Nå har vi blitt oppfordret til å sende inn spørsmål både i dag og i morgen. Dere over med litt kraftige innsigelser på manglende fremdrift i forskningen, samt negatis kursutvikling. Har dere gjort det? Mye mer konstruktivt å sende disse spørsmålene til primærkilden.
Eit lite halmstrå for å unngå snarlig emisjon er vel om det skulle komme nytt rundt opsjonen til IOVaxis Therapeutics. Her har vel opsjonen blitt “rullert” nokre gongar.
En ting er at filingen har blitt utsatt med et par år, men hvor trekker de verdien av Oncos ut ifra?
Oncos aktiverer Keytruda igjen i melanoma og vi har sett hva det utretter i mesothelioma.
Keytruda har omsatt for 14.4 MIlliarder dollar kun i Q2 i år, kampen om PD-L1 «konge»plassen begynner også å bli vanskelig. Det er ingen tvil om at Oncos er attraktivt for Merck m.fl.
Begynner man å regne på potensialet og ikke mist verdi etter dataene ift. Hva det faktisk gjør med Keytruda - så tror jeg en sitter med et høyere tall enn 17kr.
Men tiden vil vise, en dag kommer enten den rettede emisjon eller oppkjøpet.
Jeg sitter stille til den tid …
derfor er jeg aksjonær i selskapet, med ganske mye midler - de kan vise til mye bra, men blir totalt ødelagt av emisjons-spøkelse som er lommerusk sett i forhold til ‘risk-reward’ etter oppnådde resultater
nei, nå blir det å vente å høre på hva Erik Wicklund har å fortelle - sist var han meget god i sine forklaringer - kanskje han kan lette på sløret om noe som kommer - hewnte penger må de, men på hvilken måte og på grunnlag av hva …
Det Ling ikke virker til å ta med i betraktningen er at Fast Track vil gi mulighet for kommersialisering parallelt med at studiet går. Her mener jeg at han bommer på noe vesentlig.
Et godt planlagt studie skreddersydd etter den dialogen med FDA, som har vært meget positiv, vil gi enorme muligheter. Når porten åpnes vil bruk i andre indikasjoner komme på løpende bånd.
Og det er kun kapitalbehov for igangsetting av studiet. Langt fra hele må finansieres før.
Det Ling ikke virker til å ta med i betraktningen er at Fast Track vil gi mulighet for kommersialisering parallelt med at studiet går. Her mener jeg at han bommer på noe vesentlig.
Du bommer vel her? Samtaler med FDA førte til endring av fase II oppsettet, og en må fullføre denne før man går i gang med en eventuell registreringsstudie med den beste cohorten. Til gjengjeld kan man trolig lage en kombi-registreringsstudie som inkluderer første linje.
Husk Q&A i dag 14:00 CEST på Xtrainvestor på Inqrate. Der blir det alltid stilt gode spørsmål om det aksjonærene lurer på(sendt inn av dere). Prøv å holde det saklig så vi alle får mest mulig ut av tiden. Targovax TRVX - presentasjon 25.oktober 2021 - inQrate Pleier også å være tid til spørsmål sendt inn live om man ikke får gjort det i forkant. Alltid fint å få svar på spekulasjoner osv. her. Men spørsmål om markedssensitive ting kan de selvfølgelig ikke svare på uten å sende ut børsmelding først, så forventningene bør være der etter.
Det har du helt rett i
Targovax-presentasjonen skal også gå live på Facebook: Redirecting... - opptak der og på inQrate etterpå.
Hvert eneste ord Wiklund sier, kommer til å bli veid tungt! Aksjen er jo veldig sårbar om dagen😱 5 tallet kan komme på et blunk. Jeg tror ikke Wiklund stiller opp her i dag, for å risikere det🤔
noe nytt i dagens presentasjon?
Et par slides om NextGen (RNA) og First patient Melanoma: 2022
Edit: First patient 2022 er også å finne i selskapspresentasjonen for september.
ja kun det jeg også registrerte, fokus på next gen oncos.
Ingen henvisninger til videre økonomi iallefall…
Det kan 10-tallet også, for å si det sånn.
ser ut til at mOS i mesothelioma er nådd (ellers burde de vel si minimum 24 mnd) ; fasit 24 mnd - meget bra
nå som resultatet er nådd burde tidspunktet for å avtale med/lisensiere ut/selge Oncos-102 i mesothelioma mot BP være nært forestående får vi håpe og tro