Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Hvis Targovax selges for det Vacci er verd nå etter én utlisensiering så tilsvarer det en kurs på ca 185,- kroner…

Og det framstår da som billig…

Reiser vi over sjøen til Mirati som operer i TG området så ville det gi en kurs på 1179,- kroner…

Så jeg tenker ett sted imellom der.

8 Likes

Og syretesten blir å holde ut til 2024 - 2025 når følgende er på plass:

Approval Mesotheliom - garantert SoC av MJ
Approval Melanom
Utlisensiering av TG 100 MUSD fra Iovaxis + royalties
Utlisensiering av TG i Vesten
Utlisensiering Oncos 102 til AZ

Bonus: Next gen Oncos + fase I/II head and neck.

Noen som holder ut i tre - fire år for å være med helt i mål? :sunglasses:

1 Like

Jepp :star_struck:

1 Like

Går fint, bare å time det sånn at man får solgt seg ut før de 3-4 emisjonene :slight_smile:

1 Like

Greit å passere 12 kr før man drømmer seg helt opp i de øvre luftlag

Men helga er snart over så stålsett dere for hverdagen med shortere, truseskvettere og tradere

7 Likes

Trvx selges når styret anbefaler aksjonærene å godtar et bud på hele eller deler av selskapet uavhengig hvor langt de er kommet med sin forskning.

Prisen avgjør, ikke hvor langt det er igjen til mål. Mener å huske at ØS antydet noe lignende for et par år siden.

6 Likes

Virker jo fullstendig underpriset denne aksjen.

Problemet mitt er at jeg syntes omtrent alle bioteknologiaksjer på OBX virker veldig underpriset.

2 Likes

Selskapet selges når aksjonærene selger sine aksjer. Ingen aksjonær er forpliktet til å følge styrets anbefaling😉. Aksjonærer kan ikke tvinges til å selge før en kjøper har mer enn 90% av selskapet.

2 Likes

Hyggelig topp50 liste! :grin:

1 Like

Du har rett i det men det var ikke det som var poenget :wink:

we’re pretty confident that it will become part of standard of care
Ut i fra dette utsagnet kan jeg ikke skjønne at det er så hastverk med å få solgt selskapet. Gi dem tid å la dem få synliggjort verdiene - det er mitt håp!

9 Likes

Helt enig!

Rentes renteeffekt ved å la investeringene få lov til å jobbe fullt ut til en “endelig” verdsettelse som er på linje med peers er langt bedre enn å selge det ut med betydelig discount.

Internrenten kan fort bli dobbel så god ved å la dette få stå i 2 - 3 år ekstra mens de bygger opp pipen sin fullstendig :muscle: :1st_place_medal:

7 Likes

Har Trvx bekreftet at IOV03 og IOV04 aka IND applikasjonene til Iovaxis er knyttet til TG??

1 Like

Nei, det har jeg spurt om, og det kan/vil ikke selskapet bekrefte. Men jeg fikk en bekreftelse på at IOVaxis har en søknad inne som omfatter TG. Det ble også lagt ut et svar fra Torbjørn på Shareville som ble delt i forrige uke som indirekte bekrefter det samme. Her gis det uttrykk for usikkerhet om tidslinja og endelig avklaring. Antar at det må være i forhold til ett-års-fristen som neppe ender senere enn 8/1/2021 om vi legger PM for opsjonen til grunn.

Om det regulatoriske faller på plass så vil det jo være merkelig om IOVaxis ikke vil benytte seg av opsjonen når man først har kommet så langt. Forutsatt at finansiering ikke er et problem.

4 Likes

Dette er dag 3 med forsøk på å bryte gjennom 9,50. Om det ikke går i dag, så betyr vel det at vi skal sydover i det korte bildet ?

Kan også være dag 3 med etablering av gulv på 9,5 :wink:

1 Like

Det kan du ha rett i. Positive eller negative briller:)…har dårlige erfaringer med anbefalinger fra Investtech. Slår gjerne omvendt ut når jeg er plassert i godstolen.

1 Like
5 Likes

Noe mer enn melanomoppdateringen som er markert ut på guidede triggere?

1 Like

Hadde vært fint om de kunne tatt en emi nå som kursen har gått endel, innsidekjøp er gjort, og triggerlisten begynner å bli tynn i det kortsiktige bildet.

2 Likes