Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Tjene småpenger på øretrilling er sikkert genialt og samtidig stå i veien for oppgang…med nok sånne folk er det ikke rart vi er der vi er…

2 Likes

Ja, vedkommende koser seg sikkert for tiden og styrer på. Har en mistanke om hvem det er her inne selv, og enn så lenge så troner vedkommende på balkongen.

2 Likes

Se tilbake på de som lykkes. Fra den mørkeste jammerdalen til et potent selskap med vind i seilene , alt i løpet av sekunder og tenk tilbake på hvor raskt denne prosessen skjer.
Fasinerende.

TRVX har vært ute i hardt vær før og levert.
Man kan ikke være kresen i valget på finansiering nå men hvorfor skulle de ikke klare dette nå når de sitter på så gode studie-resultater?
Det vil koste ,ja men det kan ikke gå i minus heller :slight_smile:

Markedet oppfører seg som at der er reell fare for konkurs og priser selskapet deretter.
Man får ikke aksjene helt gratis heller så det er på sin plass å kjøpe nå tror jeg.

Når de annonserer kapitaliseringen fullført så er dette negative plutselig bak oss så hva skal da hindre kursoppgang?

Tror faktisk det kan bli en lønnsom affære å sitte på aksjene når / dersom det blir annonsert kapitalisering fullført.

Når TRVX snur så kan det gå veldig fort i svingene og billige emisjonsaksjer kan godt bli resultatet.

Min personlige mening selvsagt,

Se tilbake på Photocure.
Denne aksjen har snudd 100% til ren optimisme men tenk på hvorledes markedet verdsatte selskapet før ny CEO overtok

TRVX kan godt være det selskapet som vekker opp investorene dersom de får en internasjonal reprising .

Snart er vi ute av dødens dal :slight_smile: :open_mouth:

:alien:

11 Likes

Synes resonnementet ditt var så godt at jeg la på noen flere aksjer i dag jeg også. En ting er å tenke noen tanker alene, men når man ser at andre investorer deler synet, så får man tro at det er grunner til at vi tenker slik.

Spennende å se hvordan ledelsen klarer å leverage sin styrke gjennom data. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å avvente økt inngang til finansiering ble avklart, men nå er R/R såpass attraktiv igjen at det er på tide å legge noen chips i potten. Utelukker ikke en emi på lavere nivåer enn dette, men kommer det andre varianter enn emi så skal caset reprises saftig, trolig opp mot kursmålet til DNB eller høyere ( + 17 - 18 NOK)

6 Likes

3 Likes

Vax on vax off, vax on vax off. :sparkles:

2 Likes

Du vet det mister, at det er aldri feil å sende avgårde en mail i ny og ne til ØS med slikt tankespinn og informasjon. Har opplevd selv at de er nysgjerrige på hva er det vi investorer vet og hører i markedet som de kanskje ikke snapper opp.

Dette er noe du fint kan vippe over til EW :+1:

3 Likes

På Q2, mener å huske at Ø. S. var rimelig entusiastisk når han kom inn på dette. Brukte han ikke ordet beautiful når han beskrev det kommende studiet??

1 Like

Must admit, i am enjoying the informative posts here of late. Well done. Also enjoying the slight shift in stemning here in the trvx chat. Lets hope its onwards and upwards from here :slight_smile:

8 Likes

TRVX sin tur for et løft nå! Så ble vel 10K til i potten i dag :moneybag:

4 Likes

Selskapet hadde 71 MNOK på bok ved utgangen av Q2. Det er 2,5 mnd siden og roughly 20 MNOK er nok brukt siden da.

Vi har altså trolig ramlet under 50 MNOK i cashbeholdning as we speak og Torbjørn har 3 uker igjen av karrieren som CFO.

Noen som har detaljert oversikt over hvor langt ned de går på cash’en før de historisk sett har hentet mer?

Nå skal de i tillegg kickstarte det største studiet de har kjørt, så pengebehovet er større enn normalt.

Enten har de blitt børsens største gamblere når det gjelder å time emisjoner, eller så har de så gode samtaler på bakrommet om dagen at det er ingen vits å tenke på emi her nede.

For hver dag som går jo mer sannsynlig er det at løsningen ikke innbefatter en private placement, i alle fall ikke uten at det også følger med noen partnerpenger på bordet til å co-founde studiet.

4 Likes

De har vel aldri hentet med så lite cash på bok. Med de pakkene de nå har (regulatorisk + data) så blir nok ingen overrasket om de annonserer en deal eller 2 i tillegg til TG i kina som kommer neste mnd.

6 Likes

TheO :slight_smile:
husk at Ø.Soug alltid har sagt at den fremste oppgaven til CEO, altså Soug selv, er å skaffe tilveie kapital for videre drift og studier i god tid før disse trengs - dersom han snakker sant om dette vil det bety at sannsynligheten for finansiell løsning kommer snart og høyst sannsynlig med finansiell ‘backing’ av ‘‘andre’’ - vi setter vår lit til at Soug fix’er dette, det som er usikkerheten er vel kanskje hvor god deal vi kan få …
dersom dette ikke er tilfelle er Soug og styret nå svært sent ute, og dette vil kun skape problemer i det videre løp ved innhenting av kapital

  • la oss håpe og be om en fortjent løsning for TRVX !
6 Likes

TRVX har siden IPO aldri hatt så lite cash på bok som de har pr nå.

1 Like

De som ikke har helt oversikten over Keytruda kan jo ta seg en liten titt på denne som kom ifbm ESMO

3 Likes

Takk for dine gode betraktninger. Med tanke på Merck vs. BMS-scenarioet du beskriver, er det mye som taler for at TRVX sitter i en usedvanlig gunstig posisjon nå hvor studier planlegges og avtaler mest sannsynlig inngås.

1 Like

Vi nærmer oss fort tidspunktet hvor det trykkes på send epost knappen …
Avtalen trenger kun offisielt forankres i harde meso studie resultater - svært gode melanom data foreligger allerede og har brøytet vei sammen med Merck’s CPI
Time will tell - the future is bright, so wear shades !

1 Like

Dr. Magnus Jaderberg, chief medical officer at Targovax, told The Mesothelioma Center at Asbestos.com. “We’re excited about what we’ve seen.”

9 Likes

Har trvx sagt at de er i partner samtaler?

Denne Kina opsjonen skal altså avgjøres innen månedenes slutt? Det kan vel godt hende at det er nok penger innvolvert her til å avlyse emi?

Nå har jeg lest en del tilbake og det er sikkert svar men jeg fant ikke.

1 Like

Ja, EW sa at de har blitt kontaktet av flere potensielle partnere etter de sterke data som er levert. (Jeg spurte på Q2-callen om det kliniske miljøet var enige i betegnelsene som selskapet selv benytter som «best in class» og «classleading).

Her gav Eirik et godt og bekreftende svar på hvorfor miljøet deler synet om at effekten er classleading.
Anbefaler å se webcasten under Q&A.

Iovaxis-opsjonen er forlenget til oktober.

4 Likes