Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ja, og fredagens kursutvikling tydet på det motsatte?

1 Like

Der var du ja, har bare ventet på din inntreden igjen!
Antyder du at de som selger aksjer nå handler på innsideinformasjon?

5 Likes

Gårsdagens utvikling kan vel kanskje tyde på at noen TROR at det er en emisjon rett rundt hjørnet. :wink:

Tradisjonen for emisjoner i TRVX har vel ellers alltid fulgt dette mønsteret:

  1. Kursen klatrer sakte oppover med økende tillit.
  2. Det kommer positive nyheter som booster kursen litt ekstra.
  3. Det kommer emisjon med kurs 1-2 kroner under aktuell kurs.
  4. Alle vi langsiktige sier “pokker, jeg ble lurt igjen, jeg må slutte å følge med på kursen hver dag, dette skal gå bra, dette skal gå bra, dette skal gå bra…”
3 Likes

Jeg bare registerer at aksjen har hatt en tendens til å gå på nyheter i forkant av offentliggjøringen. Jeg har snakket med Renate to ganger vedrørende dette.

Har du eksempler på dette? (spesifikke eksempler inkl børsmeldinger)

Det var jo ingen nyheter igår og ingen tendens til oppgang (ble jo solid nedgang). Hvorfor tyder det på emisjon da som du sier?

Litt volum på morgenkvisten, det liker vi :grinning_face_with_smiling_eyes:
Kanskje litt forventninger til morgendagen.

1 Like

Den følelsen synes jeg ofte at man sitter med, i mange aksjer. Men jeg lurer på om det er litt som at “det var helt sprøtt, jeg skulle akkurat til å ringe deg og så ringte du meg!” Man husker bare sammentreffene, men aldri alle ganger det ikke sammentreffer.

Skal vi over 6 igjen idag? Imorgen starter vel hause kampen for å få høyest mulig kurs før en finansiering er på plass?

Gratulere alle med årets lav, og - 43% ‘avkastning’ til nå i år,
hva skjer så i morgen ?
av erfaring blir det bare trist - eller trist som fa’en
skal det snu ?

1 Like

Jeg begynner å bli bra lei nå. Best in Clas, og vi risikerer å få tidenes dårligste emisjon! Nå får de komme med noe positivt til oss. Får litt følelsen av at vi stadig rykker tilbake til start.

Noen manipulerer og herjer med aksjekursen, både oppover og nedover.

Samtidig er det enkelte aktører som stadig øker beholdningen.

Man bør spørre seg hvorfor. :slightly_smiling_face:

3 Likes

Har feber idag så sikkert derfor, men kan det tenkes at GSI-kontoen som har økt over lang tid er en slags hedge for motparten i patent-disputten ? Nah… :sweat_drops:

The sad thing about it is that for legal costs incurred trying to dispute the patent, they probably could have bought the whole shop… :cry:

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/message/545908

Dette kan bli stygt

1 Like

Med mindre de presenterer partnere og finansiering av melanoma-studiet før emisjonsdatoen.

Å gjennomføre en emisjon før vi vet oppsett for CPI og co-finansiering er helt håpløst, og er allerede adressert til Birkeli pr mail.

Dette må de ha en plan for som markedet får innsikt i før de henter 175 MNOK. Hvis ikke blir dette stygt ja…

1 Like

Det blir et eller andet sted rart og slippe for emi kommer frygten.
Nu er der sat en dato.

1 Like

(Deleted)

4 Likes

Kursen kan fort være over 10kr med de rette meldinger før EGM, da blir brått en emi på maks 10kr attraktivt å være med på.
Dette kan fort gi et lite tupp i baken til de som allerede sitter som store på eiersiden at vis kjøpet stopper så blir utvanningen større.
Det er jo tross alt småaksjonærene som har solgt kursen ned den siste tid.

3 Likes

Nå har ny CEO bullet opp ny plattform med henvisninger til andre finansieringsrunder i preklinisk fase. Der er TRVX også.

Skal de klare de klare det samme tror de? Er lov til å håpe på det, men da må de gunne på!

4 Likes

(Deleted)

1 Like