Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Eller alternativt kommer emissionsmelding mandag morgen?

Uanset vores mange gætterier, så er det uhyggeligt spændende hvad næste uge bringer med sig. Man må sige, at Erik bliver kastet for løverne, inden blækket på den nye CEO kontrakt har nået at tørre…,.

Vel, som nevnt ovenfor, det passer dårlig med å nevne DNB Markets i børsmeldingen under handelsdagen på fredag.
Men at det er uvanlig spennende å følge TRVX for tiden, er det liten tvil om…

Svært positivt at Wiklund allerede stiller til live presentasjon og Q/A. Han kan nok parere det meste som løveflokken måtte ha å by på.

1 Like

Får vi melding mandag morgen tror jeg det handler om noe annet.

9 Likes

Siden 2018 har jeg i Targovax aldri opplevd at de annonser emisjon før åpning på mandag morgen? Men tar gledelig i mot en forandring, da med melding og rettet emisjon på 22 kr mot en partner🏆

13 Likes

Jeg synes ikke dette E-pratet passer inn med ansettelsen av Ola Melin. Tror selskapet har et annet fokus enn å skaffe mer kapital til veie.
Er likevel spent på Radium på tirsdag.

Emisjoner skjer så å si aldri på en mandag eller fredag, så er 99% sikker på at det ikke kommer melding om emisjon mandag.

1 Like

Ja vel

Spurgte ind til ansættelsen af Head of Manufactoring på sidste Q præsentation, og fik det svar af Soug, at det var et krav i forhold til Fast Track godkendelserne….

8 Likes

Hvis nuværende private investorer (som alle os) skal have mulighed for tegning af nye aktier, så må/skal TRVX vel gå ud med en børsmelding?

Men det vil i min optik være det værste der kan ske, for så er de mange der ifølge først Soug og nu Erik, alligevel ikke så interesseret i TRVX og pipeline på nuværende tidspunkt…

Jeg krydser fingre for, at der kommer en rettet emission mod en BP partner - gerne Merck🤞

1 Like

Som en oppfølging av QA i Q2-presentasjonen om IOVaxis og utsettelse så har jeg fått denne mulige forklaringen:

The preclinical data required by the NMPA causing the delay could be about the ethnic difference data.

After NMPA decided to accept overseas clinical data for application a couple of years ago, one of the key issues is the risk assessment of ethnic differences. If there is no risk of ethnic differences, the overseas clinical data can be used, but if there are recognized risks or potential risks, bridging trials, dose adjustment, or even regional effectiveness and correctness trials will be required.

As of ethnic difference, they could be internal and external factors to be considered.

The internal factors focus on gene polymorphism, age, sex, height, weight, lean body constitution, body composition, and organ dysfunction. External factors include residents’ living environment, culture, and behavior. Particularly important is the dependence on clinical good practices in other regions and the practice of clinical trial design and implementation.

Race-sensitive compounds refer to compounds whose pharmacokinetics, pharmacodynamics, or other characteristics indicate that internal and/or external race factors may have a clinically significant impact on safety, effectiveness, or dose effect.

When there are ethnic differences, the NMPA usually requires bridging studies. But at this stage, they are probably trying to collect data to prove there is no ethnic difference.

Det er selvfølgelig ikke mulig å vite om dette er en riktig vurdering eller ikke, men siden det finnes tegn på at IOVaxis har og fortsatt forsøker å hente penger så er det lite sannsynlig at selskapet har satt i verk det som ovenfor kalles “bridging studies” dersom disse er kapitalkrevende.

10 Likes

Spennende med vår nye og faglig sterke CEO Erik D. Wicklund i morgen på webcast kl. 14.00
Vil bli overrasket om vår nye CEO fikk som første oppdrag å komme med ‘bad news’, det burde ha tilfalt tidligere CEO før fratreden …
hva som kommer av info, og ny info bør peke på en klar vei fremover inkludert den finansielle basis for for neste studieoppset

13 Likes

Her er en «liten» oversikt over hva som har skjedd uten et oppdatert kursmål på 17kr, ja det finansielle er enda ikke avslørt. Men med det selskapet har levert, burde det ha så mye å si?

  • InQrate som setter opp presentasjonen til Targovax imorgen, jobber som hovedsak med ny informasjon som ikke er delt i markedet.

Lykke til alle aksjonærer, for jeg tror morgendagen/uken vil by på høy hjerterytme med alt som skjer :man_dancing:

bilde









-melanom (35% + abscopal) + fast track / mesothelioma (21.9-25 Mos) + fast track
-kanskje blir alt dette tatt med i beregning når Ling skal sette et nytt tall :relieved:

13 Likes

(Deleted)

3 Likes

Havde håbet på en børsmelding kl. 7am med positivt nyt om BP samarbejde, og at det ville danne rammen om kl. 14 session med EW.:pensive:

Frygter det blot bliver endnu en snak om fugle på taget, men ingen i hånden….

Sitter selskapet på kursdrivende informasjon skal dette meddeles markedet asap, ergo før man annonserer en webcast frem i tid (hvor man planlegger å snakke om dette).

Det blir nok en standard selskapspresentasjon i dag. Kanskje oppdatert for oktober til og med :nerd_face:

1 Like

Ikke etter heller, åpenbart.

:speaking_head::speaking_head::speaking_head::crossed_fingers::metal::smiley:


Litt Reklame på morgenen skader ikke🤠

12 Likes

Men det gør tilsyneladende heller ikke noget godt😔….

Huff, fortjener virkelig Eirk D Wicklund en slik start ?
Dersom intet nytt skal komme, slik det ser ut nå, må jeg virkelig tenke på nytt
hvorfor er det ikke Soug som må stå for ‘‘no progress’’ p.t - så nå blir det Wicklund som skal få en dritt start, er dette styrt av et styre eller … jeg forstår ikke dessverre

1 Like

Litt is i magen må en ha … :snowflake::ice_cube::cold_face:

4 Likes