nå får vi se - holder støtten rundt 6kr eller er det ‘‘ugler i mosen’’
faller hver dag frem til emi er satt virker det som, snart på 5-tallet nå, blir emien på 3-4 kr om det faller i dette tempoet frem til de klarer sette den.
emi på lave kurser kommer ikke til å løse noen ting, ikke nok grunker - selskapet blir kjørt i grøften av egne aksjonærer - enkelt og greit
Trist utvikling, men klamrer meg fast i det fundamentale og fyller heller på om så skal være
Jeg tror ikke vi skal se bort fra at dagens stup i PCIB har noe å si for dagens nedgang. Det er jo noen større aksjonærer i PCIB som er på topp-50 i TRVX også. Hvis porteføljen er belånt / ønsker å støtte opp PCIB går det utover andre selskaper de har…
Det har ikke kommet noe nytt, som jeg har sett, som forsvarer siste tids nedsalg…
Noen som er litt vel belånt. Bankene gir ikke de tar!
er nok belånte portefølger ja som selges nedover i targovax nå
Synd at det er så lite kapital i norsk biotek at når f.eks. PCIB synker så går det utover resten av sektoren.
Targovax straffes fordi Per Walday i PCIB er inkompetent.
Det er nok litt snevert å skylde på pcib og lite kapital i norsk biotek, flere i samme sektor stiger. Pho, Nano, Softox
Mente bare at det ofte er den samme kapitalen som flyttes mellom selskapene.
Blir det deal for Targo og vi stiger 20+% på én dag, så kommer PHO, Nanov osv. til å falle den dagen.
masse aksjer til salgs under 6.20
det burde være et røverkjøp, men kjøperne er avventende - noe er galt med incitamentet rundt TRVX pga finansierings problematikken , jeg vet det, dere vet det, alle aktører vet det, ledelsen vet det og ikke minst styret vet det … når dette rir selskapet så til de grader bør noe gjøres eller noe bør formidles, dette er noe selskapet må ha jobbet med siste 6 mnd og vi håper på lindring - nå er vi nede på et nivå som faktisk ikke hjelper selskapet stort med en ‘normal’ emisjon - vi som fremdeles ikke har kastet kortene til de proffe gribbene har dog et håp om en finansiell avtale - det blir som russisk rulett
tror dog at omsetningen i dag peker på en aldri så liten ‘shake-out’ på 6kr støtten fra okt 2020
Virker ikke som det er liv laga for Targovax på hjemmebane. Håper de tar hatt og frakk pluss alt inventar og melder flytting til Nasdaq
Targovax må komme seg på banen, dette går for treigt!
Snakkes Targovax, kjekt så lenge det varte.
Bør bytte navn til Tragovax😬
Handlemønsteret idag minner om skatteplanlegging. Store poster kastes ut og kjøpes tilbake kort tid etterpå. Dette er gunstig når omsetningen er stor. Fordelen med å snitte ned og realisere tap er åpenbar. Sikkert mange som mener at tiden er inne for litt action.
Tragisk kursutvikling tross positive børsmeldinger siste tiden. Å skylde på Targovax virker litt søkt.
Enig med xon. Men folk må slutte å grine sånn. Gjerne kanalisere baissen sin over på hegnar eller noe.
Jaja, så gikk det litt ned igjen. Holder pusten, det er bare nok en kjøpsmulighet, som om vi ikkje har sett det før chill. Is i magen
Jeg må innrømme at jeg har tenkt tanken på akkurat en slik skatteplanleggingsmanøver, siden jeg har tatt en god del gevinst i år i andre aksjer. Og i dag ville nok ha vært en god dag for å gjøre det, siden omsetningen var høy. Men gjorde jeg det? Nei. Kommer jeg til å angre når det etterpå blir dag etter dag med omsetning på 0,5 mill? Jepp.
Fikk ikke helt i farta med meg om noen skylte på Targovax overfor? Uansett er det helt og holdent vi aksjonærer som gjør det vanskelig for selskapet økonomisk. Targovax er helt rå faglig og burde vært på et myyye høyere kursnivå🥊. Derav min oppfordring om notering på Nasdaq👍
Vi har jo lest det hundre ganger man. Selvfølgelig skal targovax opp i fremtiden, men om det blir noe nasdaq, får isåfall være en positiv overaskelse av di store.