begynner straks: Targovax TRVX - presentasjon 25.oktober 2021 - inQrate
49 seere. Ikke ekstremt
ikke fått mos ennå men havner på ca 2 år sier wiklund
Wiklund for president!!
… utroligt at man ikke kan sikre en bedre teknisk præsentation fra arrangørernes side; uanset spændende med den videre retning omkring cirkulær RNA i kombination med ONCOS.
- IOVaxis option kommer sandsynligvis til at løbe videre ind i H1, 2022 (som jeg forstår meldingen).
- Erik Wiklund og Thomas Hansen er blandt de oprindelige forskere, der opdagede cirkulær RNA (Thomas Hansen starter som forsker hos TRVX primo H1, 2022).
- Videre finansiering peger umiddelbart i retningen af finansiering via markedet (emission …) og jeg tipper vi ser 5-tallet inden Q3 rapporten.
ja litt ekko på sendingen av og til.
Midler vil antakelig komme med emisjoner fremover slik jeg tyder han også.
Thomas Hansen!
heller imot emisjon som ventet
Jeg synes vår nye CEO gir veldig godt inntrykk, men utover det veldig skuffende. Ingen progresjon på hverken finansiering eller partneravtaler. “Vi er i samtaler” har dere hørt den før? Produktporteføljen blir slankere og slankere og derfor mye mere sårbare. Tidsaspektet blir ytterligere forlenget, så her er det vanskelig å se noen horisont.
enig dombo, som ventet og tenker vi får en emisjon her nå før kvartalspresentasjon om 10 dager. Det ligger i kortene ut ifra det som ble sagt idag tenker jeg.
Konklusjon BP finner altså ikke dette interessant nok til å være villig til å delfinasiere eller kjøpe opp - hva er da igjen?
Det er for tidlig vil jeg tro. for lavt pasientgrunnlag + må stille sterkere rundt finansene.
Slankere enn når??
Har de ikke akkurat signalisert at de bredder ut plattformen? Nå er jeg spent på hva EW har sagt i dag hvis dette er konklusjonen.
Aksjen faller tungt akkurat nå - ned over 9%.
Er ikke overbevist om at en ekstraordinær informasjon når det ikke er noe å melde var så fornuftig. Det skaper bare forventing, og forventning er alle skuffelsers mor.
Ble en tøff første runde for Wiklund i sjefsstolen, skikkelig Knock Out når en ser hvordan kursen reagerer.
Thomas Hansen ville vel neppe nedverdige seg til å begynne å jobbe for et synkende skip uten gode fremtidsutsikter…
I så tilfelle ville vel heller Erik Wiklund begynt å jobbe for Thomas Hansen…
Nå må dere lære dere å ha litt is i magen da, folkens.
Man kan lure på hvorfor enkelte er investert i biotek.
For å spekulere seg rike.
Ingen gavebod som forventet, men ny strategi må man sige. Best in class på oncology i fremtiden, og leverandør til BP. Godt nok spændende, om der er villige institutionelle investorer, der vil betale for rejsen….