Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

8.80 er ett støttenivå. Motstand er 9.5

3 Likes

Nå ser jeg at også investing.com er enig med meg på både daily, weekly og monthly.
Så når det fundamentale ser så bra ut kombinert med at det er liten fare for emisjon de neste månedene, så ser jeg ingen grunn til å selge denne aksjen nå.

11 Likes

Vi får følge med på om Edison og/eller H.C Wainwright kommer med oppdaterte analyser etter siste ukes dataslipp.

Kanskje de liker «best in class» x 2 bedre enn mr Ling :partying_face:

4 Likes

Ling vil nok helst ha sine gode kunder inn til en grei pris før han endrer kursmål. Tallene ble nok sluppet tidligere enn han hadde ventet :wink:

1 Like

Mednous er viktig. Betalingsmur dog

6 Likes

Denne siden så også ganske seriøs ut.

5 Likes

FA i morgen Side 17.

image

18 Likes

Er det muligt at fikse et skærmbillede med bare lidt flere pixels? :slight_smile:

2 Likes

Står egentlig det samme som i lenken over

2 Likes

Targovax ASA: Primary insider share purchase

37 Likes

FOMO på Victor i går. Det liker vi!

14 Likes

God start dette! Satser på flere innsidekjøp i dag :star_struck:

De som deltok i emi på 7 kroner og solgte på 6 kroner føler seg nok lure nå :joy:

Edit igjen: Solgt unna gull-porteføljen og hevet mitt trvx-snitt. Når forskningsdirektøren kjøper på 10 kroner så kan man jo ikke holde seg unna kjøpsknappen.

10 Likes

Hehe, storkar. 10.000 aksjer! :joy:

Men, men, alle monner drar.

1 Like

Han har da 250 000 opsjoner, så han kunne brukt de 100k på noe annet og tatt null risiko.

19 Likes

Kanskje han synes 250000 blir for lite.
10000 aksjer er en hederlig post og et godt signal. Det er ikke alle som har milioner i frie midler - heller ikke de med millionlønn.

17 Likes

Selges til Merck for en halv Algeta så blir jeg fornøyd :heavy_dollar_sign: :smile:

6 Likes

Grei pakke Trvx kan tilby BP nå

Oncos-102

  • Lungekreft
  • H&N
  • Mesothelioma(best in class)
  • Melanom(best in class)
  • Colorectal m/spredning til peritoneal(best in class?)

TG

  • Pancreas
  • Lunge
  • Colorectal

Next-gen Oncos

Next-gen TG(Valo, Oblique)

38 Likes

Ser helt rått ut og digger bruken av “best in class” :grinning: :trophy: :rocket:

8 Likes

(Deleted)

6 Likes