Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Tror dere det vil bli mulig å handle TRVX aksjer på børsen for under 1,72 i tiden fremover ?

  • Nei, billigere enn emikursen på 1,72 blir det ikke
  • Ja, kursen vil synke til under emikurs

0 stemmegivere

Nei, nå vil vi rett opp så en kan ta igjen noe av tapet.

Var det ikke 52,5 ? Eller må vi dele på 2 nå? Justert for antall aksjer.

Selv DnB sitt 17kr smaker bra nok , tilogmed delt på 2 :joy:

God jul - kjører en lang pause :tumbler_glass::tada:

6 Likes

Ja hvor i all verden er det blitt av 52,50 og epleterta?

Det kommer, det kommer. :slightly_smiling_face:

Da har jeg innstilt hode mitt på dette håpløse scenariet fra TRVX. Dette skulle bli en bra emisjon for sittende aksjonærer. Det ble det absolutt ikke. Dette ble en meget bra emisjon for de som ikke har hatt aksjer tidligere. Mye av selskapet er overført i andres hender dessverre.

La oss håpe at det kommer gode resultater fremover og at vi som har holdt ut får betalt. Håper disse som har kommet inn billig tar kjappe gevinster sammen med eventuelle garantister. Deretter kan TRVX sin teknologi bli oppdaget av markedet på en helt annet måte enn tidligere med ny og kompetent CEO, EW. I bio så snur det fort hvis noen får trua.

Jeg har bestilt nye aksjer og brukt rubb og stubb pluss litt til av TR.

Det ble såpass billig å tegne at jeg tegnet for min andel. Har en følelse av at 1.72 + 0.03, kommer til å vise seg som en god deal ganske raskt.

Jeg lurer på når de har tenkt å slippe noen nyheter. Nå har det ikke vært noe nytt på flere måneder bortsett fra negative nyheter som skifte av ledelse, emisjon ++. De fleste selskap legger en emisjon i nærheten av nyhetsslipp og krydrer en emisjonsprosessen med nyheter for å forsvare en så god kurs som mulig og samtidig sørge for et TR blir brukt og at ikke garantistene får aksjer. dette er helt vanlig. TRVX har gjort det helt motsatte og krydret markedet med negative nyheter slik at kursen har kollapset.

De kan redde seg inn med en nyhet imorgen slik at alle TR overføres til de som har tenkt å bruke de. De bør også komme med en nyhet man/tir slik at det blir interessant å bruke sine TR for alle aksjonærer og de som sitter på TR.

Uten noen nyheter nå i sluttfasen så går dette inn i århundrets fiasko emisjon på ose.

En annen ting også.Det legges til stadighet ut ganske store kjøpsposter rett under kr 1,90. Hvorfor handler folk her nå de kan kjøpe gratis TR. Skjønner ingen ting av det. Mulig TRVX eller noen luringer prøver å forsvare en kurs slik at minst mulig går til garantister??

Skulle det ikke komme noen resultater nå i desember + oppstart av TG i Kina i H12022?

1 Like

Synes du er alt for tidlig ute med å konkludere. Vent 6 mnd ihvertfall først.

2 Likes

Det er jeg ikke enig med deg i. Hadde kursen vært kr 3,50-til 4 slik at vi som hadde aksjer fikk en rabatt så hadde dette vært bra for sittende aksjonærer. Nye aksjonærer kommer nå inn på kr 1,75.

Håper selvfølgelig på at ting ser annerledes ut om 6mnd, men kursen har fått seg en alvorlig knekk som det tar tid å hente seg inn fra nesten uavhengig av resultater de nærmeste månedene.

1 Like

Ja, det kan være en grunn til at det er litt vanskelig å spinne mye positivt ut av selskap og emi akkurat nå. Vi kan muligens renne inn i en lang periode uten (positive) nyheter. Q2/medio 2022.

Der tar du helt feil. Det er masse positivt på gang som skal ut både i desember og januar.

Det rare er at de ikke har “timet” det som en del av emisjonsprosessen.

2 Likes

Og du nevner i fleng ?

AZ og Colorectal!
Meso mOS
TG Kina
Oppstart av melanom

1 Like

Trenger ikke å nevne, du vet hva jeg snakker om. Skjønner ikke hvorfor du er så negativ og koker suppe på enhver spiker her inne.

Det forsøker jeg faktisk ikke, men er åpen for at vi kan gå inn i en relativt lang periode uten nyheter som markedet vil tolke som positive.

Hvorfor tror du det. kan du begrunne det?

Meso-data er mer eller mindre kjent
TG-opsjonen er guidet Q2/medio 2022
Opponent i TG-patentet kan forstyrre konkrete planer med akademia/samarbeidspartnere (har svarfrist i februar med ukjent tidsforløp etter det)

AZ og Colorectal, kommer snart og kan overraske
Oppstart av melanom kan overraske men ukjent tidslinje
cRNA kan overraske men ukjent tidslinje
Evt andre forhold som kan overraske

4 Likes

Triste greier, he he

Nei, ikke trist, men kanskje en tidslinje som krever litt mer tålmodighet enn mange liker. Det var det jeg prøvde å få frem. Ikke noe annet.

4 Likes