Et tips i Targovax er å se på bevisene folk har for det de sier.
Spekulasjoner kan man overse, de har aldri noen nytte.
Det var ingen her som jeg så som sa at aksjen skulle opp i denne perioden her.
Jeg sa den skulle opp før tegningsrettene kom, og ned etter at de kom. Noe mer kunne man ikke tenke seg til i forkant. Jeg sa også at pris under tegningsperioden kunne man ikke vite, men ramset opp alle interessenter.
Uansett er man selv ansvarlig for avgjørelsene man tar i aksjemarkedet, som du har fått oppleve nå.
De fleste på forum er i overkant positive, da man som oftest egentlig bare gjentar hvorfor man selv eier aksjen, eller ikke eier den. Men bildet er alltid mye større enn det.
Derfor, hør gjerne på de på forumet. De har ofte mye kunnskap om detaljer man ikke finner andre steder, men forutsi kursutvikling selv basert på egen analyse. Ikke ta valg om kjøp og salg basert på hva vi synes. Heller basert på kildene man viser til, som regnskapet f.eks.
Ingen kan forutsi kursutvikling i det korte bildet. Hadde noen her kunnet det ville de vært milliardærer og ikke sittet her.
I perioden hvor Targo har falt fra 20kr/aksje til 2,1kr/aksje (uten å regne med retter/tegning) har jeg totalt ca. 160% avkastning på aksjen. Det er fordi jeg forholder meg til fakta man kan lese og forstå selv i regnskapet og progresjon sammenliknet med det som ble lovet før, og bare har investert i Targo ut ifra egen strategi.