Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Hva er forventet fra Trvx i januar?

Data fra Melanomstudien.

1 Like

Kommer den ikke i desember?

De mente det kunne skli over til januar når de gjestet radium sist, men de guidet desember på Q3 :man_shrugging:

Neppe. Når de sier desember/januar så er det mest sannsynlig med januar i min erfaring.

Når de sier både desember og januar blir det nok tidligst januar vil jeg tro.

Don’t jinx it! :wink:

1 Like

What they said, denne er bare noen dager gammel

8 Likes

Min erfaring er at de anser januar som en del av andre halvår. Velger derfor å legge forventningene deretter.

Januar har aldri vært andre halvår og vil aldri bli det heller.

5 Likes

Desember eller januar er det samme var det jeg fikk ut av siste podkast med Wiklund.

2 Likes

Håper jeg tar feil, men jeg har en dårlig magefølelse. Den siste presentasjonen var vel selskapets beste, men likevel virker ikke den påståtte interessen fra utlandet å gi seg utslag i aksjekursen. Forventningen til dataene virker å være fraværende og selskapet er fortsatt avhengig av finansiering for å komme videre med evt. studier. Jeg forventer at dataene som vi venter på er gode, men vil de være gode nok til å dra kursen oppover. I melanom synes jeg selskapet er passiv og virker å være fornøyd med å vise god imunrespons - Savner at selskapet er mer på hugget. Virker som om pengene fra emisjonen skal sikre selskapet til høsten og neste gen. Oncos. Håpet er vel at TG kan dra kursen et lite stykke oppover.

1 Like

Synes det mest interessante var opplysningen om hvem som ble med på emien.
Forøvrig, avlesing av resultatene i desember og analyse av disse i januar.
God helg.

1 Like

Jeg vil gjerne ha en buffer fra Kina-opsjonen før readouts. Greit å ha noe å tære på. Just in case.

1 Like

Er det 31.12 som er fristen for Kinamann?

Nope, 8.januar.

4 Likes

Passive in melanoma? I dont get that impression at all. They are waiting for the data. Not too much they can say other than, ok we have very good data in the first cohort with a sub optimal oncos dose and a very limited N. I think the opposite actually. I think they have been quite punchy saying they have best data out there, especially considering N.

10 Likes

8 januar…

Edit: observer oppdaterte :slight_smile:

Selv håper jeg på no deal med “iovaxis” hvis noen andre skal sponse TG i Europa + US.

2 Likes

Kan det være noe oppside i opphør av denne opsjonen?

1 Like

Enig. Jeg har aldri opplevd ledelsen så selvsikre som nå!

1 Like