Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Joda, men emisjon kan jo drøye lenge. Så kursen kan jo gå mye til den tid. Ved emisjon så faller jo kursen selvsagt, men vi kan jo allikevel være på en helt annen kurs enn vi er på nå selv etter emi, da mcap er så lav.

Jeg tror det kommer en avtale som omfatter penger før en emisjon blir aktuell.

2 Likes

Hva kan vi forvente av DNB sin (forhåpentligvis snarlig) oppdaterte analyse sånn kursmessig? Noen som har en formening om dette??

Er enig i det.
"Spørsmål fra lytter: Is there any interest from pharma companies to collaborate on further trials?
Soug: Yes, we are in discussion with Pharma companies to partner up on these future trials specifically. (Jeg regner med han ihvertfall refererer til Mesotheliom og Melanom). "

I mine øyne vil en stor BP partner ala Merck eller AstraZeneca nå bli viktig fremover for å drive de ulike programmene og pipelinen til Targovax i steget videre. Dette rent økonomisk, men også for å få fortgang i pipelinen og virkelig befeste posisjonen som et av de, om ikke det ledende viruset også fremover. Da tenker jeg også til RAS vaksineprogrammet som kommer på toppen av dette.

Targovax har virkelig tilrettelagt for BP nå i både mesotheliom og Melanom. Og så må vi ikke glemme Colorectal studien med AstraZeneca der videre steg også må diskuteres. Potensielle nye indikasjoner som ble nevnt i dag osv. Potensiale er veldig stort.

Jeg sitter i både håp og tro om at de vil få til noe bra. For å sitere Wiklund til slutt da :
Wiklund said: “It is tough as a small biotech to lift a phase 3 programme – it is obvious we are interested in licensing out one or both of our programmes.”"

5 Likes

De har jo sine ord i behold etter dealen med Merck.

For de som ikke hørte casten, det ble også snakket om andre mulige studier som feks H&N. Og dette kan Trvx åpenbart ikke bære alene, så jeg føler meg trygg på at noe er i gjære

4 Likes

Lurer på hvor det har blitt av de som vil ha Soug vekk som CEO. Har de allerede solgt?

1 Like

Hvor ligger dagens endestasjon ? Over eller under 9 blank ?

DnB er positive. Target Price 17 kr. Ny analyse kl 12 i dag.

" Targovax reported strong data in its melanoma trial. In this trial, patients’ refractory to CPI therapy was treated with ONCOS-102 in combination with pembrolizumab for up to 24 weeks. The overall data (20 patients from part 1 and part 2) showed a c35% ORR. We believe that this is good data and should support the company moving forward in this indication."

4 Likes

Vurderer å selge meg ut og heller kjøpe en flyplass som et alternativ dersom selskapet fortsatt blir stemoderlig behandlet etter denne dagen :hot_face:

1 Like

Ny oppdatert analyse i dag?

1 Like

I tillæg til milepælen vedr. data på melanoma er dagens handel en tangering af omsætningsrekorden (positiv stigning) fra TG meldingen i 2017 …

    1. februar, 2017 på 3,96 mio aktier (kurs 17,00 - 23,60)
    1. december, 2020 på 5,78 mio aktier (kurs 7,00 - 9,20 est.)

Jeg tipper vi runder 6,5 mio omsatte aktier når markedet er lukket.

Ifølge infront via nordnet er dette dagens omsetnin:
Vol.
6 302k
T/O
60m

Så vi sier 7 - 7,5mill aksjer omsatt i dag?

1 Like

Heftig omsetning i dag. Vi burde få skiftet ut en del aksjonærer i dag ja :ok_hand:

Jeg er spent på de nestkommende dagenes kursbevegelser. I dag er det tradere men siden kommer langsiktige investorer.

DNB i dag …
CMP1_167003.pdf (305,3 KB)

4 Likes

Du har begge deler.

Viktig å tenke på at slike hendelser er likviditetshendelser, hvor større aktører har mulighet å flytte store volum uten å påvirke kursen for mye negativt eller positivt.

Man kan snakke om “svake hender” og “sterke hender”, men svake hender er ikke synonymt med retails. Man har institusjonelle aktører på begge sider.

Er for enkelt å tenke at alle som selger idag er kortsynte tradere. Og retails lager ikke såpass store avtrykk i volumbildet…

1 Like

FYI:

Hi XX,

Thank you for your question on the webcast. I promised to come back on the more detailed questions.

The two patients you asked about (where non-injected lesions completely disappeared) were one stage IIIC and one stage IVM1a.

Best,

Torbjørn Furuseth, MD

Chief Financial Officer

14 Likes

For meg blir det bare useriøst. Analytikeren skrev vel at de forventet 25-30% orr i den forrige rapporten, men når det ender på 35, som er helt i verdenstoppen, så skal samme kursmål beholdes? :joy: joda…

4 Likes

DnB idag …
Ca null verdi i slike analyser.
Min mening.

3 Likes

Ja, er det virkelig sånn at de siste readouts ikke er verdt mer enn 1,86 kr??? Best in class x 2, pluss at ØS ser rett inn i kameraet og snakker om pågående dealer, samt ingen behov for å HENTE PENGER.

4 Likes