Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ja, og hvem skulle mene at det ikke var OK?

Man må huske på at ved tidligere anledninger når selskapet har kommunisert denne type informasjon så har de fulgt opp med handlig kort tid etterpå. Jeg vil tro at de nærmer seg endelig avklaringer siden de i det hele tatt snakker om det.

Blir uansett utrolig spennende å se hva som dukker opp. Er det lov å håpe på mer samarbeid med MERCK? :stuck_out_tongue:

6 Likes

Takk for hyggelige svar, @TheObserver :wink:

Jeg tolker dette slik at du syns dette var helt ok å si fra Trvx sin side, at du takker og setter pris på spørsmålet mitt og at du ønsker meg velkommen til å stille flere slike spørsmål. :wink:

Ja, det er absolutt ingen grunn for Targovax å ikke gå ut med dette, det nevnes av både ØS og MJ, de er vel ganske så profesjonelle og kjenner til hva en NDA inneholder.
Jeg har fortsatt til gode å forstå hvorfor du mener det ikke er OK å gå ut med det? Kan du ikke bare forklare det så vi kan skille innlegget ditt fra standard støy fordi noen ikke tåler at ting ser bra ut om dagen, eller om det er noe profesjonelt bak din bekymring som får deg til å spørre?

1 Like

Hva tenker du @Whatsthat

Entusiasmen er berettiget. Poenget med å kommentere Kavatak sin studie var at pasientene der ikke hadde fått CTLA-4 fra før slik at noe av responsen sannsynligvis kommer fra at en del av pasientene hadde nytte av sjekkpunkthemmeren, uavhengig av Kavatak. I Oncos-studien hadde alle pasientene fått PD1 sjekkpunkthemmer fra før som hadde sluttet å virke. Responsraten i studien er derfor helt skapt av Oncos.

4 Likes

Du, beklager at det var uklart. Det sto i parentes i innlegget mitt at jeg spurte av nysgjerrighet, og ikke fordi jeg har en “profesjonell bekymring” om at dette ikke var bra. Jeg har deltatt i forhandlinger som partene overhodet ikke ønsket å røpe noen som helst om, og der det var klart at enhver antydning om dette utad ville føre til brudd.

At du mener innlegget mitt er “standard støy fordi noen ikke tåler at ting ser bra ut om dagen” syns jeg er litt rart, men det får stå for din egen regning. For ordens skyld har jeg vært aksjonær i mange år og har ingen planer om å endre på det.

Setter pris på om jeg kan få lov til å fortsette å stille dumme spørsmål, jeg har ingen planer om å slutte med det heller. Ha en fin dag @TheObserver, jeg setter veldig stor pris på dine innlegg og lærer stadig noe nytt av deg.

4 Likes

Ingen spørsmål er dumme så lenge man kan henge de på en knagg. Har du erfaringer fra det samme som du mener er relevante, i dette tilfellet kjenner du igjen det fra egen yrkeserfaring, så er det selvsagt “legitimt” å spørre.

Men når man velger å stille spørsmålet uten begrunnelse, så må det sees i sammenheng med at man ikke har tillit / tiltro på at ØS og MJ er kjent med hva som er god policy og etikette i bransjen og plumper ut i noe de ikke skulle ha snakket om. Jeg mener at her er det ingen grunn til å sette spørsmålstegn ved det, fordi begge to har sittet ved forhandlingsbordet mer enn en gang og kjenner godt til hva som er greit eller ikke. Beklager tonen hvis den var for brysk.

2 Likes

Tenker at det var ingen spørsmål eller relevanse knyttet til de kommentarene.

Vi har tidligere diskutert her om de har hatt innsyn og hvorfor det er en “stemningsskifte” når de prater om melanoma. Disse dataene vil være veldig avgjørende for trvx og veien videre så de er kanskje bare ekstra forsiktig om dagen når melanoma diskuteres.

2 Likes

Utdrag av artikkel fra DN om NOVO systemet. Trist å registrere at Trvx har så lav status at de ikke blir nevnt en gang - krysser fingrene for at dette endrer seg snart.
Likevel skjer det ting i Norge. Markedsverdien av bioteknologiaksjene på Oslo Børs er mer enn tredoblet siden nyttår, fra 14,2 milliarder kroner til 45,1 milliarder kroner.

En av de største vinnerne er Radiumhospitalets forskningsstiftelse (Radforsk), ledet av Jónas Einarsson. Einarsson og Radforsk har meislet ut teknologien og strategien til flere av selskapene som har oppnådd milliardverdier, blant dem Algeta, Vaccibody, Ultimovacs, Nordic Nanovector, PCI Biotech og Photocure. Radforsk forvalter verdier for over to milliarder kroner.

– Jeg kjenner veldig godt til Novo-systemet. Det jeg egentlig forsøker å bygge opp her, er en miniutgave av hele Novo-modellen. Med at vi går inn tidlig og støtter forskning og er med selskapene helt ut, sier Einarsson.

– Det jeg egentlig forsøker å bygge opp her, er en miniutgave av hele Novo-modellen. Med at vi går inn tidlig og støtter forskning og er med selskapene helt ut, sier Jónas Einarsson, sjef for Radiumhospitalets forskningsstiftelse.
– Det jeg egentlig forsøker å bygge opp her, er en miniutgave av hele Novo-modellen. Med at vi går inn tidlig og støtter forskning og er med selskapene helt ut, sier Jónas Einarsson, sjef for Radiumhospitalets forskningsstiftelse.

Einarsson mener Sibel Arnes’ arbeidsgiver er helt unik i verdenssammenheng.

1 Like

Targovax announces poster at the 2020 Society for Immunotherapy of Cancer (SITC) Annual Meeting

15 Likes

Dnb i dag.

15 Likes

Direktelink til posteren

14 Likes

@Domboshawa

Selskapene som er nevnt har alle en mcap over 1 mrd.

At du konkluderer med at Trvx ikke er med pga lav status skyldes nok heller dine mangelfulle lesekunnskaper.

Tror forøvrig at dette er diskutert tidligere.

1 Like

Da presenterer de at mPFS strengt tatt er best in class med 8,9 mnd, basert også på hva de presenterte på Q3.

OS 12 mnd på 64% litt dårligere enn CPI + SoC (70%), men mOS ennå ikke nådd.

Greit å vite når OB ignorerer det i morgen :slightly_smiling_face:

15 Likes

Positiv analyse fra DnB pleier å vera einsbetydande med dumpingemisjon der Dnb er tilretteleggar… Satt sjølv i aksjen sist DnB kom med kursmål på 19, kor dei kjørte emisjon samme dag på 8 eller deromkring. Raudt flagg er vel det nye moteordet her på tekinvestor, så ein postitiv analyse her bør vel få fram heile flaggborga… :wink:

4 Likes

Ikke alltid det går veien for Keytruda heller,

1 Like

Lols…

DnB som har hatt analysedekning av TRVX siden IPO har ALLTID kommet med oppdateringer etter kvartalspresentasjon fra selskapet.

5 Likes

En egen badge på tekinvestor med nettopp en sigd eller et rødt flagg om denne analysen og dnb kjører en grise emisjon akkurat her👌

Fair enough at biotek funder seg på emisjoner frem til kommersiell breakthrough, men tror ikke TRVX har til hensikt å emittere hver andre måned av den grunn :wink:

Nå har de over 130 MNOK på bok og brenner 23 MNOK pr kvartal. En liten Paypal-overføring fra Kina / Iovaxis og de er oppe på 160 MNOK.

9 Likes