Det burde vel strengt tatt være unødvendig å bruke mange kalorier på en slik skribent…
Nei den er ikke brukt opp, det er vel en 15-20% igjen eller noe?
Men det er jo ikke verre enn å kjøre en ekstraordinær generalsamling å lage en like stor fullmakt osv. Dette gjøres jo hele tiden.
Ja det er ille i denne tråden. Akkurat som det er spesielt for Targovax at de er finansiert med bare emisjoner…
Det folk burde snakke om er hvilke avtaler med penger som kan komme fremover. Det skal godt gjøres om de skal finansiere 4-5 studier selv ved hjelp av emisjon.
Altså, det logiske for meg er at de har en dialog med partner som betaler up front for å være med på studiene.
For Targovax har ikke sjans til finansierer 4-5 nye studier med emisjoner.
Det er vel grunnet en viss mengde empiri, men ingen blir gladere enn med den dagen de finner andre måter å få inn penger på.
Men må man spamme ned tråden med emisjonspraten?
Har ikke gjort det.
Ikke du…
Men uansett, alle vet at det trengs mye cash for å løfte frem 4-5 ny studier.
Enten blir der oppkjøp, deal eller en massiv emisjon på 100-200%.
Place your bets!
Place’t akkurat ett rimelig stort bet i Pci når alle trodde på ett liv i himmelen der, så for min del er jeg litt tilbakeholden. Blir ikke Tesla i år for å si det sånn
Nettopp. Hvis man tror det, så bør man jo for egen del holde seg langt vekke
At ledelsen er så tydelig å offensive kan ikke bety noe annet, for det er en helt annen ordlyd enn det har vært siste 2-3-4 årene jeg har fulgt selskapet. Folk har etterlyst entusiasme, offensiv guiding og uttalelser.
Nå derimot, har ØS og gjengen droppa mic’en
Det kan jo bety så mangt!
Men med 2 x best in class data, så ligger jo alt til rette for en brukbar deal.
Øystein Soug på besøg hos DNB, hvor bl.a. de seneste data på 2. cohorte melanoma diskuteres og det endnu engang pointeres af Øystein at resultaterne er “best in class”. Jeg synes bestemt vores CEO gør en god figur i dette korte interview.
All emisjonspraten her inne i dag førte aksjen ned noen hakk Her er det vel bare å sitte stille i båten? Hilsen newbie.
December 08, 2020
Our incredible Clinical Accelerator Clinical and Scientific Advisory Committee—chaired by Memorial Sloan Kettering Cancer Center’s Jedd D. Wolchok, M.D., Ph.D., who led several of the earliest checkpoint immunotherapy trials—also helps to ensure that our dollars are spent as wisely as possible.
De har bevist at Oncos virker
Prof. Jedd Wolchok, Investigator, Memorial Sloan Kettering Cancer Centre, New York said:
“Checkpoint inhibitors have had a significant impact on the way we treat melanoma; however, a subset of patients still does not respond or become resistant to treatment. Therefore, there is a high medical need for immune activating agents to overcome resistance to checkpoint blockade. ONCOS-102 is one such agent that can re-sensitize patients to anti-PD1 therapy. Although these are early data, observing objective responses with some occurring in non-injected lesions in this first exploratory phase 1 trial is encouraging, and we will follow with great interest as ONCOS-102 moves forward into later-stage development.”
… der er vel efterhånden ingen tvivl om at TRVX vil starte et registreringsstudie på baggrund af resultaterne fra 2. cohorte?
Når MJ påpeker at Jedd er top 3 i verden på melanoma som nå har engasjert og uttalt seg om Oncos-102 etter siste resultater, så sliter jeg med å skjønne at lille trvx kan mottså det jeg håper blir massiv interesse blant BP med CPI’er. Her blir det forhåpentligvis drakamp.
Hele poenget med å kjøre emisjonen 6-7 uker tilbake anser jeg som middel for fremskaffelse av tid for å utføre forhandlinger uten press.
Der tror jeg du kommer med ett viktig poeng!
Spikeren på hodet.
ØS nevnte i dag at mesothelioma er liten i forhold til melanoma. Det årlige antallet er 15 000 tilfeller.
Så hva snakker vi om i antall hva angår melanom?
Her er fakta for USA, og det bør gi en pekepinn for hvor attraktiv Oncos 102 er i indikasjonen, og derav for big pharma…
Når median-overlevelse er oppnådd må dette meldes til markedet inne rimelig kort tid?
Isåfall vil jo nyhetstørke i noen måneder være veldig bullish.
Mesotheliom-dataene er jo allerede gode, men flere må dø før man får median-overlevelse.
Siden Soug snakket så fint om partnere (i flertall) i dagens videosnutt så kan det jo være greit å ha denne i bakhode.