Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Så ikke noe mystisk i det. Bare som et tegn på at siste mohikaner enda ikke er død.

Jeg kender flere, der øger stille og roligt uge efter uge og er også selv på køberen i et eller andet omfang. Selvfølgelig må nogen sælge for at andre kan købe, men dette er tidspunktet at samle op, før forventningerne begynder at manifestere sig.

Med Q3 i NANO i morgen er det ganske tænkeligt, at flere vil overveje omplacering til TRVX i vente på stærke data rundt nytår, hvis ikke rapporten leverer varen.

5 Likes

Siste pas. i melanom var vel beh. på Rikshospitalet. Hadde vært på sin plass med en liten lekkasje til VG om complete respons :slight_smile:

3 Likes

Hørte tilbake på en tidligere Radium podcast som omhandlet Ultimovacs i går. Deres CEO Carlos De Sousa har solid erfaring fra ulike BP selskaper. I podkasten snakket de blant annet om fase 2 studien til Ultimovacs i Mesotheliom, som gjøres i samarbeid med BMS(Bristol Myers Squibb)

Det han kommenterte der, fikk meg til å relatere tilbake til Targovax og samarbeidet som nylig ble inngått med Merck, samt også AstraZeneca for noen år tilbake.

Utdrag fra Radium podkast episode 134 ( fra ca. 24-25 min for kontekst). Med forbehold om småfeil.

De Sousa “….And also, from the big pharma, because I can tell, this is a long process, to put these collaborations in place. The big pharma in this case, BMS, goes through the science and the project and says, you know they see a scientific and clinical value, to use UV1(Ultimovacs) in combination, so this is in a way, a seal of approval that so far, you know, the science and the data that we have, is of interest, and not only to these big pharmas, this is a very thorough process of selecting all this different collaborations, because they are inundated with requests, but also you know, what is also very important for us, the interest from the medical community to really use UV1.

Einarsson: "Its not straight forward to get these kinds of collaborations.
De Sousa: "No absolutely not, it takes months, months and months. Because, you know I was there, and this is very bureaucratic and long process of all these selections. Because literally, they get thousands of requests.”

3 Likes

November 17, 2020

Bryan Garnier Virtual European Healthcare Conference 2020

8 Likes

7.-:person_climbing:‍♂ Snart oppe i emisjon kursen.

1 Like

Fryktelig irriterende at noen åpenbart syns det er fornuftig å selge en hel masse på 7 blank. Helt klart mulig å spekulere i at det er noen som var med på emisjonen som vil komme seg ut i null, men må innrømme at det virker som en merkelig strategi. Jeg ville trodd at dersom selger på 7 tar et steg tilbake, så vil kursen fort øke og de som egentlig vil ut kan da komme seg ut med gevinst.

Eller bare surrer jeg med konspirasjonstull nå?

Emisjonsdeltaker med salg på 7 vil vel ikke komme seg ut i null, da emi var på 7,25 :slight_smile:

Det er bare de som er så utålmodige at de ikke kan/vil avvente januar 21 som selger på 7kr.

Hva er forventet fra Trvx i januar?

Data fra Melanomstudien.

1 Like

Kommer den ikke i desember?

De mente det kunne skli over til januar når de gjestet radium sist, men de guidet desember på Q3 :man_shrugging:

Neppe. Når de sier desember/januar så er det mest sannsynlig med januar i min erfaring.

Når de sier både desember og januar blir det nok tidligst januar vil jeg tro.

Don’t jinx it! :wink:

1 Like

What they said, denne er bare noen dager gammel

8 Likes

Min erfaring er at de anser januar som en del av andre halvår. Velger derfor å legge forventningene deretter.

Januar har aldri vært andre halvår og vil aldri bli det heller.

5 Likes

Desember eller januar er det samme var det jeg fikk ut av siste podkast med Wiklund.

2 Likes