Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

I gårdagens radforsk podcast så diskuterte de peritoneal studien og patentet fra 1.10 - 4.30 ish

Punkt 3. siger bla. pancreas. Det må da være resected pancreas? Vil man kombinere TG og ONCOS (i tillæg til CPI)? :slight_smile:

1 Like

Jaaaaaaa​:crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

Det kan du ikke mene? :wink: Dette er jo standard etter kursoppgang, når lommeboken begynne å bli “tynn”.

1 Like

Jepp, 100% etter kjøreboka, eneste avvik er at det ikke ble gjort samme dag som stort nyhetsslipp.

1 Like

Unnskyld meg, men det var jo ikke rare nyhetsslippet…det har ikke kommet enda. Hold på hatten når det skjer :muscle::muscle::muscle:

2 Likes

2 Likes

Beklager hvis jeg reposter, men jeg så ikke denne børsmeldingen postert her igår

TARGOVAX ASA - NOTIFICATION OF SHAREHOLDING
Reference is made to the announcement by Targovax ASA (“Targovax” or the
“Company”) on 14 October 2020 regarding the completion of a private placement of
10,344,828 new shares in the Company (the “Private Placement”).

Following completion of the Private Placement, HealthCap V L.P. and OFCO Club V,
jointly, continue to own a total of 12,405,584 shares in the Company.

Following the registration of the share capital increase pertaining to the
Private Placement with the Norwegian Register of Business Enterprises, the total
shareholding of HealthCap V L.P. and OFCO Club V will constitute approximately
14.34% of the issued and outstanding shares and votes in the Company.

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 4
-3 of the Norwegian Securities Trading Act.

1 Like

Haha, Salmis nå er du en løk.

Tror det fleste har fått det med seg av HC lot seg vanne ut

Jeg leste gjennom alle postene fra kl 21 igår. Tror ikke den ble postert av Tekbot eller andre. My bad hvis jeg tar feil. …

Det ble børsmeldt kl 22

1 Like

Ser tallet ikke stemmer med nettsiden. Regner med det er utlån til shortere. Dersom de har solgt aksjer skal det vel meldes?

Nei.

De låner ikke ut til shortere, de stiller med aksjer til de som tegner i emisjonen, slik at de får omsettelige aksjer fra dag 1 og så kommer disse tilbake når de nye er registrert i Brønnøysund.

1 Like

Differansen er 54 491 aksjer. Altså verdier for mindre enn 400 k.

De laver en rettet emmision på 75 mio. Nok, og kursværdien reduceres med 150 mio. Nok😔

4 Likes

Kanskje denne OFCO Club V har netto short?

Targo nå med penger på bok til denne prisen i påvente av det som kommer mot q1 må jo være en gavepakke.

1 Like

:rofl::rofl:, kyllinger ute og spår edder å galle​:chicken::chicken::chicken:

1 Like

Får håpe at støtte på ca 6,30 holder denne gangen.

1 Like

Grunnen til at det er avvik mellom de kontiene er at det også inngår vanlige investorer i Svenska Handelsbanken AB. Det er det samme for NANO. Og ja, dette er sjekket med selskapet. Dessverre ikke noe mer magisk enn som så

2 Likes

Ja jeg heller mer mot denne forklaringen enn den jeg fikk fra @TheObserver :grin: :ok_hand: