Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ny oppdatert analyse i dag?

1 Like

I tillæg til milepælen vedr. data på melanoma er dagens handel en tangering af omsætningsrekorden (positiv stigning) fra TG meldingen i 2017 …

1. februar, 2017 på 3,96 mio aktier (kurs 17,00 - 23,60)
    1. december, 2020 på 5,78 mio aktier (kurs 7,00 - 9,20 est.)

Jeg tipper vi runder 6,5 mio omsatte aktier når markedet er lukket.

Ifølge infront via nordnet er dette dagens omsetnin:
Vol.
6 302k
T/O
60m

Så vi sier 7 - 7,5mill aksjer omsatt i dag?

1 Like

Heftig omsetning i dag. Vi burde få skiftet ut en del aksjonærer i dag ja :ok_hand:

Jeg er spent på de nestkommende dagenes kursbevegelser. I dag er det tradere men siden kommer langsiktige investorer.

DNB i dag …
CMP1_167003.pdf (305,3 KB)

4 Likes

Du har begge deler.

Viktig å tenke på at slike hendelser er likviditetshendelser, hvor større aktører har mulighet å flytte store volum uten å påvirke kursen for mye negativt eller positivt.

Man kan snakke om “svake hender” og “sterke hender”, men svake hender er ikke synonymt med retails. Man har institusjonelle aktører på begge sider.

Er for enkelt å tenke at alle som selger idag er kortsynte tradere. Og retails lager ikke såpass store avtrykk i volumbildet…

1 Like

FYI:

Hi XX,

Thank you for your question on the webcast. I promised to come back on the more detailed questions.

The two patients you asked about (where non-injected lesions completely disappeared) were one stage IIIC and one stage IVM1a.

Best,

Torbjørn Furuseth, MD

Chief Financial Officer

14 Likes

For meg blir det bare useriøst. Analytikeren skrev vel at de forventet 25-30% orr i den forrige rapporten, men når det ender på 35, som er helt i verdenstoppen, så skal samme kursmål beholdes? :joy: joda…

4 Likes

DnB idag …
Ca null verdi i slike analyser.
Min mening.

3 Likes

Ja, er det virkelig sånn at de siste readouts ikke er verdt mer enn 1,86 kr??? Best in class x 2, pluss at ØS ser rett inn i kameraet og snakker om pågående dealer, samt ingen behov for å HENTE PENGER.

4 Likes

Du mener vel verdens beste, der de troner på toppen med 35%? :wink:

image
(lånt fra @InVivo)

6 Likes

Tja, sitter kanskje og venter på en avklaring av IOVaxis-opsjonen før man kan regne på nytt og evt løfte kursmålet i en ny samlet vurdering. Kommer jo snart.

3 Likes

Ja, jeg ble ikke akkurat imponert av DNB her. Virker som noen har hatt hastverk på hjemmekontoret …

2 Likes

Ingen umiddelbar behov for å hente penger er noe helt annen enn ingen behov for å hente penger.

De trenger hundrevis av millioner for å kunne realisere potensialet sitt

4 Likes

Ok, ser den. Men poenget her er at det ikke (med største sannsynlighet) kommer en emi i fleisen på oss etter stengetid. Er ikke forskningsresultatene verdt mer enn 1,86kr??

Neida, men den delen av hva jeg skrev var mer kuriosa enn noe annet. Er rett å slett bare spent på de neste dagenes kursbilde

Nei jeg tror heller ikke det kommer noen emi før de kan presentere registreringsstudier.

Men la nå markedet bruke litt tid på å finne rett kurs

4 Likes

Ja, det later til at en del har glemt at Trvx leverte glitrende data UTEN CPI også i mesothelioma.
Det fikk de aldri betalt for mtp på kursoppgang.

Så skjønner godt at folk et litt skuffet. Konkurrenten Replimune gikk ca 100% på lignende data her i høst, en oppgang som økte mcap på 8-9 mrd.
Så det bør være plenty med oppside i Trvx på dagens kurs på short term

8 Likes

Så opptaket nå. Har aldri sett en så engasjert Magnus før. Virker som om Soug har noe lurt på gang, så satser på en nyhet til nå i desember.

Volumet her reflekterer forhåpentligvis noen internasjonale aktører som kan bistå med å “endelig” prissette Targovax riktig. Vil tro at en single Arm trial på 50-100 pasienter med conditional approval som kicker kan Targovax klare alene også. :slight_smile:

10 Likes