Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

burde de ikke i såfall ha børsmeldt dette forandrede studiet?

1 Like

husk nå at studie oppsettet ikke fastlagt enda … in progress som det heter

3 Likes

ok så ingenting er bestemt ennå kun en potensiell vei å gå?

1 Like

Er det et BP, som har alt av de ulike kombinasjonene som skal brukes sammen med oncos? Co- stim. Pdl1, PD1 ….evnt.annet…

2 Likes

mye er nok fastlagt, men som alltid ; intet er klart før ALT er klart - det gjelder nok også her …

1 Like

Bra innlegg👍 27 mnd oppdatering mOS i meso, kan komme når som helst. Det har gått ca 3 mnd siden 24 mOS nå!

1 Like

Har ikke Soug tidligere uttalt at partneravtale først er aktuelt ved final mOS?

Veldig bra beskrevet👍.
The ignorant may laugh, but the wise will understand.

1 Like

(Deleted)

Historikk:

12 måneders data kom 22.06.20
18 måneders data kom 24.11.20
21 måneders data kom 23.02.21
24 måneders data kom 10.06.21

Det er litt ujevn frekvens her uten at jeg kjenner grunnen til det.

Legger vi tre måneder til 24 mndr kommer utlesning 10.spetmber.
Legger vi til seks måneder på 21 mndr kom utlesning 23.8….
Legger vi til ni måneder fra 18 mndr kom utlesning 24.8

Jeg har tippet at utlesning 27 måneder skal komme i perioden 23.8 til 10.9. Vi nærmer oss virkelig siste del av mine beregninger. Så kan det være noe som gjør at det tar ekstra tid å regne på 27 mndr data.

OM utlesning av 27 mndr data gir endelig mOS vet vi ikke. Den KAN ligge mange måneder frem (og pasienten håper nok det). Følgelig kan det ta lengre tid å vente på endelig mOS enn det finansene trives med. Uansett vet vi at mOS ligger mellom 21,9 og 25 og at SOC (referansen) vel er ca 14, mens BMS viste til 18,1 mndr mOS. Så egentlig - mener jeg - er dette ikke mye å lure på:-)

9 Likes

Vi må ikke glemme det som kommer nå plutselig;

Dette er vel så langt jeg har forstått upubliserte data som skal presenteres av Alexander Shoushtari, han presenterte også på CMD.

13 Likes

Kom igjen FOMO. Gi oss en respektabel kurs å sette emi på mot slutten av året :ok_hand::chart_with_upwards_trend:

1 Like

Fra dagens månedsoppdatering:

21,9 er større enn 21,5 :wink:

8 Likes

Du har HELT RETT og jo mer tid det går før endelig mOS, så vil dette tallet krype stadig nærmere 25. Skal rette mitt opprinnelige innlegg.

Og uten å ha tenkt helt gjennom matematikken her, betyr det vel at mOS vil øke med 0,1 for hver måned frem til neste pasient dør og vil vil ha endelig mOS. Tror det blir riktig…

3 Likes

i morgen .

7 Likes

Busk1 skrev dette innlegget i Juni. Frekvensen på mOS er +0,5 mnd/mnd:

14 Likes

Over 40.000 aksjer lå på kjøp på 7kr i før-handelen i dag.
Da snakker vi mer enn 12% opp!

Noen som lurer i sivet? :thinking:

1 Like

Hva tror dere skjer videre? Svarene må komme snart.

Jeg hodler.

3 Likes

Min oppfatning er at selskapet har lykkes faglig veldig bra og kan snart lykkes eksepsjonelt bra. Ref overnevnte dyktige skribenter. Om OSE skjønner dette er en helt annen sak🤕. Vi har dog sett det før med selskaper som har vært regelrett pisset på og undervurdert kusrsmessig, for så å plutselig blomstre til et heeelt annet nivå🏆

2 Likes

Med aksjonærer som dette som avliver all antydning av oppgang kommer vi ingen vei før det blir mer interesse for selskapet;

Joda, listen er mye lengre med trader i TRVX, men dette er et representativt utvalg fra vedkommende som sikkert kjenner seg igjen…

2 Likes