Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Kort fortalt at ONCOS-102 er en plattform som kan brukes på mange forskjellige indikasjoner som mesothelioma, melanoma, endetarmskreft - kort sagt alle krefttyper hvor de kan få en sprøyte inn…

3 Likes

Takk for svaret liker Targovax men forelsket i Nanov

4 Likes

Kan det ha noe med at patentet blir utfordret at ting tar så lang tid. Kan de ha inngått en avtale med BP, men det avventes på avklaring rundt dette???

1 Like

Eller at kina/tg må utløpe (oktober). Hvem vet, spekulert meg ihjel her, så nå venter jeg bare på svar. :grin:

1 Like

Profit,
Patentet gjelder TG platformen, så IOvaxis Kina avklaring er ventet ‘any time’

Det er Oncos’s videre bane vi alle virkelig venter på, BP (Merck mest trolig kandidat) burde være svært interessert i sine refraktære pasienter på CPI Keytruda Melanom, eller Oncos (monoterapi + SoC ) mot Mesothelioma

2 Likes

ok, takk for svar :+1:

1 Like

Forelskelse er som regel kortvarig, og fører stort sett til ruin. Det å like noe, varer lengre. Lykke til.

1 Like

:shushing_face::smirk:

3 Likes
3 Likes

Cayman Islands?

Husk at selskapet har som policy å aldri varsle/gi informasjon i forkant av emisjoner.
Hvis det å denne uken børsmelde: “The presentation will be followed by a Q&A session moderated by analyst in DNB Markets Patrik Ling” betyr at DNB skal tilrettelegge emisjon til uken, så har vi enten en ny policy eller en amatørmessig tabbe fra Soug som jeg tviler sterkt på at han med sin erfaring kan gjøre.

3 Likes

Eller alternativt kommer emissionsmelding mandag morgen?

Uanset vores mange gætterier, så er det uhyggeligt spændende hvad næste uge bringer med sig. Man må sige, at Erik bliver kastet for løverne, inden blækket på den nye CEO kontrakt har nået at tørre…,.

Vel, som nevnt ovenfor, det passer dårlig med å nevne DNB Markets i børsmeldingen under handelsdagen på fredag.
Men at det er uvanlig spennende å følge TRVX for tiden, er det liten tvil om…

Svært positivt at Wiklund allerede stiller til live presentasjon og Q/A. Han kan nok parere det meste som løveflokken måtte ha å by på.

1 Like

Får vi melding mandag morgen tror jeg det handler om noe annet.

9 Likes

Siden 2018 har jeg i Targovax aldri opplevd at de annonser emisjon før åpning på mandag morgen? Men tar gledelig i mot en forandring, da med melding og rettet emisjon på 22 kr mot en partner🏆

13 Likes

Jeg synes ikke dette E-pratet passer inn med ansettelsen av Ola Melin. Tror selskapet har et annet fokus enn å skaffe mer kapital til veie.
Er likevel spent på Radium på tirsdag.

Emisjoner skjer så å si aldri på en mandag eller fredag, så er 99% sikker på at det ikke kommer melding om emisjon mandag.

1 Like

Ja vel

Spurgte ind til ansættelsen af Head of Manufactoring på sidste Q præsentation, og fik det svar af Soug, at det var et krav i forhold til Fast Track godkendelserne….

8 Likes

Hvis nuværende private investorer (som alle os) skal have mulighed for tegning af nye aktier, så må/skal TRVX vel gå ud med en børsmelding?

Men det vil i min optik være det værste der kan ske, for så er de mange der ifølge først Soug og nu Erik, alligevel ikke så interesseret i TRVX og pipeline på nuværende tidspunkt…

Jeg krydser fingre for, at der kommer en rettet emission mod en BP partner - gerne Merck🤞

1 Like