Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Eller omvendt! Kan hende BP er mest inntresert i next gen? Utvikle det selv🤔

1 Like

Nå kommer’n snart🍻

Solskimm,
interessant vinkling det der
da har vi kanskje

  1. TRVX - starter novel RNA consepts m/samarbeidspartner
  2. IOvaxis - tar TG platformen
  3. BP - kjøper ut/full spons av Oncos platformen
  4. Trvx uten pengeproblem

mye tro. håp og kjærlighet, men det er vi jo gode på :joy:

7 Likes

Den “konkurranse-oversikten” er veldig fin! Flere selskap har ikke mono-therapy data, dette er mest sannsynlig noe de må ha i videre studier siden effekt av medikamentet alene er en kontroll som mest sannsynlig må være med i dokumentasjon ved eventuell godkjennelse.

Det mest absurde med den oversikten er at Biontech for sin mRNA - vaksine sier at Abscopal effect er N/A (not applicabel). Altså ikke relevant. De mener altså at en vaksine ikke skal ha systemisk effekt.

La meg gjenta: en vaksine skal ikke ha systemisk effekt…

Antall pasienter i studien til Targo er i all hovedsak sammenlignbart med de andre konkurrentene så påstanden om at de er “best in class” står meget pent i min verden.

24 Likes

Når det gjelder PR/CR/ORR osv sammenlignet med immundata så bør man forvente et skifte over til at immundata blir viktigere i fremtiden. Dagens behandlingsregime styres mer og mer over til sjekkpunkt-hemmere (CPI) og de har ikke mer enn 30-40% effekt i pasient-populasjonen.

Du verden, det er bra effekt sammenlignet med tidligere SOC`s. Men årsaken til at de ikke har bedre effekt er manglende immunaktivering, og alle tilleggsbehandlinger som åpner/varmer opp tumorene for immunforsvaret kan bli særdeles viktig fremover.

Noe som er perfekt for Targovax!

20 Likes

Denne tror jeg dessverre ikke du kan laste på Biontech; hvis du ser nøye påpekes det at det er “systemically administered agent” - at det altså ikke handler om lokalisert behandling. N/A i denne sammenhengen betyr kun at det ikke er relevant å snakke om abscopal effekt fra en behandling som er systemisk administrert.

2 Likes

Pokker, du har rett. Amatørmessig påstand fra undertegnede og I stand corrected. Jeg skal straffe meg selv sporenstreks med for mye chablis og ostepop!

4 Likes

Targovax invites to webcast presentation on Xtrainvestor

Monday 25 October at
14:00 CEST.
Får vi fredags eller mandag morgen melding ? :sunglasses:

  • The presentation will be followed by a Q&A session moderated by analyst in DNB
    Markets Patrik Ling.
    Får vi nå et litt oppdatert og seriøst kursmål ? :moneybag:
9 Likes

Jeg føler at jeg skjønner for lite av robothandel. Noen som kan forklare hvordan man klarer å få noe fornuftig resultat ut av det i en aksje med så lav omsetning som TRVX? Er dagens robothandel en måte å holde/styre kursen for et fremtidig kjøp/salg eller en måte å akkumulere på?

Skjer’a? Ingen annen info? Er det bare ‘meet and greet’ med den nye CEO’en og ikke mer? Dette åpner jo for hemningsløs spekulasjon.

Vel, ingen grunn til å ikke sitte på T-Toget nå :sunglasses:

Ganske nøyaktig ett år siden forrige Emi :sweat_smile:

Så mandag skal de på xtrainvestor, tirsdag på radforsk og en konferanse, torsdag på en annen konferanse, og neste torsdag (4. november) skal de ha kvartalsrapport, hvis jeg har fått med meg alt.

Antar at det kommer avklaring om veien videre snart da.

7 Likes

Analytikeren er i alle fall ikke negativ i utgangspunktet. Fra før har vi følgende fra Ling: BUY 17.0.

17kr har vel stått lenge før en god del spektakulære meldinger ? :face_with_monocle:

2 Likes

Ja, det er bl.a. fra før siste fast-track og det siste patentet, og siste mesotheliom 24-mnd data inkl immunaktiveringsdata.

1 Like

Ganske vesentlig informasjon som burde oppdatert kursmålet mener nå jeg… men kan kanskje virke useriøst om det er for høyt :thinking:

1 Like

Ja, burde være rom for å justere det kursmålet opp. Det eneste som holder kursen nede nå er jo at vi avventer finansieringsløsningen. Uten dette spørsmålet hengende over oss hadde kursen vært tosifret.

4 Likes

Er det vanlig å børsmelde en podcast?
Jeg forventer en helt annerledes gjennomgang av Targovax med den nye CEO,n enn det som har vært tidligere.

En lett forståelig gjennomgang av hvor seskapet befinner seg i dag , umiddelbare grep som tas på kort sikt og veien videre.

Wiklund har en fantastisk evne til å formidle og tør nok gå lenger i å opplyse eierene om status og håper inderlig vi slipper å høre begreper som “promesing”.

Alt er vel nå tilstede for å bryte tausheten og etablere starten på en ny epoke.
Gode medarbeidere er ansatt og ny CEO i stolen og det ser ut for at festen kan begynne.

Mye av kvaliteten på slike sammenkomster er linket til antall og kvalitet på Q&A delen så her er der virkelig en sjanse til å få besvart det en lurer på.

En høster som en sår.

:alien:

Da er altså timeplanen for Targovax kommende uke:

Mandag: Presentasjon hos XI med Q&A
Tirsdag/Onsdag: Wiklund i RADIUM (Ikke helt sikker hvilken dag)
Oncolytic Virotherapy Summit (26-28.10)
5th Annual Next Gen Immuno-oncology Virtual Conference (26-29.10)

Mon tro om det er noe stort som skal ut rett før neste Q-rapport?

4 Likes