Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

De som ikke har helt oversikten over Keytruda kan jo ta seg en liten titt på denne som kom ifbm ESMO

3 Likes

Takk for dine gode betraktninger. Med tanke på Merck vs. BMS-scenarioet du beskriver, er det mye som taler for at TRVX sitter i en usedvanlig gunstig posisjon nå hvor studier planlegges og avtaler mest sannsynlig inngås.

1 Like

Vi nærmer oss fort tidspunktet hvor det trykkes på send epost knappen …
Avtalen trenger kun offisielt forankres i harde meso studie resultater - svært gode melanom data foreligger allerede og har brøytet vei sammen med Merck’s CPI
Time will tell - the future is bright, so wear shades !

1 Like

Dr. Magnus Jaderberg, chief medical officer at Targovax, told The Mesothelioma Center at Asbestos.com. “We’re excited about what we’ve seen.”

9 Likes

Har trvx sagt at de er i partner samtaler?

Denne Kina opsjonen skal altså avgjøres innen månedenes slutt? Det kan vel godt hende at det er nok penger innvolvert her til å avlyse emi?

Nå har jeg lest en del tilbake og det er sikkert svar men jeg fant ikke.

1 Like

Ja, EW sa at de har blitt kontaktet av flere potensielle partnere etter de sterke data som er levert. (Jeg spurte på Q2-callen om det kliniske miljøet var enige i betegnelsene som selskapet selv benytter som «best in class» og «classleading).

Her gav Eirik et godt og bekreftende svar på hvorfor miljøet deler synet om at effekten er classleading.
Anbefaler å se webcasten under Q&A.

Iovaxis-opsjonen er forlenget til oktober.

4 Likes

Håper virkelig du har rett, men jeg synes det er påfallende at stillheten vedvarer. Det er to år siden ØS sa at vi er i samtaler og nå er vi i tillegg “best in class” - hvor kaster da ingen seg over selskapet, det må være en god grunn?

de venter på endelig MoS?

1 Like

Nettopp. Jo mer datagrunnlag, desto sterkere står Targovax i potensielle forhandlinger.

4 Likes

Kan jo ikke være negativt at pasientene ikke dør😁 Ting tar bare litt lengre tid👍

1 Like

Ja, pasientgrunnlaget har nok vært litt for magert!

Når er det kommunisert at IOVAXIS-opsjon er forlenget?

Q2-callen

3 Likes

Targovax er optimistiske når det kommer til Iovaxis-opsjonen. De har fått forlenget fristen til oktober 2021. Dette kan gi potensielt USD 3 mill i første omgang (i tillegg til økt renommé og de-risking).

Angående fundingalternativer nevnt på Q2:

1. Lisenspartner à la den avtalen med Iovaxis. Vanskelig å guide noe her ifølge ØS.
  2. Co-development-partner som tilbyr sin medisin og potensielt betaler deler av studien. Det er vel her ØS bekrefter pågående forhandlinger?
  3. Emisjon.
2 Likes

Mener de sa at kineserne krevde, noen prekliniske data. Det at IOVAXIS har gjort/gjør dette, tyder på at de virkelig ønsker TG👍

4 Likes

Ja og kanskje Oncos plattformen også?

12 Likes

«You will also prepare the company for a potential dual listing»

18 Likes

Der kom den👍, håper det blir en realitet med Nasdaq🏆

12 Likes

Det er jo noen voldsomme planer/utføringer det har kommet opp med den siste tiden, tross en pengepung fylt med kronestykker. Er det Black Friday på alt som har med drift å gjøre? :stuck_out_tongue:

2 Likes