Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Det er en rimelig sprek uttalelse fra en som MJ, og er uhyre bull.

4 Likes

Som en kommentar til kommentarene til MJ i artikkelen over så skal det sies at ledelsen i TRVX var svært sikre på at viralytics kom til å lande en god del etter at de la frem sine data. Kort tid etter så kjøpte Merck hele sjappa.

9 Likes

Håper ikke aksjonærene i Targovax tar til takke med 3.5 MRD med de resultatene vi ser fra Oncos 102 om dagen.

3 Likes

Altså, min kommentar var egentlig rette litt mer mot data som kom. Når man ser på data som vi nå fikk så er det nok flere enn meg som finner de intressante. Dette er det samme som selskapet har sagt i lang tid. Det er gode data som bestemmer veien videre. Nå har vi mye god data :slight_smile: Dette blir spennende!

De av dere som satser på selskapet for oppkjøp i nær fremtid bør nok ta innovere dere at sannsynligheten for det fremdeles er lav. Men joda, den har økt. Sannsynligheten for lisens avtale/er har økt betraktelig.

4 Likes

Hvordan vil du (hvis det er mulig) sammenligne dataene Targovax nå har fått, med de Virolytics fikk i forkant av oppkjøpet?

3 Likes

Ja, det er utvilsomt at siste to avlesninger har gjort veien til mål langt lettere enn for bare 6 mnd siden.

Merck smiler nok bredt etter å ha «sluppet» unna neste del av meso med kun supply of Keytruda. Spørsmålet blir hvilke terms vi ser på melanom-studiet. Blir vel neppe kun spons på den, nå må Targovax tørre å ta seg betalt siden de sitter på en plattform som løfter Keytruda til nye høyder med potensial for enorme mersalg i lange tider fremover.

Både meso- og melanompasienter er i sårt behov for nye SoC. Og når Magnus sier at Oncos 102 blir en del av SoC, da skal det følge med goder også for Targovax.

6 Likes

Det vil jeg faktisk ikke gjøre her. Tror de som har interesse av selskapet bør gjøre seg opp sine egne meninger når det kommer til det punktet.

Misforstå meg rett, folk vektlegger ting forskjellig. Analytikere har forskjellige modeller. Man har forskjellig LOA. Forskjellige indikasjoner. Ett hav av variabler.

Det som er sikert er at de som eventuelt ser på oncos og TRVX ser på også på all de fremtidige mulighetene som kan finnes.

7 Likes

Edison skrev dette i en av sine tidligere analyser ;

In our initiation report, we described Australian biotech Viralytics as peer to Targovax. Viralytics developed Cavatak, a wild-type oncolytic coxsackievirus A21. In February 2018, Merck & Co acquired Viralytics for A$502m. Before that the company published interim results from several Phase I trials. Interim data from one Phase Ib study where melanoma patients were treated with Cavatak and Yervoy (ipilimumab, anti- CTLA-4, Bristol-Myers Squibb) showed that ORR was 29% (2/7) in patients who had failed prior single line anti-PD1/L1 checkpoint therapy. The comparison is somewhat limited by the fact that Yervoy is an anti-CTLA-4 antibody, however, still same class of immunotherapy.
(Merk at med ANTI-CTLA-4 alene vil kunne gi 10-20% respons) + Cavatak da.

18 Likes

Jeg synes vi er på riktig spor. Av MJ, This is exactly what we had hoped to see and prepares the way for combining ONCOS-102 with checkpoint inhibition.

https://mesothelioma.net/mesothelioma-news/18-month-analysis-confirms-extended-survival-for-mesothelioma-patients-treated-with-oncos-102/

12 Likes

Hvis Targovax selges for det Vacci er verd nå etter én utlisensiering så tilsvarer det en kurs på ca 185,- kroner…

Og det framstår da som billig…

Reiser vi over sjøen til Mirati som operer i TG området så ville det gi en kurs på 1179,- kroner…

Så jeg tenker ett sted imellom der.

8 Likes

Og syretesten blir å holde ut til 2024 - 2025 når følgende er på plass:

Approval Mesotheliom - garantert SoC av MJ
Approval Melanom
Utlisensiering av TG 100 MUSD fra Iovaxis + royalties
Utlisensiering av TG i Vesten
Utlisensiering Oncos 102 til AZ

Bonus: Next gen Oncos + fase I/II head and neck.

Noen som holder ut i tre - fire år for å være med helt i mål? :sunglasses:

1 Like

Jepp :star_struck:

1 Like

Går fint, bare å time det sånn at man får solgt seg ut før de 3-4 emisjonene :slight_smile:

1 Like

Greit å passere 12 kr før man drømmer seg helt opp i de øvre luftlag

Men helga er snart over så stålsett dere for hverdagen med shortere, truseskvettere og tradere

7 Likes

Trvx selges når styret anbefaler aksjonærene å godtar et bud på hele eller deler av selskapet uavhengig hvor langt de er kommet med sin forskning.

Prisen avgjør, ikke hvor langt det er igjen til mål. Mener å huske at ØS antydet noe lignende for et par år siden.

6 Likes

Virker jo fullstendig underpriset denne aksjen.

Problemet mitt er at jeg syntes omtrent alle bioteknologiaksjer på OBX virker veldig underpriset.

2 Likes

Selskapet selges når aksjonærene selger sine aksjer. Ingen aksjonær er forpliktet til å følge styrets anbefaling😉. Aksjonærer kan ikke tvinges til å selge før en kjøper har mer enn 90% av selskapet.

2 Likes

Hyggelig topp50 liste! :grin:

1 Like

Du har rett i det men det var ikke det som var poenget :wink:

we’re pretty confident that it will become part of standard of care
Ut i fra dette utsagnet kan jeg ikke skjønne at det er så hastverk med å få solgt selskapet. Gi dem tid å la dem få synliggjort verdiene - det er mitt håp!

9 Likes