Det er jo mer enn en dobling, og det er slik kursmål fra meglerhus fungerer; når målet, 17kr, nærmer seg eller passeres, kommer de med et nytt mål.
Å komme med kursmål på 60kr nå ville liksom vært «useriøst».
Det er jo mer enn en dobling, og det er slik kursmål fra meglerhus fungerer; når målet, 17kr, nærmer seg eller passeres, kommer de med et nytt mål.
Å komme med kursmål på 60kr nå ville liksom vært «useriøst».
lukter emisjon lang vei her idag, dnb healtcare conference + dnb ute med kjøpsanbefaling og kursmål. Venter emisjon.
Hvorfor skal de kjøre en emi når de enda ikke har studieoppsettet klart (vet ikke hva det vil koste) samtidig som de har cash i halvannet år fremover?
Forøvrig er DNB Healthcare conference noe som skjer hvert år.
Edit: aksjene er billige nå, så det er nok greit å kjøpe på disse nivåene også. Du kan heller kjøpe litt færre aksjer så du har noen kroner om det skulle komme en emi.
Venter med kjøp til aksjen dupper under kr 8.
Et stort teknisk gap skal trolig fylles ned til 7,24.
Bare kjør emisjon for min del, men da har jeg et titusenkronersspørsmål:
Hva i alle dager skal dere skrive om heretter da, dere som ikke klarer å la være å nevne emisjon i hvert innlegg??
neste emisjon, så klart. De kommer jo annenhver måned her!
Ordreboka ser litt suspekt ut. Kommer det en hype nå, så skal man kanskje være oppmerksom på litt av hvert ?
Ja selvfølgelig H5ekkis, en gang emisjonsfokusert, alltid emisjonsfokusert…
Yeah, right!
Spises av sperren
jaja, lett å selge, blir det like lett å kjøpe senere vi får se
Dette er bare et kortsiktig blaff opp pga. artikkel i FA.
Kortsiktig 2-3 måneder negativ til aksjen, langsiktig 2-5 år positiv.
Skulle nesten tro at noen har fulltidsjobb med å holde nede denne aksjen.
De fortjener en julebonus da værtfall, for de har levert!
Eller det er nå den stikker oppover forgodt.
Negativ helt til du får kjøpt og blir positiv? Da er du helt på linje med den gjennomsnittlige aksjespekulant
Ser ut som det mange som stod igjen på perrongen når toget gikk🚂
Nei sjog, det har med at Trvx trolig “går i dvale” uten nyheter i en periode på 2-4 mnd. før det trolig begynner å komme noe ang. finansiering/samarbeidsavtaler for de neste studiene.
Og ja, det blir garantert mye emisjonprat fremover !
Har allerede 20K aksjer bare så det er sagt.
All time high omsetning, 10 MNOK omsatt 40 minutter på stigende kurs.
Dette er bull folkens! Her er det gjedder i sivet, og korte penger forsvinner ut.
(Med all time high menes omsetning utenom dager det er gjort emisjoner)
Jeg pleier vanligvis å være den som sitter og skriker det der, men akkurat nå tror jeg ikke den kommer før de legger frem planen for neste store studie