Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Blir veldig spennende de neste 2 ukene!!!
Nå er det visst helg igjen, så skål og god helg til dere alle sammen​:beer::beer::trophy::love_you_gesture:

4 Likes

13 Likes

Det er noen som har kortere fredager enn andre ser jeg :joy::ok_hand:

7 Likes

Håper vi ikke skal begynne å spekulere her på tråden!

1 Like

Ingen oppdatert presentasjon for oktober ennå, nærmer oss snart november.

Hva betyr vi ska bli plattform selskap

1 Like

Jeg tror vi får en emission, som faciliteres af DNB. Hvorfor skulle de ellers være med i Q&A? Men det spændende spørgsmål bliver, hvad EW “sælger” den på😳

2 Likes

(Deleted)

Tror du får rett her, emisjon med DNB som tilrettelegger til uka høres sannsynlig ut.

Kort fortalt at ONCOS-102 er en plattform som kan brukes på mange forskjellige indikasjoner som mesothelioma, melanoma, endetarmskreft - kort sagt alle krefttyper hvor de kan få en sprøyte inn…

3 Likes

Takk for svaret liker Targovax men forelsket i Nanov

4 Likes

Kan det ha noe med at patentet blir utfordret at ting tar så lang tid. Kan de ha inngått en avtale med BP, men det avventes på avklaring rundt dette???

1 Like

Eller at kina/tg må utløpe (oktober). Hvem vet, spekulert meg ihjel her, så nå venter jeg bare på svar. :grin:

1 Like

Profit,
Patentet gjelder TG platformen, så IOvaxis Kina avklaring er ventet ‘any time’

Det er Oncos’s videre bane vi alle virkelig venter på, BP (Merck mest trolig kandidat) burde være svært interessert i sine refraktære pasienter på CPI Keytruda Melanom, eller Oncos (monoterapi + SoC ) mot Mesothelioma

2 Likes

ok, takk for svar :+1:

1 Like

Forelskelse er som regel kortvarig, og fører stort sett til ruin. Det å like noe, varer lengre. Lykke til.

1 Like

:shushing_face::smirk:

3 Likes
3 Likes

Cayman Islands?

Husk at selskapet har som policy å aldri varsle/gi informasjon i forkant av emisjoner.
Hvis det å denne uken børsmelde: “The presentation will be followed by a Q&A session moderated by analyst in DNB Markets Patrik Ling” betyr at DNB skal tilrettelegge emisjon til uken, så har vi enten en ny policy eller en amatørmessig tabbe fra Soug som jeg tviler sterkt på at han med sin erfaring kan gjøre.

3 Likes