Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Fra Investtech analysenytt i dag:
Targovax (TRVX) steg 6.26% og brøt 9.00 -grensen. Sluttnoteringen ble 9.50 kroner og aksjen har ikke vært høyere siden 21. januar. Den siste uken har aksjen steget hele 35.52%. Aksjen utløste et kjøpssignal ved bruddet opp gjennom motstanden ved 9.30 kroner i en rektangelformasjon. En videre oppgang til 13.75 kroner i løpet av åtte måneder indikeres

12 Likes

Disclosure in TARGOVAX ASA

23 Likes

Er det noen som kan dele en fersk top 50?

1 Like

Bare bli innsider, ferske lister hver dag :slight_smile:

7 Likes

Ser noen skriver CR og tar kun med “target-lesions”. :thinking: :thinking:
Men jeg vet heller ikke hva som er riktig her. Man skulle jo tro at en CR gjør at alle tegn er borte ja…

• Complete Response, or CR – Signifies that all target lesions have disappeared during the course of treatment.

It is important to understand the difference between a target lesion and a non-target lesion. Target lesions are lesions that have been specifically measured. Non-target lesions are lesions whose presences have been noted, but whose measurements have not been taken.

1 Like

Måtte flere komme! :pray:

6 Likes

Er litt grønn her… hva vil siste mld si?

Nordea Funds Ltd har kjøpt seg opp i Targovax og har nå så mange aksjer at de har passert “flaggegrensen”.

3 Likes

Takk!

1 Like

Virkelig artig å være aksjonær om dagen med innside kjøp, fonds investeringer. Eneste som mangler nå er at kineserne finansierer veien videre for en stund, det vil virkelig gi en boost.

2 Likes

Imponerende volumen her på 3. dagen efter melding om best in class resultater for oncolytiske vira og “not seen before” systemisk / abscopal effekt ved behandling med ONCOS-102.

Selskabet trækker stadigvæk overskrifter i udlandet og jeg tipper, der kommer en del flere i den kommende tid. Ganske fornøjeligt at selskabets resultater endeligt bliver bredt anerkendt og det vi mangler nu er, at selskabet skifter tone of voice fra den aktuelt “vi mener at se et klinisk signal” til reelt at sige med sikkerhed at “ONCOS-102 ér den reelle faktor”. Dette mener jeg man kan tillade sig på baggrund af de seneste data.

Ser aktuelt ud til at 10,00 bliver tung at knække, men det er også forventeligt, aktiens historik taget i betragtning … tipper flere er nervøse for at blive taget på sengen om melding efter kursstigninger. Interessant med dagens melding om flagpost på top 20; håber dette er en langsigtet position og ikke en akkumulering der tjener som kurspleje.

Næste melding må gerne være vedr. aftale med Merck eller udøvelse af option fra Iovaxis.

15 Likes

Hvis jeg kunne valgt, ville det vært å få en update på på samarbeidet med Leidos. Tror det de holder på med her kan være strategisk smart å få ut i markedet og positivt for forhandlinger for både oncos 102 og nextgen serien.

7 Likes

Vil tro Merck snuser på next-gen Oncos-2xx etter de sterke dataene fra Oncos-102 nå.

Det er jo ganske opplagt at siste tids suksess for Oncos-102 også skaper interesse for Oncos-2xx

5 Likes

I forhandlinger vil selvsagt en NDA underskrives og interessenter få tilgang til mer hvis TRVX mener det er fornuftig.

4 Likes

Hva tenker du om siste tids data fra Oncos-102? Tror det skaper en sterkere interesse for next-gen?

Vel, at kr 10 blir en stor motstand kan hende, men Victor kjøpte sine 10.000 aksjer på kr 10 - tror at aksjen er i begynnelsen av en re-prising og i det bildet blir kr 10 blåst !!

5 Likes

Her er forøvrig Replimune, denne uken:

10 Likes

Teorien er at en del investorer tok gevinst i Repliumne og flyttet over til Trvx.

Kanskje ikke så rart når var priset ca 35 ganger høyrer enn Trvx før melanoma-data kom;)

6 Likes

Ikke rart i det hele tatt. Jeg håper at Targo vil forsette oppover neste uke på bakgrunn av denne uken, men vi har jo sett hvordan ting går på OBX i denne bransjen så mange ganger før, så noen spekulering gidder jeg ikke å gjøre, klok av skade.

3 Likes

Da fikk jeg handlet ferdig for i dag ! God helg :sunny:

13 Likes