Står egentlig det samme som i lenken over
Targovax ASA: Primary insider share purchase
FOMO på Victor i går. Det liker vi!
God start dette! Satser på flere innsidekjøp i dag
De som deltok i emi på 7 kroner og solgte på 6 kroner føler seg nok lure nå
Edit igjen: Solgt unna gull-porteføljen og hevet mitt trvx-snitt. Når forskningsdirektøren kjøper på 10 kroner så kan man jo ikke holde seg unna kjøpsknappen.
Hehe, storkar. 10.000 aksjer!
Men, men, alle monner drar.
Han har da 250 000 opsjoner, så han kunne brukt de 100k på noe annet og tatt null risiko.
Kanskje han synes 250000 blir for lite.
10000 aksjer er en hederlig post og et godt signal. Det er ikke alle som har milioner i frie midler - heller ikke de med millionlønn.
Selges til Merck for en halv Algeta så blir jeg fornøyd
Grei pakke Trvx kan tilby BP nå
Oncos-102
- Lungekreft
- H&N
- Mesothelioma(best in class)
- Melanom(best in class)
- Colorectal m/spredning til peritoneal(best in class?)
TG
- Pancreas
- Lunge
- Colorectal
Next-gen Oncos
Next-gen TG(Valo, Oblique)
Ser helt rått ut og digger bruken av “best in class”
(Deleted)
Bet meg merke i noen ØS sa på pocasten i går, med referanse til dette;
Systemic effects observed in multiple patients, including two examples where a non-injected lesion completely regressed
Han sa noe sånn som at tidligere hadde BP vært veldig opptatt av systemisk levering av virus for de man da håpet på en systemisk effekt.
Men det at nå Trvx kan viste til systemisk effekt med intratumoral levering, det tror jeg kan vekke en oppmerksomhet hos BP!
Leidos-samarbeidet er interessant. At Microtide-peptidene kan hemme både PD1 og CTLA4 kan gi Targovax et fortrinn.
Konkurransemessig må de holde farten oppe for Replimune har allerede en ny generasjon av sitt herpesvirus med CTLA4-hemmer innbakt under utvikling i tillegg til mange fase-2 studier for viruset sitt med PD1-hemmer. De har gått for Opdivo i sine komboer, noe som bør gjøre Oncos-102 mer interessant for Merck/MSD.
Merck bør også legge merke til at oncos og kjemo, potensielt kunne bli SOC i meso,uten Keytruda! Her bør de åpne lommeboka mer enn spons av Keytruda, og være beæret over å få delta😉
Er ikke det meldepliktig?
Eller er det andre som har solgt seg ned, slik at han har blitt «dyttet» opp?
Han har ikke kjøpt…
Tror det kommer til å være plass til mer enn 1 virus der ute, på samme måte som at det finnes en hel håndfull CPIer.
Det positive er jo at flere ser den samme muligheten som Trvx her, med å bake inn virus i CPI. Validerer teknologien
Jeg kan ikke skjønne annet enn at denne totalpakken må være svært attraktiv for BP. De siste resultatene har derisket TRVX-caset voldsomt etter min mening. Jeg er nå så trygg på min investering i TRVX som det går an å være i denne sektoren. Det at TRVX har to bein å stå på, gjør det ikke mindre attraktivt.
I og med at både Merck og AZ allerede er tungt involvert her, er det jo fristende å tenke at begge kan komme til å finne på å agere dersom den andre gjør fremstøt. I tillegg har man jo Leidos som for tiden tester ut sin egen CPI sammen med Oncos 102. Dette kombinasjonsproduktet vil jo kunne være en sterk konkurrent til Merck og AZ sine eksisterende CPI’er, så det går faktisk an å tenke seg en aldri så liten perfect storm for aksjonærene i TRVX om man tar på seg haussebuksene.
(Deleted)