Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

sånn jeg leser situasjonen også Profit. Den avtalen feilet, og Soug måtte gå ganske kjapt, og wiklund fikk alt i fanget inkludert en emi som må settes innen rimelig tid. Synes han virker både stresset og usikker idag, noe som er forståelig om situasjonen er slik vi tenker.

Vi får se om du får rett denne gangen da…

solskimm, jeg kan ta feil selvfølgelig, og jeg håper egentlig det for alle sin skyld. men mye som blinker i den retning slik jeg leser infoen og tolker det.

Tror det blir emi i kveld jeg.
Det må jo komme til en slutt med denne emi-angsten…den stjeler jo hele showet.

Mot dumskap kjemper selv gudene forgjeves :alien:

1 Like

Alt tar for lang tid! Meso som var den store studien i lang tid, er satt på vent! Nå må de få 1 partner i melanom, og få satt i gang fort. Med en partner med muskler, og gjennomføringsevne.

1 Like

Blir bra dette. Tenke langsiktig. 2-3 år. Biotek💪

Blir det emi med stor rabatt skal jeg selge eiendeler for å handle mer.

Orker ikke lese igjennom tråden i dag, men er det noen som tror det blir emisjon :joy:?

De vanlige …

For de som må ha det inn med teskje: hvis det blir emisjon med stor utvanning noen gang, skal jeg selge materielle ting for å få penger til å handle flere aksjer, da jeg per nå er fullinvestert med alt av midler jeg disponerer på nordnetkontoen min. Fordi jeg har langsiktig tro på dette selskapet

3 Likes

Thomas birkballe Hansen, har også et patent stående.
Beskrivelsen er på 69 sider og står som gresk for dem fleste, men kanskje er dette noe som vil bli kombinerte med vår Oncos ?


https://register.epo.org/application?number=EP13811114&lng=en&tab=main
Kan dette være grunnen for ansettelsen ? :thinking:

4 Likes

OM det blir emisjon nå er et veldig ukvalifisert anslag at den, for de større investorene som måtte være interessert i å forsvare sin andel, vil havne rundt kr. 5,50. I kjølvannet kan de små handle aksjen til pluss/minus kr. 5,- .

Det er Erik som har vært CBO og som dermed har vært sentral i eventuelle forhandlinger, då den teorien gir jeg ikke mye for.

3 Likes

Uff det var en trist seanse - utrolig flakkende og ukomfortabel når spørsmål om finansiering kom opp. Ja, hvordan skal man prise et selskap som kun forblir spennende?

Jeg tror det beste du kan gjøre for deg selv og resten av aksjonærene er å selge aksjene dine - om du da har noen…

3 Likes

Det som virkelig er spennende. Er at nå som du har fått aksjen ned i 6 kr, og enda ikke er fornøyd. DET er spennende det​:upside_down_face::upside_down_face::+1:

1 Like

Selskapet har fullmakt på 40%

image
image

https://newsweb.oslobors.no/message/527919

1 Like

https://pure.au.dk/portal/en/persons/thomas-birkballe-hansen(e00bd2ad-0f79-4307-9f42-00ae2e99e2ca).html

5 Likes

Det er bra med 40%, med kurs 4 kan de hente 160 mil - kostnader. Dette kan være nok for 6 kvartaler. Innen denne tiden kan vi håpe på en partneravtale.

Men de trenger mye mer enn NOK 160 mill. om de skal begynne å kjøre det oppsatte studie-programmet i egen regi. De trenger minst trykke 100mill aksjer til kr 4.

Nei, her trengs det en sterk partner som kan ordne finansene asap!

2 Likes