Kanskje ØS ødela et “fiendtlig” oppkjøp fordi han fikk så dårlig betalt for opsjonene sine og måtte gå pga av det
Det skal heller ikke glemmes at disse studiene skal igjennom en godkjenning også av FDA, heldigvis har vi 2x fast-track (Melanom/Mesotheliom)
Vi er nok på terskelen til å få svaret, etter alle meldingene som nylig har kommet så virker det som ting begynner å bli ferdig planlagt/utført.
Det er vel fortjent , det er jeg enig i
Tror de som ikke vet at emisjon er endel av gamet er positive. De som vet er negative eller avventende. Emisjonen er på overtid. Håp og drømmer er det eneste vi har nå og det er et meget dårlig grunnlag for å håndtere risiko.
Med tanke på at pasientsky børsmelder intervjuer med seg selv så kan vel targo sende ut en melding om ØS ikke gikk av pga havarerte planer for å finansiere butikken !
Så spennende da, at du vet hva jeg ikke vet… Men du er sikkert langt over meg på aksjonærlista og har veldig god innsikt i driften👍
Mye synsing, tro og håp på tråden for tiden. Begynner å få få samme følelse jeg satt med før Hurtigruten endelig gikk av børs. Dvs. først å ha følelsen av å ha for mye, for så for lite. Tar sikte på “værskifte” på slutten av året.
Tar skite på T jeg og
Euforisk stemning på det som er av børser. Aksjer, krypto eller hva det måtte være så kaster folk penger som galne for tiden.
Er det håp for denne aksjen i det hele tatt eller?
Fra CMD tidligere i år:
Angående finansiering av Melanoma-studien:
TF: It will cost money to run such a trial, and should be an interesting investment opportunity. Single arm trial* allows for interim readouts and thus we are not dependent on fully funding the entire trial from the start.
Exploring partnering opportunities. If there are ways to get a co-financing from a partner that is something we look into. Its also important for us not to give away the rights for Oncos 102 without a proper deal as well.
*Studiedesign har senere endret seg
Mesothelioma:
MJ: Survival data will determine what we are going to do in terms of deciding development. And finally, goes without saying, we will continue to monitor and discuss how we could best collaborate with our partner Merck.
8 måneder senere har pengebeholdningen krympet, ingen avtale, men heller ingen emisjon. Det trengs penger til videre drift, F&U og studier.
Alle finansieringsmuligheter fremdeles aktuelle
Med et lite sitat fra Wiklund:
“I am very excited to be entrusted with the
opportunity to lead Targovax into the next stage of development. The ONCOS-102
program has set us up with a unique, clinically validated platform system, and I
> believe we are in a great position to expand beyond ONCOS-102 to build a
> pipeline of novel, cutting edge product candidates. I am especially excited to
> explore the potential for utilizing ONCOS as a delivery tool for novel RNA
> concepts, where we intend to move into the emerging space of circular RNA that
> has recently attracted significant interest from both industry and investors. In
parallel, we continue planning for the ONCOS-102 platform trial in anti
-PD1refractory melanoma, and we are in active discussions with prospective
collaboration partners who have complementary therapeutics that may act
synergistically with ONCOS-102”.
Jeg vil ikke bli overrasket om ONCOS-102 forsvinner fra porteføljen til Targovax, så kjører de videre med next gen selv…
Da er jeg spent på hva prisen på Oncos-102 blir😲
Spennende tanke. Det at en bytter CEO fra en økonom til en med faglig tyngde, og legger til hans første uttalelser som du viser til…? Hvem vet
Eller omvendt! Kan hende BP er mest inntresert i next gen? Utvikle det selv🤔
Nå kommer’n snart🍻
Solskimm,
interessant vinkling det der
da har vi kanskje
- TRVX - starter novel RNA consepts m/samarbeidspartner
- IOvaxis - tar TG platformen
- BP - kjøper ut/full spons av Oncos platformen
- Trvx uten pengeproblem
mye tro. håp og kjærlighet, men det er vi jo gode på
Den “konkurranse-oversikten” er veldig fin! Flere selskap har ikke mono-therapy data, dette er mest sannsynlig noe de må ha i videre studier siden effekt av medikamentet alene er en kontroll som mest sannsynlig må være med i dokumentasjon ved eventuell godkjennelse.
Det mest absurde med den oversikten er at Biontech for sin mRNA - vaksine sier at Abscopal effect er N/A (not applicabel). Altså ikke relevant. De mener altså at en vaksine ikke skal ha systemisk effekt.
La meg gjenta: en vaksine skal ikke ha systemisk effekt…
Antall pasienter i studien til Targo er i all hovedsak sammenlignbart med de andre konkurrentene så påstanden om at de er “best in class” står meget pent i min verden.
Når det gjelder PR/CR/ORR osv sammenlignet med immundata så bør man forvente et skifte over til at immundata blir viktigere i fremtiden. Dagens behandlingsregime styres mer og mer over til sjekkpunkt-hemmere (CPI) og de har ikke mer enn 30-40% effekt i pasient-populasjonen.
Du verden, det er bra effekt sammenlignet med tidligere SOC`s. Men årsaken til at de ikke har bedre effekt er manglende immunaktivering, og alle tilleggsbehandlinger som åpner/varmer opp tumorene for immunforsvaret kan bli særdeles viktig fremover.
Noe som er perfekt for Targovax!
Denne tror jeg dessverre ikke du kan laste på Biontech; hvis du ser nøye påpekes det at det er “systemically administered agent” - at det altså ikke handler om lokalisert behandling. N/A i denne sammenhengen betyr kun at det ikke er relevant å snakke om abscopal effekt fra en behandling som er systemisk administrert.
Pokker, du har rett. Amatørmessig påstand fra undertegnede og I stand corrected. Jeg skal straffe meg selv sporenstreks med for mye chablis og ostepop!
Targovax invites to webcast presentation on Xtrainvestor
Monday 25 October at
14:00 CEST.
Får vi fredags eller mandag morgen melding ?
- The presentation will be followed by a Q&A session moderated by analyst in DNB
Markets Patrik Ling.
Får vi nå et litt oppdatert og seriøst kursmål ?
Jeg føler at jeg skjønner for lite av robothandel. Noen som kan forklare hvordan man klarer å få noe fornuftig resultat ut av det i en aksje med så lav omsetning som TRVX? Er dagens robothandel en måte å holde/styre kursen for et fremtidig kjøp/salg eller en måte å akkumulere på?