Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

– Emisjonen har vekket stor interesse hos eksisterende aksjeeiere og nye institusjonelle investorer – både i Norden og internasjonalt, skriver selskapet i en børsmelding onsdag kveld.

Bare tull det Targo skriver i børsmelding da ?

Sikkert stor interesse. Hadde de satt kursen til 1 krone med lov til å selge ved åpning. Så tipper jeg interessen hadde vært kjempestor :slightly_smiling_face:
I 2019 ble det vel annonsert “høykvalitetsinvestorer”? Trodde de pleide å sitte lengre enn én dag for å få den tittelen? :thinking:

Dette vil vi jo snart få svar på :slightly_smiling_face:

1 Like

Hvor mye vet selskapet om resultat av M-studiene tror dere?

De tar helt sikkert i mot tips fra ikke-aksjonærer også, så bare henvend deg til CFO :sunglasses:

Dersom alternativet er å ikke klare å få inn penger i det hele tatt så er jo dette alternativet bra. Store svingninger skaper jo også muligheter. I mars 2019 var vel kursen nesten 11 kroner når emi ble satt og så fortsatte den ned mot 4 kroner og så snur det oppover omsider og ny syklus er igang.

Mange på denne tråden som ikke klarer å ha to motstridende tanker i hodet samtidig.
Sier vel i grunn sitt.

Tvert imot - jeg er helt enig med deg.
Derfor min utblåsing mot størrelsen på emisjonen, ref lenger oppe.

Tror vi feller dommen over emisjonen ETTER melanoma data tenker jeg…:wink:

Jeg tenker som så, hvis melanoma data er rævva, så var det lurt å sette emi før data.
Hvis data er ekstremt bra, så kan kursen få løpe fritt i fravær av emisjonsfrykt.

Blir spennende når fasit foreligger

13 Likes

Støtter den! Er nok fort det ledelsen også tenker.
I tillegg har jeg en følelse av at de har fått høre gjentatte ganger fra ulike investorer at gode resultater gang på gang overskygges av etterfølgende emisjon som hindrer oppgang. Kanskje får vi en endring på det nå.

11 Likes

For min del er det vanskelig å trekke konklusjoner før vi får mer informasjon fra selskapet.
Fordelen nå er at de ikke har et akutt pengebehov gjennom det som kanskje kan bli et veldig volatilt marked, med presidentvalg, corona osv.
Hadde vært vært kjedelig å måtte hente penger på melanomdata om markedet krakker.
Sist emi timet de jo faktisk ganske bra sånn sett.

5 Likes

Jeg ser de kommende to uger som følger: distribution @ 7,00, dernæst aflysning af rep emi med løft over 7,25 … afslutningsvis etablering over 9,00 jfr. FOMO af de ventede meldinger inden jul.

6 Likes

Skal Targo få et hopp ila dagen ? Ser rimelig bra ut rundt 7 tallet !

Hvor tidlig kan de avlyse rep.emi?

Er ikke sikker på om det finnes regler om det ? Blir vel en skjønnsmessig vurdering av volum og kurs etter gjennomføring ?

NANO lot det gå en uke ved forrige emisjon før de kansellerte rep.emi.

Ja, på et eller annet tidspunkt så har alle hatt rikelig tid og anledning til å kjøpe til lavere kurs enn emi, og da kan man like gjerne avlyse ballet.

1 Like

Nå er det en stundsiden vi har diskutert Mirati.
Sist selskapet ble diskutert lå vel kursen på 88-95$-ish.
Artig å se at selskapet nå er oppe å snuser på 200$ :smiley:

https://finance.yahoo.com/quote/MRTX?p=MRTX

Bare 150xTRVX :joy:

Det hadde vært rått dersom kursen nå fortsetter over emikurs. Slik at det lønner seg å tegne og man da kan se at “proffene” har solgt med tap.

ja, eg fikk litt AZT følelse forgje uke når den stakk over 9 og tenkte " her var vi i gang igjen " opp uten meg :wink:

Så eg har egentlig ikke lyst på targo, men har kjøpt min del nå og mer under 7 om vi ser det igjen .

Rett og slett i tilfelle dritten stiger til himmels.

God Helg :wink:

7 Likes