Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Virker ikke som det er liv laga for Targovax på hjemmebane. Håper de tar hatt og frakk pluss alt inventar og melder flytting til Nasdaq :pray:

1 Like

Targovax må komme seg på banen, dette går for treigt!

1 Like

Snakkes Targovax, kjekt så lenge det varte.

Bør bytte navn til Tragovax😬

1 Like

Handlemønsteret idag minner om skatteplanlegging. Store poster kastes ut og kjøpes tilbake kort tid etterpå. Dette er gunstig når omsetningen er stor. Fordelen med å snitte ned og realisere tap er åpenbar. Sikkert mange som mener at tiden er inne for litt action.

Tragisk kursutvikling tross positive børsmeldinger siste tiden. Å skylde på Targovax virker litt søkt.

7 Likes

Enig med xon. Men folk må slutte å grine sånn. Gjerne kanalisere baissen sin over på hegnar eller noe.

Jaja, så gikk det litt ned igjen. Holder pusten, det er bare nok en kjøpsmulighet, som om vi ikkje har sett det før :grinning_face_with_smiling_eyes: chill. Is i magen :ice_cube::ice_cube::ice_cube:

4 Likes

Jeg må innrømme at jeg har tenkt tanken på akkurat en slik skatteplanleggingsmanøver, siden jeg har tatt en god del gevinst i år i andre aksjer. Og i dag ville nok ha vært en god dag for å gjøre det, siden omsetningen var høy. Men gjorde jeg det? Nei. Kommer jeg til å angre når det etterpå blir dag etter dag med omsetning på 0,5 mill? Jepp. :slight_smile:

Fikk ikke helt i farta med meg om noen skylte på Targovax overfor? Uansett er det helt og holdent vi aksjonærer som gjør det vanskelig for selskapet økonomisk. Targovax er helt rå faglig og burde vært på et myyye høyere kursnivå🥊. Derav min oppfordring om notering på Nasdaq👍

5 Likes

Vi har jo lest det hundre ganger man. Selvfølgelig skal targovax opp i fremtiden, men om det blir noe nasdaq, :man_shrugging: får isåfall være en positiv overaskelse av di store. :+1:

1 Like

Kan virke som om salgspresset forsvinner sakte nå rundt 6kr, likevel utrolig at poster på flere ti-talls 1000 aksjer slippes på disse nivåene nå da disse høyst sannsynlig ikke er tvangssalg,
Tipper gårsdagens shake-out (med tvangssalg) blir et støttepunkt fremover (fra okt 2020) og at kursen bedres fremover mens vi venter på mere info …

8 Likes

Virker som at de store aktørene er ferdig med å selge! Kanskje det snur her?

2 Likes

Listene tilsier at vedkommende som har solgt i det siste er tom, så det letter nok litt på trykket ja :slight_smile:

4 Likes

Company presentations September.

Litt forandring i melanomstudiet. Bl.a en ny cohort, med PD1 monotherapy. Dette studiet blir jo mer omfattende, enn det som var signalisert tidligere! Ikke akkurat et singelarm studie!!! Dette er randomisert. Veldig rart, oncos skal jo gis til pasienter der ikke PD1 virker lenger😳

3 Likes

Er dette bra eller dårlig Guny?

Ikke sikker. Skjønner ikke hvorfor de må ha en cohort til, da oncos skal gis til pasienter som ikke har effekt lenger! Det må jo bli et mer tidkrevende studie! Håper de får en god avtale med en PD1 levrandør🤔

1 Like

kan det være noen nye krav fra FDA etter samtaler med de? Første jeg og tenkte at dette vil ta lenger tid etter det du skrev.

Enig.

I have looked up co-stim, or co-stimulation but can someone explain it in a bit more detail for me? Also, what are the biggest drugs here? For example, does MSK have co-stims that we could couple with Keytruda and oncos? Just trying to work out how these other cohorts fit in and how we are going to get someone to pay for this. Which companies are likely to have the best synergies/willingness to pay for this trial?

1 Like

Enig, men spør da hvorfor FDA ønsker at TRVX skal kjøre Oncos mot CPI, og spør deg selv om dette er et dårlig tegn , det dette viser er at FDA kan ha meeeget stor tro på Oncos, de vil se om CPI kan få konkurranse ? da er ‘haraballet’ igang …
men inntil vi vet mer blir alt spekulasjoner, men dette setter TRVX i spill (mitt tips) på en positiv måte mens markedet OSE sover videre …
oppkjøp av selskapet rykker frem uten tvil, og grunnlaget for et oppkjøp er utvidet sett fra BP perspektiv, husk at de kan få TRVX svært ‘‘billig’’

9 Likes

Sant. Det synliggjør hva oncos gjør, og targo blir kjøpt opp etter de 3 første cohortene er unnagjort🤑 Hvis de tør å vente så lenge😳

2 Likes