Er nok plass, men størstedelen av pengen går ofte til den som kommer først.
Kampen om CPI-markedet ble omtalt av Endpoints i går: https://endpts.com/long-after-merck-and-bristol-myers-created-a-multibillion-dollar-market-the-pd-1-leaders-are-once-again-duking-it-out-this-time-over-a-12b-plus-pot/
Selv om de nå begynner å kalle CPI’ene for adjuvanter så tror jeg at det er disse gigantene som kommer til å styre mye av hva som slår gjennom av nye komboer. Det behøver ikke å være negativt for Targovax hvis de klarer å selge seg inn til en av de 2 store. Tror det er veldig mye mindre å hente for virus nummer 3.
Absolutt! Men derfor liker jeg også at Merck egler seg innpå Trvx.
Og når både Repliumne og Targovax er i preklinisk med sine virus med CPI vedhengt, så er det vel i overkant tidlig å begynne å bekymre seg om hvem som når markedet først, eller?
Det er dette som kommer til å føre til noe håndfast.
Spørsmålet er ikke om, men når! Stay long…
Er enig i at det er en validering når flere prøver på noe lignende.
Ville bare kommentere hvordan jeg ser på konkurransen for de lengst utviklede virusene. Er slett ikke bekymret denne uka. Fornøyd med resultatene og jeg tror de har en motivert partner i Merck/MSD og entusiastiske leger som ønsker ny studie så fort som mulig.
Jeg er enig der.
Og når MJ sier de vil bredde ut pipline og prøve seg på H&N og lungekreft, etter resultatene de så i melnaoma, så tror jeg de har noen i ryggen som vil backe dem opp. For det er jo åpenbart for alle at de ikke har økonomiske eller organisatoriske ressurser til å gjøre dette på egenhånd
Om dette munner ut i partner, oppkjøp eller en gigantemisjon vil tiden vise, men jeg heller mot deal, oppkjøp eller gigantemisjon, i nevnte rekkefølge
Det eneste som er rart slik jeg ser det, er at den ikke har gått mer enn den gjorde etter meldingen.
Godt mulig den re-prises noe saktere og etter at meldingen har blitt studert nærmere av potensielle volum kjøpere. Sikkert også mange som deltok i siste emisjon og som har sittet med et potensielt verdi tap en stund som nå så muligheten til å komme ut “helskinnet”…
Targovax har vært i skyggenes dal, siden pancreas studien ble lagt ned! Nå har det kommet flere gode meldinger fra selskapet, begynner å få mer og mer positiv mediadekning! Ledelsen stråler av selvsikkerhet! Nå er vi på kartet igjen! Kursen vil stige!
Duhendelse, er ikke dette gøy!
Soug sa i går at dette var selskapets viktigste utlesing ever, jeg er faktisk litt skuffet (men ikke overrasket) over at den ikke har gått mer.
Se på Replimune, Trvx senket kursen der med over 10%. Det er da noe;)
Dataene til Trvx fikk mye buzz på Twitter, så antar en del aksjonærer i Repliumne dumpet til fordel for Trvx.
Gikk vel et lys opp for en del når de så at Replimune var priset til 21 mrd og Trvx til 600 millioner
Så 10% av verdien til Replimune burde komme over hit mener du … hehe … Det hadde vært noe ^^
Har postet det her før, men greit å ha i mente hvor mye Replimune faktisk steg på lignende melanoma-data som Trvx leverte . Økte mcap med ca 8-9 mrd NOK.
Så jeg tror flere og flere utledninger vil komme over i Trvx når de innser hvor hysterisk lavt priset norsk biotek er!
Bare å holde på gullet💰
Bra plagsom den posten på 9.5… 71.8k aksjer på innspurten, shit hadde di latt være med det å pøst det ut på morgenen istedet
Sett opp mot dagens volum er det peanuts
Det er sant, men sett opp mot hvordan mønsteret er daglig så er det ofte ned mot slutt når det er boost ish… Så en sånn post mot slutt av dagen tror eg har en psykologisk effekt på mangen med fomo, o.l…
Men det store bildet: tadaa!
Det eg prøver å formidle er at aksjen som er i hype modus synker tradisjonelt lettere mot dagsslutt, da skal det ofte ikkje rare posten til for å knekke et rally, men,
big picture, nå har vi fått tidenes nyhet, reprising er i gjerde, og selv om vi slutter under 9.5 idag så ser det absolutt ut som vi bryter 15 ila kort tid. Minst!
Der gik lige en købsordre på 176.000 stk … imponerende.
Ikke langt opp til dagens høyeste nå. Hadde vært kult å stenge på hod
Er sjeleglad bare vi stenger over 9.24
Enig der. Har selv sett på 9,10 som motstand og er fornøyd med close over der idag
ja, super dag nr 2, hva gjør gjerde sittere i morgen