Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Hvis man skal vente til siste slutt med avgjørelsen er tegningsfristen 14.12. Kl 16.30 i vps.
Verdien av tegningsretter er så liten, at jeg velger å vente til tirsdag. Tegner jeg ikke er rettene tapt, men kommer det flere gode nyheter om omicron har jeg muligheten til å tegne på1,72. Det kan godt skje litt på den fronten på 4 dager.

1 Like

Muligheten til å kjøpe/selge tegningsretter jeg siktet til. Den utgår 10.12 kl.1630

1 Like

Rettet opp nå, husket feil :open_mouth: Beklager feilinformasjonen.

Var ikke like enkelt her,må til med skjema og sende DnB.

Noen som har tilgjengelig e-post adresser og slikt så en slipper lete. Fant skjemaet. ?

1 Like

Noen som har tilgjengelig e-post adresser og slikt så en slipper lete. Fant skjemaet. ?

3 Likes

Takker

1 Like

Er du sikker på at du gikk inn på riktig plass? Du må trykke på ticker i vps og ikke skjema. Ikke helt intuitivt, men da kommer du til elektronisk skjema etter å ha bekreftet postnummer. Funket fint hos meg

Aha. Fikk ikke med meg at det var as

1 Like

Må bruke skjema når aksjer eies gjennom AS.

1 Like

Ja, firma som sjog sier.

Hadde nordnet giddet lagt det inn i selskaps hendelser, så kunne en trykket der, men det ville dei ikke for dei var ikke tilrettelegger, så da blir det mer tungvint.

Men det ordner seg, bare litt styr. Men vil ha med rabatten skal inngangen bli lavest mulig.

1 Like

Ja litt knotete men de må ha LEI-nummer etc på skjema pluss firmaattest. Den er lett å hente i Altinn heldigvis.

1 Like

Hehe, ja, blir det helt for mye krøll så får en kjøpe fra garantistene, er nå ikke overbevist om 1.72 er billig😂

Uff, nei - nå er det kveld.

2 Likes

Hva gjør jeg med tegningsrettene om jeg ikke vil ha de, da må de selges?:man_shrugging: Hva koster det å beholde de? Opplegg.

1 Like

De blir slettet fredag

1 Like

Hei, et tips for de som har aksjer/retter og tegner gjennom AS, og dersom man ikke er kunde i DNB/Carnegie.

Dersom beløpet man tegner for er over 100k er det en del ekstra papirmølle grunnet hvitvaskingsregler, etablering av nye kundeforhold. Bl.a. må det sendes inn attestert kopi av et gyldig pass/førerkort/bankkort med bilde i tillegg til firmaattest.

Begynner man for sent å ordne med dette kan tiden renne ut…

Jeg tegnet i dag via Carnegie.
Fikk god hjelp der av Katerina Bjerke, +47 99 49 06 78, katerina.bjerke@carnegie.no

Håpløst at TRVX ikke klarer å oppgi kontaktpersoner/telefon i tegningsdokumentene.

3 Likes

Koster ingenting å ikke bruke de. Bare et “tap” mtp at de i utgangspunktet dro aksjekursen 35% ned over natten.

1 Like

Du kan kjøpe og selge rettene frem til 16:30 på fredag og tegne deg frem til 16:30 førstkommende tirsdag.

2 Likes

Noen som husker i farta når betalingen for rettene blir trukket fra konto? Var det 17 desember?

1 Like

Innen 17/12!

1 Like

Ja der stemmer

1 Like

Jeg har tegnet meg for x-antall aksjer. Det eneste som er sikkert, dette er siste gang jeg er med på denne nedturen🥴