Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Hvis jeg kunne valgt, ville det vært å få en update på på samarbeidet med Leidos. Tror det de holder på med her kan være strategisk smart å få ut i markedet og positivt for forhandlinger for både oncos 102 og nextgen serien.

7 Likes

Vil tro Merck snuser på next-gen Oncos-2xx etter de sterke dataene fra Oncos-102 nå.

Det er jo ganske opplagt at siste tids suksess for Oncos-102 også skaper interesse for Oncos-2xx

5 Likes

I forhandlinger vil selvsagt en NDA underskrives og interessenter få tilgang til mer hvis TRVX mener det er fornuftig.

4 Likes

Hva tenker du om siste tids data fra Oncos-102? Tror det skaper en sterkere interesse for next-gen?

Vel, at kr 10 blir en stor motstand kan hende, men Victor kjøpte sine 10.000 aksjer på kr 10 - tror at aksjen er i begynnelsen av en re-prising og i det bildet blir kr 10 blåst !!

5 Likes

Her er forøvrig Replimune, denne uken:

10 Likes

Teorien er at en del investorer tok gevinst i Repliumne og flyttet over til Trvx.

Kanskje ikke så rart når var priset ca 35 ganger høyrer enn Trvx før melanoma-data kom;)

6 Likes

Ikke rart i det hele tatt. Jeg håper at Targo vil forsette oppover neste uke på bakgrunn av denne uken, men vi har jo sett hvordan ting går på OBX i denne bransjen så mange ganger før, så noen spekulering gidder jeg ikke å gjøre, klok av skade.

3 Likes

Da fikk jeg handlet ferdig for i dag ! God helg :sunny:

13 Likes

Samme her. All in!!
Så får vi se hvor dette bærer hen… :wink:

4 Likes

Vurderer også å ta litt mer, men tror faktisk jeg venter til vi har etablert ny bunn over 10.

3 Likes
20 Likes

Tror vi blir godt belønnet i 2021!

ACTIVATING THE IMMUNE SYSTEM TO FIGHT CANCER

ONCOS-102 Trial updates

24 Likes

Noe som hadde vært interessant å vite for sammenligningen sin del, er medianen av de som er døde ved mOS,

På bakgrunn av den kan man se om medisinen faktisk gir ekstra levetid for de den “ikke virker på”, i forhold til kontrollgruppen og andre behandlingsmetoder…

2 Likes

https://mesothelioma.net/mesothelioma-news/18-month-analysis-confirms-extended-survival-for-mesothelioma-patients-treated-with-oncos-102/

15 Likes

Betalsak, men heftig overskrift!

Targovax: – Viktigste og beste data i selskapets historie - Pharma, Industri, Legemidler - Dagens Medisin

9 Likes

Dette var en gledens uke på flere måter for Targovax som selskap og trofaste aksjonærer.

Dataene er udiskutabelt gode, dette ble og kommer til å bli lagt merke til av alle aktørene i bransjen. Vi har en ny best in class :clap::clap:

For aksjonærene ble det et dobbelt lettelsen pust; Oncos 102 virker absolutt så bra som man kunne håpe på og vi så tre dager på rad med høy omsetning på en kurs som er opp 35 % fra close dagen før meldingen kom. Dette er nye og lovende takter, og jeg vil tippe at alle de som skulle være smarte og selge ned før den store dippen nå ser at de kanskje ikke lykkes med den strategien denne gangen.

Jeg tror vi kan forvente oss et gulv på disse nivåene forsvart av gode data, så får andre kommende nyheter og interesse fra spesialfond sørge for en jevn stigning fremover. Mener det er helt legitimt å forvente det nå. Sentimentet ser ut til å være snudd og de kortsiktige har takket for seg.

Vi hørte fra ØS at det diskuteres mange ting på bakrommet om dagen, og dette kan få jobbes frem i fred og ro uten at vi ser en emisjon med det første. Det er fortsatt en god stund til studiene fremover er spikret, og det gir lav cashburn og godt med anledning til å lande andre spennende ting i mellomtiden som vil løfte verdsettingen.

Ser virkelig frem til det neste halve året nå :+1:

30 Likes
20 Likes

Disse resultatene skriker etter en lisensavtale :slight_smile:

Cold Genesys sitt GM-CSF ladet adenovirus landet en spennende lisens deal i mars for deler av østen verdt 140m usd.

Vi burde kanskje forvente noe lignende eller bedre da kun for oncos-102, i deler av verden :slight_smile:

20 Likes

Ja! ref Vaccibody og Genentech.

1 Like