Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Du mener vel verdens beste, der de troner på toppen med 35%? :wink:

image
(lånt fra @InVivo)

6 Likes

Tja, sitter kanskje og venter på en avklaring av IOVaxis-opsjonen før man kan regne på nytt og evt løfte kursmålet i en ny samlet vurdering. Kommer jo snart.

3 Likes

Ja, jeg ble ikke akkurat imponert av DNB her. Virker som noen har hatt hastverk på hjemmekontoret …

2 Likes

Ingen umiddelbar behov for å hente penger er noe helt annen enn ingen behov for å hente penger.

De trenger hundrevis av millioner for å kunne realisere potensialet sitt

4 Likes

Ok, ser den. Men poenget her er at det ikke (med største sannsynlighet) kommer en emi i fleisen på oss etter stengetid. Er ikke forskningsresultatene verdt mer enn 1,86kr??

Neida, men den delen av hva jeg skrev var mer kuriosa enn noe annet. Er rett å slett bare spent på de neste dagenes kursbilde

Nei jeg tror heller ikke det kommer noen emi før de kan presentere registreringsstudier.

Men la nå markedet bruke litt tid på å finne rett kurs

4 Likes

Ja, det later til at en del har glemt at Trvx leverte glitrende data UTEN CPI også i mesothelioma.
Det fikk de aldri betalt for mtp på kursoppgang.

Så skjønner godt at folk et litt skuffet. Konkurrenten Replimune gikk ca 100% på lignende data her i høst, en oppgang som økte mcap på 8-9 mrd.
Så det bør være plenty med oppside i Trvx på dagens kurs på short term

8 Likes

Så opptaket nå. Har aldri sett en så engasjert Magnus før. Virker som om Soug har noe lurt på gang, så satser på en nyhet til nå i desember.

Volumet her reflekterer forhåpentligvis noen internasjonale aktører som kan bistå med å “endelig” prissette Targovax riktig. Vil tro at en single Arm trial på 50-100 pasienter med conditional approval som kicker kan Targovax klare alene også. :slight_smile:

10 Likes

Venter på en slenger ned til 8,50 før close, fikk veldig lyst til å adde til flere aksjer etter disse nyhetene og en overbevisende call :+1:

1 Like

Gik lige 100.000 stk ned til 9 blank … men markedet ser ud til at være positiv overfor meldingen så langt og tænker ikke 8,50 bliver aktuel inden close, men omsætning vil nok øge betydeligt efter 16:00.

Kan aldri undervurdere TRVX-aksjonærer nok :wink:
Handles 17 % ned fra dagens topp, same old story (men denne gangen uten emisjon i ettermiddag heldigvis)

image

Ling var ikke veldig bullish i kommentaren synes jeg, men er åpenbart optimist hva angår kapitalbehov (eller mangel på det…)

Positive share price development warranted. At the time of writing, the stock is up
c30% on the back of the news and we consider this reasonable given the strong data.
The company raised new capital in October and should be well funded well into 2022
in our view.

4 Likes

Spent på hva Merck tenker jeg, etter gårsdagens dataslipp og siste mesotheliom oppdatering. Jeg kan ikke tro at interessen for å jobbe med Targovax har blitt noe mindre, enn da avtalen ble signert før sommeren i år.

Targovax har også et ess i ermet, og det er studien med AstraZeneca. Den overkom første hurdle i Corolectal i høst og etter hvert nærmer seg å komme til enighet om neste steg. Studien er vell planlagt sluttført i midten av 2021 om jeg ikke tar helt feil. Rekrutteringen vet vi har vært veldig bra over en lang periode.

Jeg har en følelse av at Targovax sitter med forholdsvis gode kort nå, og langt bedre enn bare for noen uker siden…

5 Likes

Pisket som en hund.

Om det ikke blir emisjon i dag eller i morgen, så er det kanskje noen som ikke har fulgt helt med som blir overrasket… Hva skjer da?

Må takke markedet for aktier på 8,60 … der er plads til flere, så kom bare.

Er vi nede på 8,6 nå???

Markedet hater virkelig Targovax!

8,84

ja, det er bare å få et bud på dritten og riv av plasteret.

5 Likes

Jepp, holder ikke å være verdensleder når du er notert på Oslo Børs som biotek-aksje.
Må være en drøm for long-only fondene som ønsker å vekte seg opp at det omsettes aksjer for 67 MNOK i dag.
Som å rappe sukkertøy fra småungene dette.

1 Like