Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

For min del er det vanskelig å trekke konklusjoner før vi får mer informasjon fra selskapet.
Fordelen nå er at de ikke har et akutt pengebehov gjennom det som kanskje kan bli et veldig volatilt marked, med presidentvalg, corona osv.
Hadde vært vært kjedelig å måtte hente penger på melanomdata om markedet krakker.
Sist emi timet de jo faktisk ganske bra sånn sett.

5 Likes

Jeg ser de kommende to uger som følger: distribution @ 7,00, dernæst aflysning af rep emi med løft over 7,25 … afslutningsvis etablering over 9,00 jfr. FOMO af de ventede meldinger inden jul.

6 Likes

Skal Targo få et hopp ila dagen ? Ser rimelig bra ut rundt 7 tallet !

Hvor tidlig kan de avlyse rep.emi?

Er ikke sikker på om det finnes regler om det ? Blir vel en skjønnsmessig vurdering av volum og kurs etter gjennomføring ?

NANO lot det gå en uke ved forrige emisjon før de kansellerte rep.emi.

Ja, på et eller annet tidspunkt så har alle hatt rikelig tid og anledning til å kjøpe til lavere kurs enn emi, og da kan man like gjerne avlyse ballet.

1 Like

Nå er det en stundsiden vi har diskutert Mirati.
Sist selskapet ble diskutert lå vel kursen på 88-95$-ish.
Artig å se at selskapet nå er oppe å snuser på 200$ :smiley:

https://finance.yahoo.com/quote/MRTX?p=MRTX

Bare 150xTRVX :joy:

Det hadde vært rått dersom kursen nå fortsetter over emikurs. Slik at det lønner seg å tegne og man da kan se at “proffene” har solgt med tap.

ja, eg fikk litt AZT følelse forgje uke når den stakk over 9 og tenkte " her var vi i gang igjen " opp uten meg :wink:

Så eg har egentlig ikke lyst på targo, men har kjøpt min del nå og mer under 7 om vi ser det igjen .

Rett og slett i tilfelle dritten stiger til himmels.

God Helg :wink:

7 Likes

Sitter med ett glass i solen og heier på close tett på EMI kurs🥴. Ønsker alle en god helg👍

5 Likes

Ja på sikt er det mulig denne emisjonen faktisk er genialt timet. Tidligere så holder man pusten ved gode nyheter eller sikrer gevinst for man vet at emi er like rundt hjørnet. Men ved kommende eventuelt gode nyheter så kan kursen fortsette uten den frykten, samt penger på bok som gir rom og ro til å forhandle.

8 Likes

Hvis kommende oppdateringer fra studier gir oss en fundamental “proof of concept” på oncos-102 - da vil jeg si at denne emisjonen er genial.

Data kommer som sagt uten emi-spøkelse. I tillegg virker det foreløpig som at sentimentet rundt aksjen har snudd i det siste. Til litt langsiktig positivitet.

Mest overrasket over tidspunkt emi, men blir mer og mer positiv etter litt grubling :slightly_smiling_face:

God helg! Magefølelsen sier at kommende uke forhåpentligvis også blir det.

19 Likes

Ja, det er denne situasjonen jeg har ønsket og kommunisert overfor Wiklund mange ganger.

1, EMI
2, News
3, Kursen kan stige, og aksjonærer kan slippe seg løs uten emi frykt.

Dette er helt sikkert en strategi selskapet har kommet fram til og konkludert med selv, men det skader helt sikkert ikke at eierne (aksjonærer) gir beskjed om dette heller.

6 Likes

Har også brugt rigeligt med porto til e-post med samme budskab.

3 Likes

Nå har jo alle klaget over fremgangsmåten ved tidligere emisjoner. Nå har selskapet gjort annerledes, og så er det enda klaging?

Jeg har stor tro på at kommende data er gode. Enten like gode som første cohort, eller bedre. Det ble jo sagt av behandler at de ønsket de kunne sette flere doser. Det gir også mening ut fra virkemåten at gjentatte doseringer skulle gi lik eller økt effekt. Når data så kommer, er det ingen som trenger å frykte at emi blir satt umiddelbart etter, og vi får kanskje endelig den kursutviklingen vi håper på.

2 Likes

Topp 20 aksjonærliste er midlertidig oppdatert på Trvx nettside.

Nå ligger DNB høyt oppe, men det er fordi de har lånt aksjene fra Health Cap som skal deles til de som deltok i emisjonen.

Ajour liste trolig i løpet av 1 uke.

Noen av fondene som deltok kan ligge bak nominee-kontoer og navn vil derfor ikke komme fram.

Vi får satse på at det er nye investorer som har is i magen og ser verdiene i Trvx.

3 Likes

Må jo være mer attraktivt å være med i denne emisjonen, enn tidligere emisjoner! Caset er jo kraftig derisket🚀

3 Likes

https://www.evaluate.com/vantage/articles/news/snippets/triple-meeting-mirati-needs-kras-responses-hold-steady