Det som blir sagt; Det blir nevnt at det er 2 nyheter fra Targovax
(1): FT designation FDA; [JONAS ]: Det er en stor milepæl for et selskap å få innvilget FT fra FDA. Fordi det nåløyet er ganske trangt, og du må da vise til at du har lovende data på en sykdom hvor pasientene har lite eller ingen annen behandling. Så jeg skal ikke kommentere markedet, men jeg blir litt sånn - det ser ikke ut til at det er noen ting som biter på, men for selskapet er dette virkelig en milepæl altså.
(2): Innrullert alle i studie hvor ONCOS-102 undersøkes i behandling mot kreft i bukhinnen. Dette er studien hvor Targovax ikke har kontroll på dataene sine selv. [JONAS]: Fint med slike studier men problemet er at man ikke kan guide på noen tidspunkter i det hele tatt - og det er veldig vanskelig for selskapet. Men nå har de nå kommet til en milepæl hvor man kan begynne å sette opp tidslinjer, når man vet at siste pasient er inkludert. Nå kan ikke jeg protokollen uten att, men da kan man gå inn å se at det er en oppfølgingstid på så - så lenge. Det betyr at når siste pasient er fulgt opp så lenge så er det forventet avlesinger - og da kommer dataene relativt kjapt vil jeg tro Jeg vil tro at både AZ og CRA har lyst til å publisere de dataene så fort som mulig.