Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Var meint som ein spøk fra mi side, etter stuntet dei kjørte i vår… Er jo sjølvsagt klar over at Targo har pengar nok til å komma seg eit stykke ut i 2021 per i dag.

Når det er sagt så bommar jo DnB like godt på kursmåla sine kvar gong dei analyserer, men om dei gjer dette etter kvar einaste kvartalspresentasjon så kan det jo vera at dei faktisk treff ein eller anna gong :wink:

image

Det sagt, de henter penger før det

1 Like

Ser den. Dei har jo allerede henta pengar to gongar i 2020 så at dei skal venta heilt til midten av 2022 har eg lite tru på med mindre dei landar ein avtale eller to…

1 Like

Regular and young investigator award abstracts

Clinical trials in progress

361 A randomised open-label phase I/II study adding ONCOS-102 to pemetrexed/cisplatin in patients with unresectable malignant pleural mesothelioma – 12 month analysis of biomarkers and clinical outcomes

https://jitc.bmj.com/content/8/Suppl_3/A386

10 Likes

Man læser bla. følgende …

ONCOS-102 treated patients benefited from superior immune activation compared to patients receiving SoC with preliminary signals of clinical efficacy.

… imponerende. Immunaktivering er, som folk formentligt har fået med sig, selskabets berettigelse i markedet og det ser ud til, at de fortsat leverer varen.

Men igen, det har vi vidst længe :slight_smile:

12 Likes

Det er disse cash infusjonene fra whatever kilder vi har savnet litt i norsk biotech vs hva man ser i de nordiske landene.

For et Lean Mean Biotech skal det ikke så utrolig mange millionene til før det monner ganske bra

6 Likes
8 Likes

Noterer mig at flere indlæg er blevet trukket tilbage i den seneste uge. Er der et par skribenter, der er nervøse for at den brager gennem emi-niveau næste uge? :slight_smile:

6,98 er indgang mandag.

12 Likes

Hva anser du som en realistisk kurs 31. januar?

De viktigste dataene på svært lang tid for trvx kommer i desember eller januar. Så det er da naturlig å tenke at kursmål i ettertid vil være helt avhengig av hva de dataene er.

3 Likes

Blir ørlite skuffa om den da ikke er på god vei mot 5000.

1 Like

Og i så fall blir jeg veldig fornøyd med 59,90.-

1 Like

TG01 Vaccine: Targovax

TG01 is a Neoantigen-specific peptide vaccine targeting RAS mutations - that result in uncontrolled cell divisions - in solid tumors being developed by Targovax. It has developed a unique vaccine against mutant RAS. Upon intradermal administration, TG01 peptides are taken up by activated dendritic cells that migrate to lymph nodes where DCs present the peptides to T cells. Subsets of T cells learn to recognize (CD4+ T helper cells directly and CD8+ Cytotoxic T cells by cross-presentation) the RAS mutations and enter the circulation of the body. When encountering cancer cells with RAS mutations, the T cells are re-activated to generate and trigger immunological killing of the cancer cells. Currently, the vaccine has completed phase I/II stage of clinical development for Pancreatic Cancer.

5 Likes

Betyr :zipper_mouth_face: “lukk munnen”, eller “don’t jinx it”? Uansett sa jeg bare “ørlite”!

Vi har en retailer på salg @ 6,98 og jeg tipper denne ryger snarest (bull flag under opbygning imo).

3 Likes

Satte kursalarmen på 59,90 jeg nå :sweat_smile: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Har mottatt et par henvendelser fra et meglerhus siste tiden med spørsmål om jeg var interessert i å selge mine aksjer.

Man kan jo spekulere hvorfor, tror neppe fordi de har lite å gjøre.

Noen som har opplevd lignende ?

9 Likes

Fikk du bra pris for aksjene, eller tilbød de seg å selge de for deg i markedet?

1 Like

Kun å selge … hvilket jeg takket nei til.

3 Likes

Et meglerhus du ikke har noe forhold til fra før?
Hvor stor aksjonær er du?

1 Like