Dersom melanomdata blir dårligere enn forventet, var det lurt å hente penger nå. Dersom de blir som forventet (eller bedre) var det også smart å hente penger nå, Håpløst å time disse emiene hver gang, og man får heller tåle litt turbulens på vei opp i stratosfæren. Eventuelt bør man heller finne seg et annet transportmiddel.
Kan også være så enkelt at de forventer et turbulent marked den kommende tiden, med presidentvalg, corona økning osv.
Da er det greit ikke ha et akutt pengebehov.
Her var det mange selvmotsigelser!
Det er heller ikke sånn at det er uendelig tilgang på penger i dette markedet.
Det er ikke sikkert det var Targovax som begrenset seg, men at det rett og slett var så mye penger de fikk tak i.
Dette virker for min del mer og mer gjennomtenkt.
Skikkelig surt på ose idag og Europa forøvrig.
Om stemningen skulle forverre seg ytterligere frem mot valget tror jeg de fleste vil se tilbake på dette som genialt.
Nå er funding sikret og vi slipper forhåpentligvis samme sell on news som vi har sett tidligere.
Enig, dette er ett paradigmeskifte, nå kan vi se fram mot utlesninger og nyheter, det verste er bak oss.
Jeg har stor tro på ny optimisme og akselerasjon mot ny ath i Targovax, etter at denne dippen er konsolidert.
Det er jo bare din traderpost din tullekopp
Poster presentasjon for meso på SITC
https://sitc.sitcancer.org/2020/abstracts/titles/index.php?filter=Oncos
Targovax kommer også til radforsk podcast 28 okt
Først av alt så må jeg innrømme at jeg ble tatt litt på sengen av gårsdagens emisjon. Personlig er det ingen krise da jeg er ferdig med hele kommende 40% emisjonsfullmakten på lave 6 tallet.
For de av oss som leser børsmeldingene og presentasjonene fra trvx nøye så kom det en aldri så liten oppdatering fra selskapet samtidig som vi fikk vite at AZ går videre med colorectal studien. Denne er forøvrig allerede er åpne for rekruttering. Vi vet fra før at denne studien rekrutterer svært kjapt så det skal bli spennende å se!
Det som er litt interessant for denne studien er leveringsmekanismen kontra meso og melanom. Her har man fått tydeligvis fått tegn på at denne metoden for levering av oncos fungerer. Dette åpner opp ett helt nytt landskap!
Om man ser på side 3 på den nye selskaps presentasjonen så ser man at det har skjedd noe på meso studiet. Her stod det tidligere at man forventet FPD 1H2021. Denne teksten er nå endret til noe litt mer diffust.
Jeg tror at TRVX og MERCK nå sitter og venter på data fra colorectal studien som skal komme 1H2021. Skulle ikke forundre meg om at de nå sitter og designer flere retninger for det kommende studiet. Blandt annet leveringsmekanisme.
Og til de som lurer, jeg kommer på like mange bull og bear senarioer for emisjonen.
I mellomtiden så får vi vente på melanom data, meso data, kina opsjon, vestlig TG partner og ikke mist høre hva Levitsky har på hjerte neste uke Jaja, vi må ikke glem pre-kliniske data for next-gen virus heller
I gårdagens radforsk podcast så diskuterte de peritoneal studien og patentet fra 1.10 - 4.30 ish
Punkt 3. siger bla. pancreas. Det må da være resected pancreas? Vil man kombinere TG og ONCOS (i tillæg til CPI)?
Jaaaaaaa:crazy_face:
Det kan du ikke mene? Dette er jo standard etter kursoppgang, når lommeboken begynne å bli “tynn”.
Jepp, 100% etter kjøreboka, eneste avvik er at det ikke ble gjort samme dag som stort nyhetsslipp.
Unnskyld meg, men det var jo ikke rare nyhetsslippet…det har ikke kommet enda. Hold på hatten når det skjer
Beklager hvis jeg reposter, men jeg så ikke denne børsmeldingen postert her igår
TARGOVAX ASA - NOTIFICATION OF SHAREHOLDING
Reference is made to the announcement by Targovax ASA (“Targovax” or the
“Company”) on 14 October 2020 regarding the completion of a private placement of
10,344,828 new shares in the Company (the “Private Placement”).
Following completion of the Private Placement, HealthCap V L.P. and OFCO Club V,
jointly, continue to own a total of 12,405,584 shares in the Company.
Following the registration of the share capital increase pertaining to the
Private Placement with the Norwegian Register of Business Enterprises, the total
shareholding of HealthCap V L.P. and OFCO Club V will constitute approximately
14.34% of the issued and outstanding shares and votes in the Company.
This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 4
-3 of the Norwegian Securities Trading Act.
Haha, Salmis nå er du en løk.
Tror det fleste har fått det med seg av HC lot seg vanne ut