Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Meiner du at det går litt tid fra ein har tatt testen til ein får lov å handle på ASK?

Eg tok testen ved opning i dag, men får fortsatt denne når eg forsøker å handle.

image

For meg gir ikke det mening.

Folk med på hva proffene gjør nå; kjører ned aksjekursen på fillevolum for å få tak i billige tegningsretter.

Som å rappe sukkertøy fra småunger :laughing:

5 Likes

Du får ikke handlet T-rettene på ASK konto! Du må opprette en Aksje- og sparekonto, eller om du har en fra før, overføre penger og shoppe :slightly_smiling_face:

1 Like

Jeg har ASK i DNB, der ligger tegningsrettene allerede under «aksjer».

Men det er litt synd om tidligere uriktig info her på tråden ble stående uimotsagt.

Har du prøvd å kjøpe flere (siden det er det som diskuteres her)?

1 Like

Ser ut som jeg kan kjøpe:

« You have confirmed the agreement and are able to trade this product type.»

Jeg trykket på «kjøp» før testen kom opp.

Solgte t-rettene på ASK i Nordnet i dag. Gikk fint,

1 Like

Du kan selge dem, men ikke kjøpe :slight_smile:

Det var da enda godt! :wink:

Da har jeg vært på Nordnet og svart på meldingen. Brukt alle rettene samt søkt om ekstra aksjer uten T retter. Er vel strengt talt det som må gjøres. Beløpet blir trekt fra min konto den 14 des

Ble litt usikker på fremgangsmåten, siden det er så lenge siden jeg har vært med på denne typen emisjon (PCIB i 2016)

Da får man håpe det blir morro å sitte i Targo etterhvert. Lykke til alle sammen

2 Likes

Tok bare kontakt med de, så var det ordnet kjapt

Nei, kan ikke kjøpe flere.
Da gjenstår det å se om jeg kan bruke de rettene jeg har.

Prisinga som føregår no, gir lita meining etter mitt syn. Det er ingenting som har endra seg særleg etter mitt syn, sidan emisjonen blei kunngjort 04.11. Likavel, prisa markedet selskapet lågare, istaden for høgre (gamal verdi + tilskutt kapital via emisjon). Nokon som har eit anna syn på korleis verdien/framtidsutsiktente i selskapet har endra seg sidan 04.11?

Kortsiktig, har eg i dag auka posisjonen min kraftig.

1 Like

Irrasjonell prising av selskapet, men rasjonelt nedsalg av kurs mtp. at tallet 1,72 fungerer som en magnet for markedet

1 Like

helt på trynet. Ser vertfall frem til når alle disse skal inn i aksjen igjen når det kommer nyheter om studieoppsett evt partner osv.

2 Likes

Det kan bli verre hvis garantiser får mange aksjer på 1,72. De skal få 14 millioner for garantien og kan dumpe sine aksjer uten å tape penger. Jeg tviler på at de skal få noen aksjer pga overtegning av aksjen.

1 Like

Ja. Gratis bare om kursen er over 2.16 når du får aksjene rundt nyttår

2 Likes

Kanskje bedre å kalle de noe annet enn truseskvettere, når det rettene du kjøpte av de er ned 30% på et par timer…

Gjør alle det blir gappet fylt ganske raskt :stuck_out_tongue: