Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

begynner straks: Targovax TRVX - presentasjon 25.oktober 2021 - inQrate

1 Like

49 seere. Ikke ekstremt :wink:

1 Like

ikke fått mos ennå men havner på ca 2 år sier wiklund

3 Likes

Wiklund for president!!

1 Like

… utroligt at man ikke kan sikre en bedre teknisk præsentation fra arrangørernes side; uanset spændende med den videre retning omkring cirkulær RNA i kombination med ONCOS.

• IOVaxis option kommer sandsynligvis til at løbe videre ind i H1, 2022 (som jeg forstår meldingen).
  • Erik Wiklund og Thomas Hansen er blandt de oprindelige forskere, der opdagede cirkulær RNA (Thomas Hansen starter som forsker hos TRVX primo H1, 2022).
  • Videre finansiering peger umiddelbart i retningen af finansiering via markedet (emission …) og jeg tipper vi ser 5-tallet inden Q3 rapporten.
3 Likes

ja litt ekko på sendingen av og til.

1 Like

Midler vil antakelig komme med emisjoner fremover slik jeg tyder han også.

Thomas Hansen!

2 Likes

heller imot emisjon som ventet

Jeg synes vår nye CEO gir veldig godt inntrykk, men utover det veldig skuffende. Ingen progresjon på hverken finansiering eller partneravtaler. “Vi er i samtaler” har dere hørt den før? Produktporteføljen blir slankere og slankere og derfor mye mere sårbare. Tidsaspektet blir ytterligere forlenget, så her er det vanskelig å se noen horisont.

3 Likes

enig dombo, som ventet og tenker vi får en emisjon her nå før kvartalspresentasjon om 10 dager. Det ligger i kortene ut ifra det som ble sagt idag tenker jeg.

1 Like

Konklusjon BP finner altså ikke dette interessant nok til å være villig til å delfinasiere eller kjøpe opp - hva er da igjen?

Det er for tidlig vil jeg tro. for lavt pasientgrunnlag + må stille sterkere rundt finansene.

Slankere enn når??

Har de ikke akkurat signalisert at de bredder ut plattformen? Nå er jeg spent på hva EW har sagt i dag hvis dette er konklusjonen.

Aksjen faller tungt akkurat nå - ned over 9%.
Er ikke overbevist om at en ekstraordinær informasjon når det ikke er noe å melde var så fornuftig. Det skaper bare forventing, og forventning er alle skuffelsers mor.

2 Likes

Ble en tøff første runde for Wiklund i sjefsstolen, skikkelig Knock Out når en ser hvordan kursen reagerer.

Thomas Hansen ville vel neppe nedverdige seg til å begynne å jobbe for et synkende skip uten gode fremtidsutsikter…

I så tilfelle ville vel heller Erik Wiklund begynt å jobbe for Thomas Hansen…

Nå må dere lære dere å ha litt is i magen da, folkens.

Man kan lure på hvorfor enkelte er investert i biotek.

9 Likes

For å spekulere seg rike.

3 Likes

Ingen gavebod som forventet, men ny strategi må man sige. Best in class på oncology i fremtiden, og leverandør til BP. Godt nok spændende, om der er villige institutionelle investorer, der vil betale for rejsen….