Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Merkelig, kr 800 her og kr 800 der det blir penger av det. Kos deg på byen med en grei middag og et par pils? Eller kjøp enda en julepresang til kona, hun bli sikkert fornøyd. Ikke kast penger ut av vinduet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Likes

Eller selg de og doner 800 kroner til et godt formål :slight_smile:

4 Likes

Lurt!

(Deleted)

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/message/548997

2 Likes

Har EW tegnet enda?

1 Like

Så vidt jeg vet har EW bare opsjoner, og får dermed ingen tegningsretter. ØS har vel tegnet seg for alle sine 200k TR hvis jeg husker rett. Magnus, Victor og Ingunn har også et mindre antall TR. Kan ikke huske å ha sett dem melde tegning.

[Man kan se oversikt over ledelsens og styrets aksjer og opsjoner på targovax.com]

1 Like

image

2 Likes

Styret og ledelsen gav gavepakken til garantistene. De to største aksjonærene, Radforsk og Healthcap med dumping av sine TR sikret gavepakken til garantistene. Det spiller liten rolle om en småaksjonær kjøper et par aksjer…

2 Likes

Det er stor interesse for tegningsretter. Ligger nå 1,6mill på kjøp. Det betyr at siden det er siste dagen så vil de som kjøper TR nå bruke de å tegne aksjer. Ihvertfall meget sannsynlig.

1 Like

Så lure de var med å vente til siste dag. Bi bi billig

2 Likes

Noen amatører og uvitne kommer til å tape penger i dag.

1,6 mill retter er bare rundt 20.000kr nå :stuck_out_tongue:
Man kunne kjøpt hele emisjonens retter for rundt 1,5 mill nå, gitt at alle ble solgt til dagens kurs da :stuck_out_tongue:

Mange har vel ASK. Der får man kun lov til å selge t-retter, men ikke kjøpe. Så det er nok noe av grunnen til at det er lite kjøpere til disse.

1 Like

Man har vel en aksjehandelskonto i tillegg? En gammel Nordnet konto man kan bruke? :stuck_out_tongue:

Man har jo det. Men om folk gidder å ta den i bruk for å delta er jeg usikker. Muligens enklere å bare tykke på salg av t-rettene.

Takk den hadde jeg glemt. Damian Marron glimrer med sitt fravær, ellers er det jo helt greit.

Om målet er å tjene penger burde de gjort det, men men du har nok rett i at mange holder seg innenfor ASK-rammene :slight_smile:

1 Like

Hvor tror dere TR vil gå mot slutten av dagen? Virker som den beveger seg som en vanlig opsjon med fallende tidsverdi som omtrent eneste ledd i verdsettingen nå.

Litt rart siden retten til å tegne seg blir opprettholdt fram til 14. des. Tenker selve aksjen vil ha noen gode dager fram mot 14. pga. at man da ikke lenger kan få tilgang til aksjer noe annet sted enn over børs, og kursen er presset veldig lavt.

1 Like

En aksje i emisjon handles nå til 1,735 NOK versus kjøpspris 1,94 i markedet.

Det er 12 % differanse og garantert volum. Det er omsatt 10 mill tegningsretter i dag, kan jo prøve å handle 10 mill aksjer i markedet :wink:

Åpenbart at flere er klare for å tegne i emisjonen, ikke sikkert garantistene blir sittende med så mye.

6 Likes