Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Du tenker at noen kjøper aksjene og dropper emien?

Jaja - da er vi kvitt faenskapet :joy:

3 Likes

Syntes det stod i prospektet at de kan kansellere…

Ja, det var det jeg også leste - hence spørsmålet mitt. Hva skjer da med opsjonseierne?

Hva er det som kan kanselleres?
Hele emien, så vi i praksis sitter igjen med en skakkjørt aksjekurs og ingen cash 1 måned etter annonsering?

1 Like

Oppkjøp og tvangsinnløsning av aksjer før 14.12. Selvsagt på NOK 54,5.

3 Likes

Det er noen som bruker tildels store penger på å bekjempe patentene til Targovax, så det er mulig å ha to tanker samtidig.

2 Likes

Hvis kursen går under 1,72 så kan vel emien avlyses og alt går til garantistene :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tegningsrettene blir verdiløse og alle må handle aksjen i markedet. Da kan det bli fart i kursen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Helt enig, og det kan ikke utelukkes som mulig scenario.
Det jeg lurer på er hvordan dette vil utarte seg. Har eiere av t-retter i praksis ingen rett til noe, dersom emien kanselleres?

1 Like

Nja. De som har retter får nok lov til å tegne de. Er ikke bare bare å handle aksjene over børs om kursen er såpass lav.

Ingen tegner vel på 1,72 hvis kursen er 1,50? Kanskje noen av garantistene presser ned kursen så mye at de sikrer alt selv?

he, he - måtte bare skremme dere T-vekslings folka litt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hvis kursen er 1,50 og volumet er tilgjengelig er det liten grunn til å benytte t-retter. Jeg tror dog ikke det er mulig å få kjøpt 100 mill aksjer over børs til kurs under 1,72 :slight_smile:

1 Like

GSI kontoen, opponent i TG-patentet, stor ukjent garantist (skalkeskjul ?) i emien sammen med short aktører. Joda, det er lov å være konspiratorisk. Deler slike tanker, men før eller siden så må noen i så fall reise flagget ?

8 Likes

Gud bedre for et rot. Kaos i kosmos.

Ballpark hvor mye har de brukt på å “bekjempe” patentene til Targovax?

Ser frem til svar :wink:

1 Like

kunne fått maaaange TRVX aksjer tipper jeg …

som Intendanten sier men med en liten vri ; kaos i mikrokosmos :stuck_out_tongue_winking_eye:
eller et gammelt ordtak
‘når krybben er tom bites hestene’

2 Likes

Ikke godt å vite men prosessen har pågått i mer enn 2 år. Mye advokatmat og annen bistand som kan akkumulere seg over så lang tid.

1 Like

I følge nettsiden til advokatene de bruker koster de ca 5k pr time, så kan en titte gjennom papirene de har sendt inn :wink:

1 Like

De har altså brukt mange penger?

Bull for Targovax!

1 Like

Litt sært å tenke at det er HC som selger ut flere millioner aksjer til under 2 kr stk. Virker som om fortrinnsrettet emi ikke er deres cup of tea.

Edit: Fjernet feilaktig info.

1 Like

Helt1, de har ikke vært med i noen emisjon siste årene

1 Like