Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Colorectal. H1-22. CRI som sponsor godtar nok ikke at de (trvx/AZ) terminerer dersom resultatene er gode nok, så her “må” AZ ta grep…

Det skal satses på vitenskap, og ny CEO er en (meget dyktig) vitenskapsman, gjenstår å se hvordan ledelses egenskapene er. Bare se tidligere CEO presentere VS siste Q3 med ny CEO så ser du forskjell :slight_smile:

Hovedsakelig grunnet mongoloide småaksjonærer som drar ned kursen på lavt volum grunnet finansieringsfrykt.

Hvem vet. Partnere kan og bør meldes før emi, dersom de har noen på listen.

Nano, pci, ulti etc har en lead candidate som potensielt nærmer seg markedet for hver dag som går. Trvx har ekstremt bra data og flere plattformer (i likhet med de fleste andre), men lengst unna markedet og minst verdsatt (henger sammen). Kursmessig stigning kommer nok først når får igang plattformene (oncos melanoma, TG via eksterne eller next gen vectors).

14 Likes

Q3-rapporten til Targovax er veldig fin å ta seg en titt på om du er interessert i selskapet, her er det mye info :blush:

4 Likes

Er TRVX sin valgte EMI-løsning den samme som PCIB sin suksess-løsning for en del år tilbake i tid.
Det var en fryd å være med på.
Kan tilsvarende skje i kommende TRVX-emi ?

Det ville vært direkte komisk om så skjedde etter alt det negative ned-snakket om den kommende kapitaliseringen.

Si det kommer en melding fra selskapet som har et meget positivt potensiale i tegningsperioden og du sitter på et “hav” av tegningsretter…

Hvor er optimistene ??

Emi-penger kan hentes inn for å overleve uten videre overbevisende resultater tidligere og med samme ledelse ELLER et selskap med ny og meget lovende ledelse (CEO) , strålende resultater i studier så langt og produkter med stor interesse fra BP og stort behov fra pasientene.

Så får enhver velge side og handle deretter.

  • Tror svært mange blir overrasket “når denne tar av”
    Mangeårig vandring i “dødens dal” har vel skapt et monster mht pessimisme og selskapet reaerer knapt på gode nyheter lenger.
    Personlig tror jeg at alt som skal til nå er en liten gnist slik at reell og tung panikk oppstår ved kommende publiseringer med positivt fortegn , panikk for å ikke få være med på tidenes oppgang.
    Vi som er inne vil kunne oppnå eventyrlig avkastning.

Klarer ikke den nye CEO*n dette så klarer ingen det.

Lykke til
Bestill en rosa mersedes og nyt livet.

Men alt kan gå tapt også så ta med den muligheten også slik at du ikke blir skambanket mentalt. og ender opp som mentalt krøpling,

9 Likes

Herlig! Takk for gode svar, settes stor pris på :smiley::clap:t2:.

2 Likes

Så sant man har de pengene til rådighet. En detalj ikke helt uten betydning for småaksjonærer! :tophat:

1 Like

Ja, Leidos prosjektet er i gang og de holder på med testing av de første konstruktene de har laget.

1 Like

Bør man vel strengt talt ha regnet med som investor i biotek selskaper uten produkt i markedet (les inntekt). Det kan ikke være et sjokk at de finansierer sin drift i stor grad gjennom emisjoner.

Jeg har cash liggende klar :slight_smile:

2 Likes

Det er selvfølgelig en forutsetning. Men at det skulle komme emisjon var vel heller ikke noen overraskelse om man følger såpss med at man fanger opp at dette er et biotek i prekomersiell fase.
Men så får man jo omsettbare t-retter. Da kan man jo gjøre med som man vil… Så blir det opptil enhver å vurdere om det er mest verdi i å beholde dem eller selge dem, evnt bare la dem løpe ut. Man får nesten passe på sin egen økonomi og hva det vil tilsi å eie aksjer i de forskjellige firma om man skal være på børs.

14 Likes

Top20 oppdatert- her er det ingen bevegelser i det hele tatt siden 3 oktober :smirk:
Top 50 opp 200k siden 3/10.

7 Likes

og her er ifra March 2, 2021

image

3 Likes

Noen som vet hva de handlene her på 5,37kr er?
Feil i DNB sin app eller noe annet?

1 Like

Snart ned kr 2 etter at Dr. Wiklund overtok :thinking:

Mon ikke det har mere med aktieudvidelsen end EW at gøre…

Får jo virkelig håpe at de har noen nyheter frem mot 25 november. Ellers ser det ganske amatørmessig ut hele opplegget….

Tja. Var 1 krone ned før emi ble annonsert, så tror det er endel som ser at veien er noe lengre enn partnerplanen man så for seg i august…

Hva ville dere gjort?

  1. Kjøpe mer nå og sitte med mest mulig gjennom emisjonene. Maske antall med rabatt

  2. Vente og håpe på salgspress etter

Hva vil du gjøre?

Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg mener jo prisingen er lav og sånn sett burde øke på. Samtidig er det en redsel for å fange den fallende kniven.

Kortsiktig oppleves det som bingo, og jeg har tatt helt feil til nå. Hadde vært fint med en liten diskusjon ikke bare sitte å surre med egne tanker.

Den som har hatt mest rett er vel den som har fått flest klovnefjes.

1 Like

(Deleted)

1 Like

Jeg ville kjøpt gradvis. 1/3 nå, 1/3 i løpet av de neste ukene, og 1/3 etter emisjon. Dersom du er bekymret for nedsiderisikoen.

Derimot, hvis du har langsiktig tro på caset, kom deg inn.
Det kan komme kursdrivende nyheter når som helst og plutselig har kursen gått 25%, passert 6 kroner igjen og du føler at toget går fra deg og du blir nødt til å løpe etter og kjøpe mye dyrere.

Kniv eller tog. Man vet aldri hva man får, men det er risiko begge veier.

7 Likes