rlinz - ja må siges at være meget korrekt opfattet, selv om dit punkt 3 nok først går lidt op, inden gevinstsikringen.
Der er kommet et leje hvor folk er noget opgivende, forståeligt nok - for uagtet at der samlet er kommet gode resultater, så er troen på selskabet næsten i bund hos rigtigt mange.
Selv har jeg rimelig tilfreds med måden denne emission er gjort på, men været lidt ærgerligt over at garantisterne har førsteret og ikke de nuværende aktieejere omkring overtegning.
Det kan selvsagt umiddelbart løses ved at købe TR, men det giver jo en vis pengebinding.
Kursen fald har desværre IKKE overrasket mig da det er den helt klare tendens, men det gør mig stadig ærgerligt at den er faldet så meget.
Lidt positivt, men så dratter kursen vel… - never mind, men da der IKKE endnu er givet melding vedr. mOS i Mesothelioma, så er vi nu nærmere 25 mdr. end 24 mdr. hvis vi runder decimaltallet af. 
|
01.12.2021 |
|
|
|
Pasient |
Tid (mdr.) |
mOS min |
mOS max |
|
1 |
1,8 |
|
|
|
2 |
8,9 |
|
|
|
3 |
14,8 |
|
|
|
4 |
20,2 |
|
|
|
5 |
29,0 |
24,6 |
|
Lever |
6 |
29,9 |
|
|
Har levet i min. 29 ,9 måneder. |
7 |
29,9 |
|
|
Har levet i min. 29 ,9 måneder. |
8 |
29,9 |
|
25 |
|
Så PT er resultatet jo ganske fornemt, og flere har overlevet tæt på 30 måneder (det vides ikke om patient 6 og 7 lever endnu) - men sikkert er det at patient 5 lever.
Så hvis vi skal helt op på de 25, så skal denne patient gerne overleve julen med (mener det er omkring 26 dec.) - men selvsagt gerne meget længere…!
Fik nu kommet lidt rundt og sikret kapitalen til indfrielsen af mine TR - inkl. de ekstra jeg købte på 0,18(???) for at hugge lidt fra garantisterne :-),