Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Helt enig!

Rentes renteeffekt ved å la investeringene få lov til å jobbe fullt ut til en “endelig” verdsettelse som er på linje med peers er langt bedre enn å selge det ut med betydelig discount.

Internrenten kan fort bli dobbel så god ved å la dette få stå i 2 - 3 år ekstra mens de bygger opp pipen sin fullstendig :muscle: :1st_place_medal:

7 Likes

Har Trvx bekreftet at IOV03 og IOV04 aka IND applikasjonene til Iovaxis er knyttet til TG??

1 Like

Nei, det har jeg spurt om, og det kan/vil ikke selskapet bekrefte. Men jeg fikk en bekreftelse på at IOVaxis har en søknad inne som omfatter TG. Det ble også lagt ut et svar fra Torbjørn på Shareville som ble delt i forrige uke som indirekte bekrefter det samme. Her gis det uttrykk for usikkerhet om tidslinja og endelig avklaring. Antar at det må være i forhold til ett-års-fristen som neppe ender senere enn 8/1/2021 om vi legger PM for opsjonen til grunn.

Om det regulatoriske faller på plass så vil det jo være merkelig om IOVaxis ikke vil benytte seg av opsjonen når man først har kommet så langt. Forutsatt at finansiering ikke er et problem.

4 Likes

Dette er dag 3 med forsøk på å bryte gjennom 9,50. Om det ikke går i dag, så betyr vel det at vi skal sydover i det korte bildet ?

Kan også være dag 3 med etablering av gulv på 9,5 :wink:

1 Like

Det kan du ha rett i. Positive eller negative briller:)…har dårlige erfaringer med anbefalinger fra Investtech. Slår gjerne omvendt ut når jeg er plassert i godstolen.

1 Like
5 Likes

Noe mer enn melanomoppdateringen som er markert ut på guidede triggere?

1 Like

Hadde vært fint om de kunne tatt en emi nå som kursen har gått endel, innsidekjøp er gjort, og triggerlisten begynner å bli tynn i det kortsiktige bildet.

2 Likes

Enig, og kanskje satt den nede på 4 - 5 kroner slik at man ikke følte at man ble sittende igjen på sidelinja når toget nå går!

8 Likes

Solgt el?

Bombe at ingen på TI liker emi :slight_smile: Så når skal neste emi tas, da? Når kursen er tilbake på 20 eller 30 tallet? Kanskje 40 tallet hadde vært bedre for dere?

En større emi nå hadde vært kjempefint, få ryddet skiten unna på høykonjunktur og kursmoment, og se fremover…

Soug har nevnt det flere ganger. Veien videre for melanoma skal avklares så raskt som mulig.

Veien videre her blir forhåpentligvis mer enn bare spons av CPI. :slight_smile:

12 Likes

Ja, jeg prøver alltid å selge på news, og før emi

Forventet ikke du dårlige nyheter???
Nå sier du at du solgte på news…

4 Likes

Godt å vite at du er på kjøpern ihvertfall. Hadde vært litt mer spiselig om det ikke fulgte med gjentagende kommentarer om samme tema. Vi har hørt at du mener emi kommer, så da kan du ta en pause fra det for å ikke spamme tråden.

4 Likes

Der var emi-gjengen på plass igjen :joy:

11 Likes

Jeg er bare en person, det er vel dere som er gjengen. Det føles ihvertfall sånn, når man ser på bruken av tåpelige ikoner på innlegg som dere ikke liker.

Jeg spammer vel ikke, jeg svarer bare på spørsmål og tiltale.

Du publiserte jo kommentaren etter emi og før news :sweat_smile: du forventet utsettelser ellee dårlige news :sweat_smile:

3 Likes

Neste news etter emi var mesotheliom, ikke melanom. Mitt argument er å bruke melanom-momentet til å smelle inn en emi; en ordentlig en denne gangen.

Dere er uenige, uten at noen har nevnt hvorfor…