Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ja og varslet i lang tid før tegning også. Aksjonærene ble riktignok noe utvannet ved Soug sine emisjoner, men det var da kort prosses om ikke annet.

2 Likes

Vi får se. Ved de rettede emisjonene så var gjennomføringen kort og kjapp, men kverninga i etterkant 15-20% under emi var heller ingen lystig tilværelse. Tror jeg avventer den endelige dommen.

2 Likes

Ræva makro også, selvom det kan være vanskelig å spå såklart.

Var nesten på kjøpsknappen i dag, men urolighetene i markedene gjør at jeg venter litt lenger.

Disse tallene er jo en helt normal dag etter emi ble annonsert denne gangen. Går den under emi så bli det ihvertfall den værste.

2 Likes

Trvx TR endte på 0,1459 i dag, med 0,01 verdi så er vi vel på markedspris 1,72 ?

1 Like

tror ikke du får kjøpt for 0 :slight_smile:
…må nok gi et lite øre eller miniøre

1 Like

Hvorfor kan ikke et selskap gi emisjonsaksjer til seg selv og selge de kontrollert ut i markedet? De trenger jo ikke alle pengene samtidig…

1 Like

God ide, så kan aksjonærene stå som garantister :grinning:

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Konkurs går de ihvertfall ikke. De får pæeng fra emi uansett

1 Like

Se på Lifecare. Holder fortsatt koken :muscle:

Fytti denne tråden har nådd lavmål når Lifecare nevnes…!

Snakke om Life og konkurs når de har nettopp hentet nesten 200mill. Lol. Prøv litt bedre a

3 Likes

Nesten flere retter, nesten… får se om de kommer inn i løpet av dagen.

1 Like

Endelig snudde de jævla T-rettene. Håper det er slutten på det nedsalget nå og aksjen kan hente seg inn.

1 Like

Hadde ikke trodd vi skulle se 0.1000 men hadde en kjøpspost der idag. Fikk dessverre ikke. Nå får de doble seg eller så tegner jeg :slight_smile: Let the action begin!

1 Like

Det er da ett fett om du gir 0,10 eller 0,15 hvis du ønsker å tegne aksjen. 5 øre i forskjell på hovedaksjen er null og niks.

1 Like

Tja, spørs volumet :joy:

Bare tuller litt, her hjelper det ikke før vi får 5kr tilbake. Litt galgenhumor :wink:

1 Like

Enig der. Tanken var en liten julegamble men med et volum jeg faktisk klarer å tegne meg for om den ikke går helt inn. Så ikke helt ett fett med det som utgangspunkt. Har snitt 0,161 på mine TR.

1 Like

Ift kurs Targo nå bør nok rettene snart stige litt og ikke utenkelig at det snart kommer noen jukk oppover.

1 Like