny og ne til ØS med slikt tankespinn og informasjon. Har opplevd selv at de er nysgjerrige på hva er det vi investorer vet og hører i markedet som de kanskje ikke snapper opp.
Dette er noe du fint kan vippe over til EW
På Q2, mener å huske at Ø. S. var rimelig entusiastisk når han kom inn på dette. Brukte han ikke ordet beautiful når han beskrev det kommende studiet??
Must admit, i am enjoying the informative posts here of late. Well done. Also enjoying the slight shift in stemning here in the trvx chat. Lets hope its onwards and upwards from here
TRVX sin tur for et løft nå! Så ble vel 10K til i potten i dag
Selskapet hadde 71 MNOK på bok ved utgangen av Q2. Det er 2,5 mnd siden og roughly 20 MNOK er nok brukt siden da.
Vi har altså trolig ramlet under 50 MNOK i cashbeholdning as we speak og Torbjørn har 3 uker igjen av karrieren som CFO.
Noen som har detaljert oversikt over hvor langt ned de går på cash’en før de historisk sett har hentet mer?
Nå skal de i tillegg kickstarte det største studiet de har kjørt, så pengebehovet er større enn normalt.
Enten har de blitt børsens største gamblere når det gjelder å time emisjoner, eller så har de så gode samtaler på bakrommet om dagen at det er ingen vits å tenke på emi her nede.
For hver dag som går jo mer sannsynlig er det at løsningen ikke innbefatter en private placement, i alle fall ikke uten at det også følger med noen partnerpenger på bordet til å co-founde studiet.
De har vel aldri hentet med så lite cash på bok. Med de pakkene de nå har (regulatorisk + data) så blir nok ingen overrasket om de annonserer en deal eller 2 i tillegg til TG i kina som kommer neste mnd.
TheO
husk at Ø.Soug alltid har sagt at den fremste oppgaven til CEO, altså Soug selv, er å skaffe tilveie kapital for videre drift og studier i god tid før disse trengs - dersom han snakker sant om dette vil det bety at sannsynligheten for finansiell løsning kommer snart og høyst sannsynlig med finansiell ‘backing’ av ‘‘andre’’ - vi setter vår lit til at Soug fix’er dette, det som er usikkerheten er vel kanskje hvor god deal vi kan få …
dersom dette ikke er tilfelle er Soug og styret nå svært sent ute, og dette vil kun skape problemer i det videre løp ved innhenting av kapital
- la oss håpe og be om en fortjent løsning for TRVX !
TRVX har siden IPO aldri hatt så lite cash på bok som de har pr nå.