Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Du mener det heretter bare blir opptur? :crossed_fingers:t2:

2 Likes

Har ikke vært lett å være optimist de siste ukene. Men trua har begynt å snike seg innpå
igjen😁

4 Likes

Hvis jeg har noen tegningsretter men vil kjøpe flere aksjer enn jeg har retter. Da kan jeg enten kjøpe flere tegningsretter eller jeg kan spekulere i at emisjonen ikke blir fulltegnet og overtegne, ikke sant? Og da spare hele 3 øre per aksje.

1 Like

Ja. Litt usikker på regnestykket for besparelsen, husk at du betaler provisjon når du handler aksjer- det gjør du derimot ikke når du tenger nye aksjer.

1 Like

Hvordan ser veien ut for targovax nå etter emisjonen er fullført? Blir det mye aktivitet i 2022?

1 Like

Du gjør nok best i å enten kjøpe flere t-retter eller å vente dersom du tror aksjen skal falle ytterligere. Garantistene får tegne før eksisterende aksjonærer får overtegne.

1 Like

Si at aksjen blir 50% fulltegnet, er det realistisk at garantistene vil benytte seg av fortrinnsretten? Det fordrer at de har tro på en kursoppgang og ikke bare vil ha feesene… men jo skjønner poenget ditt, og 3 øre er en liten pris å betale.

1 Like

Denne emisjonen har nok vært ganske ressurskrevende for de, så tror det blir stille og rolig i 2022 for så å gi full gass i 2023!

Jobben med emisjonen er gjort i høst, tilretteleggerne ordner resten. Forskerne og ledelsen jobber videre med selskapets virksomhet. Ikke vær redd.

4 Likes

Blir ikke stille i 2022 nei…

Oppstart av TG i vesten
Oppstart av TG i Kina (?)
Avlesning neste fase med Astra
30 mnd overlevelse mesotheliom (denne / neste uke?)
Oppstart og detaljer om partnere i melanom
Oppstart klinisk cRNA (?)

9 Likes

@TheObserver Jeg skulle gjerne hatt deg som insider. Du ville fått ville hurrarop og du ville blitt imøtegått på mange av dine synspunkter.

Jeg lærer mye på chatten for insidere på biotek og tror du ville vært en veldig viktig bidragsyter der.

Alle bør bli insidere, først og fremst for å lære for så å ta enda bedre valg (tjene mer penger)

@pdx har supertilbud nå som jeg tipper varer ut januar.

Hilsen
“Han med store ører og lange bein”

2 Likes

Hva begrunner du denne spekulasjonen med og hvilke tidslinjer har du lagt til grunn?

1 Like

Det faktum at Thomas allerede har vert innvolvert en god stund før vi fikk nyheten og at han begynner på fulltid på nyåret tyder på at de er godt i gang. Hvor nærme de er pre-klinisk vites ikke, men kan jo alltids rette spørsmålet til selskapet.

2 Likes

Kanskje en mulighet for at Targovax ser en verdi i patentsøknaden fra Aarhus University om cRNA, og som er åpent for lisensiering.

Abstract

2 Likes



https://register.epo.org/application?number=EP19169841

3 Likes

Mange som har glemt å bytte batteri i kalkulatoren?

Aksjen handles 24 øre over tegningskursen, men allikevel selges det retter til 4 øre?
Her ligger det muligens svært gode arbitrasjemuligheter, kan godt hende det blir litt fart i rettene i dag og i morgen hvis aksjen holder seg her.

1 Like

1,752 kr pr aksje med tegningsretter
1,948 kr pr aksje i markedet
Forskjell på 18,6 øre, eller ca. 10%

I morgen er siste mulighet til å kjøpe retter.
Rart spør du meg, men markedet har vel aldri vært helt logisk i forhold til Targovax. De har ikke nok oppmerksomhet til å fylle arbitrasjen ser det ut til.

Der er nok alt for mange retter.

Kjøpte selv for mange - alt for tidlig - kunne spart sikkert 20øre aksjen.

skal eg tippe med aksjonærene til targo, så blir over 40% av retter ikke brukt.

3 Likes

Ja, men burde ikke da aksjen være 1,75kr på børs?

1 Like

Denne emien ligner vel endel på emien til PCIB på 30kr for noen år tilbake med disse garantistene. Ble jo langt fra noe suksess der da mye falt til Nyenburg (enn de sikkert hadde forventet) som holdt en klam hånd over kursen den gangen i noen måneder :frowning:

2 Likes