Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Top50 og ingen kontakt med meglerhuset tidligere

1 Like

Pussig…

1 Like

Ja, meglere bruker å gjøre det når de er ute etter å fiske nye kunder. De vil bare ha provisjon videre på dine kjøp salg etter du er flyttet dit.

2 Likes

Det forklarer da ikke, at et eksternt mæglerhus ønsker at sælge dine aktier? er vel angiveligt en større fisk her, der ønsker en større markedsandel u. synlighed i den daglige handel.

8 Likes

Hei, hvor finner jeg topp 50-lista?

Innsiderene finner den i menyen oppe til høyre.

Framtiden i våre hender

3 Likes

5 Likes

Hvilket meglerhus? Er flere her inne som er på top50 så de bør jo eventuelt ha kontakte flere av de også.

Sa de noe om forventet pris? For om det bare er for å selge så fikser du jo lett det selv. Er jo bare det motsatte av hva du har gjort når du har bygget posisjonen din. Og det fikk du jo greit til.

2 Likes

Targovax to present at Bryan Garnier & Co Virtual European Healthcare Conference

8 Likes

Dagens handel er da blandede følelser, hvis I forstår sådan en lille én … :wink:

Mye røde tall i Bio idag og Trvx er ikke immun.

Look to China

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-11-17/pfizer-seeks-deals-with-chinese-biotechs-to-offset-lost-revenue?cmpid=socialflow-facebook-business&utm_medium=social&utm_campaign=socialflow-organic&utm_source=facebook&utm_content=business&fbclid=IwAR3Na2FVFzFlChOxrfmGAx-V89Zfuq2XWYV31HQE4aiiGX3Ahdh3xrKx1BE

Pfizer Inc. is on the hunt for partnerships with Chinese biotech firms developing novel drugs, as the American pharmaceutical giant regroups after Beijing’s aggressive price-cutting campaign eroded profit margins in its mainstay blockbusters.

Iovaxis-deal for Targovax kan bli gull, fin entry-mulighet for BP som vil inn der

13 Likes

Her var det mye nytt på TG som hadde gått meg hus forbi!

10 Likes

Jeg anbefaler alle som ikke fikk hørt siste radforsk med Targovax å lytte godt til hva Victor forteller. Han har åpenbart sett mye potensiale i både TG og Oncos som kan brede ut porteføljen og gjøre plattformene aktuelle for flere ting, derav har de også fått på plass et scientific advisory board med eksterne eksperter som komplementerer kompetansen de mangler i Targovax.

Synes Victor sa dette på en bra måte; det er umulig for å alle å kunne få med seg alt som skjer innen forskningen, og derfor var det riktig å adde på mennesker med innsikt og kompetanse som kan løfte verdien av plattformene til Targovax. Disse nye tingene som var på gang var de ikke helt klare for å avsløre under podkasten, men det ville komme ut når det var klart.

Her brukte Victor en litt morsom ordlyd jeg ikke husker i klartekst nå, men han var på godt vei til å forsnakke seg slik jeg tolket det, så det endte vel med at “lets call it sponsors or something like that”. (Dette kan gjenfinnes ved å scrolle litt opp i tråden).

Jeg tror ansettelsen av Victor virkelig kan utgjøre en forskjell for verdien av både TG og Oncos, han ser potensiale og rom for improvement som p.t ikke har blitt dyrket 100 %. Veldig spennende, og i tråd med det InVivo presenterer her.

12 Likes

18 Nov 2020

Trvx partner Oblique Therapeutics AB, raises 98 MSEK in a private placement investment round.!

Screenshot_20201118-163924_LinkedIn|675x1500

6 Likes

I dag ble det kjøpt en post på 40k eller 28% av dagsomsetningen. Hyggelig å se at andre også har trua.

5 Likes

Top20 har økt med 360K siste 3 ukene.
Bra det også :+1:

7 Likes

(Deleted)

1 Like

Dessverre ikke mere mystisk enn at undertegnede økte ytterligere😊. Håper på gode tall i desember/januar, da i dobbel forstand🙏

7 Likes