Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Jasså, men er det ingen regler om transcript på OSE ?

1 Like

Lite som tyder på det. Men ganske spesielt å se dersom man spoler til 24:45 på webcasten.

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20211125_8

Det er for øvrig der han også sier at prospektet kommer i dag.

1 Like

håper jeg Leidos har kommet lenger. Denne videoen er mer enn 1 år gammel.

https://www.archiv.media/watch?id=36

Børsmelding: “On or around 29 November 2021: Publication of the prospectus”
Soug 25/11: “Prospektet kommer i morgen”

Da blir spørsmålet om “kommer” er det samme som “publiseres “on or around””.
Man kan vel i prinsippet “komme” på en videoinnspilling av et tysk samtidsdrama, mens videoen deretter publiseres først et par dager etterpå. Selv om Soug kanskje tok munnen litt full der, så er det neppe grunnlag for riksrett. Men ergerlig for de som har basert sin investeringsstrategi på at de skulle få prospektet i hånden i dag.
Uansett, det publiseres nok før “Commencement of the subscription period and first day of trading in the subscription rights”.

1 Like

Det har vel vært generelt roten til problemet alt ØS har sagt, men som konsekvent ikke har innfridd.

1 Like

(Deleted)

Det burde ikke være vanskelig å finne eksempler om det gjelder alt han har sagt. Bare å ta en hvilken som helst setning fra en hvilken som helst presentasjon de siste årene…

Prospektet skal godkjennes av finanstilsynet, så ligger nok hos de.

I forbindelse med Fortrinnsrettsemisjonen vil det bli utarbeidet et prospekt som skal godkjennes av Finanstilsynet. Prospektet vil bli offentliggjort før tegningsperioden begynner og vil danne grunnlaget for tegning i Fortrinnsrettsemisjonen. Forutsatt at prospektet er godkjent av Finanstilsynet i tide, vil tegningsperioden for Fortrinnsrettsemisjonen begynne 30. november 2021 og avsluttes den 14. desember 2021 kl. 16.30. Dersom prospektet ikke er godkjent i tide for å opprettholde denne tegningsperioden, begynner tegningsperioden den andre handelsdagen på Oslo Børs etter godkjenning av prospektet og avsluttes kl. 16.30 to uker deretter.

6 Likes

Sant! det mangler

Fikk endelig sett EW sin presentasjon fra i går. Rolig og behersket, god kontroll hele veien. Men for meg var siste 3-5min enorme. Når han refererer til studiene i pancreas og blære som bruker adenovirus. En så sterk selvtillit og innsikt har jeg tilgode å se av en annen CEO.

13 Likes

Bliver meget spændende at se prospektet (forhåbentligt i morgen) Hvis de store institutionelle investorer gør brug af T-ret er de her vel fortsat “for the Long run” og dermed med til at understøtte nuværende kursniveau. Nye data på melanom kan komme hvert øjeblik, og bidrage yderligere til kursen🤞

3 Likes

Ligger utenfor min forstand når det gjelder betydning, men endringer i Claims av nyere dato i søknaden for:

Application no EP20717904
ONCOLYTIC ADENOVIRAL VECTOR EXPRESSING A MEMBER OF THE B7 FAMILY OF COSTIMULATORY LIGANDS AND ADA
https://register.epo.org/application?number=EP20717904

En presisering av “Regulatory T-Cells…due to lack of clarity”
20717904 (1).pdf (303,4 KB)

5 Likes

“… men kreftaksjen Targovax var blant dem. Aksjen steg 17,3 prosent uten at det kom noen nyheter fra selskapet.”

Skriver Finansavisen (dvs. redaksjonssjef livestream). Her følger man med.

8 Likes

Da har jeg kjøpt meg opp litt igjen. Syntes det var ubehagelig, å sitte med få targovaxere😁

1 Like

Etter gjennomgang av patentet så måtte selskapet spesifisere T-celler bedre.

9 Likes

Ja, la merke til den presiseringen og tolket det som et resultat av dialogen med EPO, men lurte på om noe av dette kunne være relatert til cRNA.

2 Likes

Det tviler jeg på. Men er jo lagt i fra sikker.

Om det skulle være slik at man er avhengig av en av disse T-cellen ifbm cRNA så er det jo gull å få det beskyttet så mye som mulig.

Jeg holder en knapp på at patentkontoret ikke vil gi patenter som er for altdekkende. T-celler er jo så mangt. Så det er jo fornuftiig slik sett.

Tipper det er noen med produkter innen RAS som er passelig oppgitt på TRVX sitt viddekkende pantent der :stuck_out_tongue:

5 Likes

The FOMO is strong with this one. :laughing:

1 Like

Jeg hørte igjennom radium podcast med trvx i går. Makan for ett rot og så mye unnskyldninger fra påtroppende CEO. Dere er tøffe som tør sitte i ett sånn papir.

2 Likes

Du kunne ikke vært litt mer konkret da? :joy: Når du først skal komme med usaklig og ubegrunnet baissing, mener jeg. :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 Likes