Godt å høre at Targovax ivaretar aksjonærene på best mulig måte.
Flaks at børsene er har vært i euforimodus en stund da.
Kan jo bare tenke seg emikursen dersom indeksene hadde vært blodrøde det siste året.
Jeg kjøpte en gjeng retter i dag til 0,23, så får vi se hvordan det går!
Sitter og ser over prospekter og tegningsretter og prøver å regne meg klok på det. Er ditt regnestykke (for å forsvare kjøp av TR på 0.23) så enkelt som at du tror du vil klare å selge aksjene / kursen er over 1,95 etter at emisjonen er fullført? Jeg har ingen aksjer eller TR fra før.
Svaret er vel stort sett ja på det. I tillegg er jo TR “giret” herifra til helvete.
Pros:
TR er billigere enn aksjen.
En positiv nyhet/sentiment kan jo dra TR veldig mye (siden de er satangiret), og det et ikke som om jeg utelukker å selge de dersom de stiger.
Cons:
TR kan bli verdiløse.
Greit bet imo.
Ja, nå er de satan-giret. Om man kjøpte retter i går har man allerede tapt 50% på det i dag. Ganske heftig. Og de er da dobbelt så giret nå som i går 1-10.
Takk for svar (begge 2). Ser ut som vi skal under 0.2000 på TR og 2.000 på aksjene så avventer litt. Men er klar for litt desember-spenning
Men vi som liker biotech liker vel risiko, nå kan man kjøre en 10x giring på at Targo går opp herfra de neste ukene
Fascinerende kursutvikling.
Agree…but lets be honest, not unexpected for Oslo børs…
Its kind of like a bad dream…but one that you have during the day…and every day…
vurderer inngang i trvx igjen men her er det jo bare og vente er det ikke d og se hvor lavt kursen går og bare kjøpe aksjen trvx enn å kjøpe tegningsretter???
Tror som du at her kan det plutselig skje noe som gir en heftig rekyl
godt å se at d er optimisteri hær i en aksje som er rævkjært.
rævkjørt
Stikkordet er at det er aksjen som er r*vkjørt, ikke selskapet.
ja er enig i d;-) uansett er d ikke mye stas å ha denne aksjen nå gitt når man har ingang på 8,38
Er det ikke litt stas når du tenker på at du ikke blir utvannet i emisjonen?
Tok selv en liten bunke med TRVXTR på 0.1740. Selger om den mot formodning ca. dobles - tegner meg for antallet hvis ikke. Litt julespenning
Jeg har også kjøpt endel T-retter under 0,2. Disse har jeg tenkt å benytte, total kostpris på de aksjene blir da ca 1,90. Det kan bli en veldig god investering.
Ja. Snittpris på ca. 1,90 er ikke dumt. Markedet kan fort nok prise den under emi men så er det fortsatt ca. kun 10% fall og ingenting stopper deg fra å snitte ytterligere ned om så skjer. Så er det den lille jokeren at “noe positivt” skjer i mellomtiden her. Et interessant bet egentlig
I følge DNB så kan du kun selge tegningsretter fra en aksjesparekonto ,ikke kjøpe.
Kan dette være med på å skape dagens resultat / kurs?