Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Jeg blir gla’ når Øystein snakker TG :smiling_face_with_three_hearts:

11 Likes

All emisjonspraten her inne i dag førte aksjen ned noen hakk :joy: Her er det vel bare å sitte stille i båten? Hilsen newbie.

2 Likes

December 08, 2020

Our incredible Clinical Accelerator Clinical and Scientific Advisory Committee—chaired by Memorial Sloan Kettering Cancer Center’s Jedd D. Wolchok, M.D., Ph.D., who led several of the earliest checkpoint immunotherapy trials—also helps to ensure that our dollars are spent as wisely as possible.

De har bevist at Oncos virker

Prof. Jedd Wolchok, Investigator, Memorial Sloan Kettering Cancer Centre, New York said:
“Checkpoint inhibitors have had a significant impact on the way we treat melanoma; however, a subset of patients still does not respond or become resistant to treatment. Therefore, there is a high medical need for immune activating agents to overcome resistance to checkpoint blockade. ONCOS-102 is one such agent that can re-sensitize patients to anti-PD1 therapy. Although these are early data, observing objective responses with some occurring in non-injected lesions in this first exploratory phase 1 trial is encouraging, and we will follow with great interest as ONCOS-102 moves forward into later-stage development.”

25 Likes

… der er vel efterhånden ingen tvivl om at TRVX vil starte et registreringsstudie på baggrund af resultaterne fra 2. cohorte?

9 Likes

Når MJ påpeker at Jedd er top 3 i verden på melanoma som nå har engasjert og uttalt seg om Oncos-102 etter siste resultater, så sliter jeg med å skjønne at lille trvx kan mottså det jeg håper blir massiv interesse blant BP med CPI’er. Her blir det forhåpentligvis drakamp. :slight_smile:

Hele poenget med å kjøre emisjonen 6-7 uker tilbake anser jeg som middel for fremskaffelse av tid for å utføre forhandlinger uten press.

26 Likes

Der tror jeg du kommer med ett viktig poeng!
Spikeren på hodet.

6 Likes

ØS nevnte i dag at mesothelioma er liten i forhold til melanoma. Det årlige antallet er 15 000 tilfeller.

Så hva snakker vi om i antall hva angår melanom?

Her er fakta for USA, og det bør gi en pekepinn for hvor attraktiv Oncos 102 er i indikasjonen, og derav for big pharma…

8 Likes

Når median-overlevelse er oppnådd må dette meldes til markedet inne rimelig kort tid?

Isåfall vil jo nyhetstørke i noen måneder være veldig bullish.
Mesotheliom-dataene er jo allerede gode, men flere må dø før man får median-overlevelse.

4 Likes

Siden Soug snakket så fint om partnere (i flertall) i dagens videosnutt så kan det jo være greit å ha denne i bakhode.

5 Likes

Heftig nedsalg de siste timene i går ettermiddag og nå. Enda godt det jobbes på “bakrommet” med flere partnere og potensielle pengeverdier :+1:

2 Likes

Hva tenker man er årsaken til dette? Gevinstsikring?

1 Like

Det er vanvittigt så hurtigt den mister momentum efter så fantastiske nyheder :pensive:.

1 Like

Da får man vel tenke litt logisk; hvem er best til å fatte avgjørelse om dette er salgsanledning eller kjøpsanledning?

Vår nye CSO Victor kjøpte i alle fall på 10 kroner. Vi får håpe han har litt bedre innsikt enn tradere og andre mer perifere investorer.

8 Likes

De som er long her plukker Targo i dag!

3 Likes

Reelt har aktien holdt luften bedre end forventet, må jeg indrømme, men selvfølgelig er det en trist situation, at den korrigerer … intet skuffer på OSE længere. At den endnu engang bryder gennem støtteniveauet (muligvis kortvarigt … who knows), ses ofte som konsekvens af deciderede stop loss raids, uden at det behøver være årsagen denne gang.

Alt man kan gøre er at forsøge at udnytte situationen, hvis man mener aktien er underpriset jfr. de seneste meldinger. Som det ses af følgende, er interessen ikke helt væk … og det er ikke undertegnede, der ligger på 8,65, bare til info.

1 Like

Det er fullt mulig at digert teknisk gap ned til 7,24 skal fylles. Dette skjer svært ofte i de fleste aksjer, ofte uavhengig av det fundamentale.
Jeg ligger selv på kjøp i området 7,25-7,75.

3 Likes

Det positive med denne aksjen er at det er ingenting som overasker lengre :sweat_smile:
Men er ikke skremt hverken kortsiktig eller langsiktig. Tror dette er et stop loss-raid og at vi stenger på en grei kurs.

4 Likes

Ja jeg kjøper ikke denne jeg heller.

Edit:

Det @Buffet sa

2 Likes

Forsto ikke helt Savepig. Hva tenkte du på? :blush:

1 Like