Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Som sagt bare trist å registrere igjen og igjen at noen vet mer enn andre i forkant av nyheter, men emisjoner det kan de. Fyttekatta for et møkkaselskap!

2 Likes

ONCOS (~MNOK55)

The proceeds from the Rights Issue plus current
cash is expected to provide runway into 3Q23 including the start of the next
melanoma trial in second half of 2022

Dette kan umulig dekke kostnader for alle tre indikasjoner for Oncos, men likevel så dekker cash-runway til 3Q23 inkludert Melanom trial … partner funnet?

4 Likes

Dønn solide data!:facepunch::muscle:

6 Likes

Auda, kan bli rødt i dag… Men vi visste det kom i en eller annen form og håpet er at dette kan gi litt mer ro rundt aksjen.

Ingenting fundamentalt er endret.

Jeg tenker det samme, men de må være transparente på dette i dag slik at vi skjønner situasjonen vi skal investere i.

3 Likes

Så de utsetter 1st pasient fra 1h 2022 til 2h 2022 også. Hvem tror de får oppsett og studie partner info før EGF?

Selg deg ut (om du har aksjer) og forlat tråden vær så snill :wave:

6 Likes

Nei, de har guidet oppstart i løpet av 2022 lenge. Det har ikke vært begrenset til H1, så ingen forsinkelse meldt i dag på dette.

Lytt evt til konferansen de nylig hadde og Radium.

3 Likes

In vivo proof of concept data of ONCOS-102 systemic IV delivery;

Spennende at de vurderer IV… de fleste (store) prekliniske oppkjøpene er IV baserte…

2 Likes

(Deleted)

1 Like

TRVX Q3
report.pdf (https://mb.cision.com/Public/17093/3446803/afeb113e438d4cce.pdf)

TRVX Q3
presentation.pdf (https://mb.cision.com/Public/17093/3446803/a025da7d0e3836c3.pdf
)

1 Like

FDA spurte om en større trial, dette tar selvfølgelig lenger tid…

Hvorfor har de ikke kjørt en emi på samme måte som tidligere? Hvis vi risikerer en emi ned mot 0,5kr, så kunne de satt den på 5kr for et par uker siden? Er det ikke inntresse i markedet?

3 Likes




3 Likes

Da ble det emisjon ja, som flere av oss antydet.

Dette er jo da en fortrinnsrettet emisjon mot eksisterende aksjonærer såvidt jeg kan forstå - og med omsettbare tegningsrettigheter – Jeg synes det er nydelig! Nå kan alle eiere som ønsker det forsvare sin eierandel og med den lave prisingen av selskapet per i dag bør det være noe som kan prioriteres. Er vel sannsynlig at den får en midlertidig dump ned på aksjekursen, men for de som har investert for å sitte og mtp troen på de produktene Trvx har, så synes jeg det er bra de hensyntar eksisterende aksjonærer på denne måten – nå kan de opprettholde sin eierandel og slippe utvanning.

22 Likes

Dream on

  • Bring next generation TG to the clinic with academic and commercial collaborators;

Planer om å få TG på banen👍

7 Likes

TG02 de har i tankene da?

De begynte jo så smått i colorectal, og hadde vel planer om å prøve o lungekreft også

1 Like