Venter på en slenger ned til 8,50 før close, fikk veldig lyst til å adde til flere aksjer etter disse nyhetene og en overbevisende call
Gik lige 100.000 stk ned til 9 blank … men markedet ser ud til at være positiv overfor meldingen så langt og tænker ikke 8,50 bliver aktuel inden close, men omsætning vil nok øge betydeligt efter 16:00.
Kan aldri undervurdere TRVX-aksjonærer nok
Handles 17 % ned fra dagens topp, same old story (men denne gangen uten emisjon i ettermiddag heldigvis)
Ling var ikke veldig bullish i kommentaren synes jeg, men er åpenbart optimist hva angår kapitalbehov (eller mangel på det…)
Positive share price development warranted. At the time of writing, the stock is up
c30% on the back of the news and we consider this reasonable given the strong data.
The company raised new capital in October and should be well funded well into 2022
in our view.
Spent på hva Merck tenker jeg, etter gårsdagens dataslipp og siste mesotheliom oppdatering. Jeg kan ikke tro at interessen for å jobbe med Targovax har blitt noe mindre, enn da avtalen ble signert før sommeren i år.
Targovax har også et ess i ermet, og det er studien med AstraZeneca. Den overkom første hurdle i Corolectal i høst og etter hvert nærmer seg å komme til enighet om neste steg. Studien er vell planlagt sluttført i midten av 2021 om jeg ikke tar helt feil. Rekrutteringen vet vi har vært veldig bra over en lang periode.
Jeg har en følelse av at Targovax sitter med forholdsvis gode kort nå, og langt bedre enn bare for noen uker siden…
Pisket som en hund.
Om det ikke blir emisjon i dag eller i morgen, så er det kanskje noen som ikke har fulgt helt med som blir overrasket… Hva skjer da?
Må takke markedet for aktier på 8,60 … der er plads til flere, så kom bare.
Er vi nede på 8,6 nå???
Markedet hater virkelig Targovax!
8,84
ja, det er bare å få et bud på dritten og riv av plasteret.
Jepp, holder ikke å være verdensleder når du er notert på Oslo Børs som biotek-aksje.
Må være en drøm for long-only fondene som ønsker å vekte seg opp at det omsettes aksjer for 67 MNOK i dag.
Som å rappe sukkertøy fra småungene dette.
Emisjonsaksjer som fyker ut i dag kanskje?
Muligt det er tilfældet, der er i alle tilfælde mulighed for at kvitte sig med store poster og en pæn gevinst på bare 1½ måneds investering. Jeg tager gerne 25.000 ekstra på 8,60 …
Det står ikke noe nytt kursmål i DnB rapporten? Det står tidligere kursmål. Ikke nytt.
17,00 vs 17,00 … dvs. uændret.
TRVX må vel ses på noko annaleis fremover nå , ikke ?
Jeg synes Ihvertfall det og har gått inn igjen i selskapet.
Men har et mareritt av dårlig timing med mine innganger i dette selskapet.
Men , skal ikke se bort ifra at emisjonen når den eventuelt blir satt kan bli en positiv erfaring for oss aksjonærer.
I tillegg så mener jeg at TRVX har en historikk når det kommer til kapitalisering som viser at dette behersker de veldig godt.
Det samme med å levere på guiding.
Det er jo corona-pandemi og greiër men selskapets program og studier leveres på tid uten noe dikkedarier.
Slik skal det gjøres.
Kjøpte nesten 50K i dag og regner med at der er mulighet for å se at denne skal doble seg mange ganger når den får ristet pesimismen av seg.
Husker godt tilbake litt i tid da PCIB og TRVX kjempet side om side om aksjonærene og hvor snoeffelen parrerte verbale angrep på sin kandidat som var PCIB og kan ikke errindre at han gikk tapende ut i noen av disse diskusjonene.
Nå er vi vel der Snoeffelen ville vi kulle være helt fra starten og igjen så ser en at han hadde rett.
Hadde selskapet valgt oncolytic virus som satsning fra start så hadde vel vi nå sittet med lommene fulle av money.
Er du ute på nettet og leser Snoeffelen?
Har du noen komentarer til siste utvikling i TRVX?
Soug er i godt humør og fornøyd for å si det slik. Good good.
Targovax Leverer resultater i tråd med sin påstand.