Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Hmm :thinking:

5 Likes

Glemte å ta med denne

Gratulerer med å gå fra det ene møkkaselskapet til det andre. 2 selskaper som vil preges av emisjoner og utsettelser i flere år fremover. Ville solgt med det samme, så slipper du sitte å se penga bli utvannet til intet.

Klassisk HUB der

3 Likes

Nano skal selv hente penger og mye tidligere enn mange tror.

Men du vet selvsagt bedre

2 Likes

5 Likes

Ok, vi andre ble litt forvirret her - “aldri igjen” hva da?

Både inn og ut, bare inn eller bare ut? :thinking:

3 Likes

Snakker du om Ultimovacs? Jeg følger ikke de to så nøye lenger men det fant jeg i Ultimovacs sin melding fra 21.10.

“The Fast Track designation is based on data from two separate Phase I trials of
UV1 in combination with checkpoint inhibitors, either with pembrolizumab (anti-
PD-1) or with ipilimumab (anti-CTLA-4). According to data disclosed recently,
UV1 in combination with pembrolizumab as a first-line treatment in advanced
melanoma was shown to be safe with promising early efficacy data; an objective
response rate (ORR) of 57% was reached with 30% of patients achieving a complete
response (CR), or complete disappearance of their tumors. At 24 months follow
up, 80% of patients were alive. In a second cohort, similar levels of tumor
destruction were seen with 90% of patients remained alive after one year. Peer-
reviewed data published in May 2021 in Frontiers in Immunology demonstrated that
UV1 with ipilimumab was safe and showed signals of prolonged efficacy in
advanced melanoma, the combination achieving ORR of 33% and 5-year overall
survival (OS) rate of 50%.”

Her Targo fått bedre resultater?

husk nå da at Targovax m CPI Keytruda har vært mot pasienter som er refraktær mot CPI etter som behandlingen med CPI har gått frem og da plutselig står uten noen ny opsjon - vel, bortsett fra å ta Oncos og så vise til 35% ORR på den ulykksalige gruppen mennesker … ganske så forskjellig

1 Like

Så det du prøver å si er at Targo er “Over the Top?” :joy:

1 Like

Endelig noe konkret forklaring. Greit de har annen mål. Er pasient base mye mindre hos Targo og det er grunn til at Targo er verdt 311 mil per nå og Ultimovacs 3.900 mill.

Det blir spennende å se hva som skjer i tegningsperioden. Nå er emien satt og det er vel siste rest av de som ikke ønsker å være med på emisjonen som selger seg ut idag (eller selger seg ned for å ha penger til emien). Fra og med imorgen så blir det tegningsretter på de som har aksjer. Det er viktig for selskapet at tegningsrettene har høyest mulig verdi før tegningsperioden er over slik at flest mulig blir med. TRVX har ikke sluppet noen nyheter på en stund og jeg håper de kommer med noen gullkorn de nærmeste 14 dager. Spennende blir det.

Vi kan jo i hvert fall erkjenne at ingen av prediksjonene vi har hatt opp igjennom årene om hvor Targo skulle være i 2021 har vært korrekt. Jeg endret syn på caset da det endret seg mot det negative og droppet aksjen etter covid-19 krakket var over. Nå synes jeg den etterhvert ser spennende ut igjen, vil bare at de skal bli ferdige med emisjonen før jeg vurderer inngang. Ny CEO og plan har overbevist meg på flere områder hvor jeg hadde spørsmål. Det som ligger igjen som en torne er at det er lenge til markedet fortsatt, og at eneste grunn jeg ser til å investere nå er sjansen for at de blir kjøpt opp/får igang noen skikkelige samarbeid/utlisensieringer av teknologien. Vil egentlig ha litt mer kjøtt på beinet rundt det før jeg tar et eventuelt steg inn igjen i aksjen, men vi får se. Btw er jeg ikke stor i det hele tatt, så ikke tro at jeg har noen påvirkning på kursen fra eller til.

4 Likes

Tipper at det ikke skjer stort de neste 14 dagene heller, og satser på at det ikke er for mange som har kjøpt med det som strategi

Vi venter jo på noen resultater så hvis de har mulighet til å slippe de i tegningsperioden så gjør de nok det.

Vi ønsker jo ikke å falle noe mer og få problemer med gjennomføring av emisjon (vet den er sikret og at aksjene da kommer i andre hender). For å unngå videre fall og snu dette så må det nok noen nyheter på bordet.

Emisjonshistorikken vet bedre enn meg og jeg stoler mer på historikken enn hva andre sier og tror på.

Er i samme kategori selv. Har vært borte noen år fra biotek selv. Tenkte egentlig å legge biotek helt bort på hylla, men synes flere av de norske ser spennende ut nå.

Jeg har da entret aksjen nå og tenker å overtegne betydelig i emisjonen. Slik jeg ser det så blir det enten eller. Enten mangedobbles pengene man spytter inn i emisjonen eller så taper man det meste :blush:

4 Likes

Dette er en merkelig rettet emisjon. Vanligvis henvender man seg til eksisterende aksjonærer og tilbyr aksjer til rabattert pris, men her må man bruke en garantist? Jeg trodde de fleste store aksjonærer ble med i denne emisjonen eller tar jeg feil?

De store aksjonærene er temmelig fraværende i T

1 Like