Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Tipper han mener at dette er et “falsk” brudd ned. Man ser ofte aksjer blir ristet litt før de stiger videre.

1 Like

Ja enig det​:blush::+1:, men alltid godt å få det budskapet tydelig frem​:blush:

18 Likes
12 Likes

Da ble det som jeg regnet med - aksjekursen er nesten tilbake til der vi var og interessen for selskapet virker å dabbe fort av. Før selskapet starter arbeidet med protokoll og videre planlegging av melanom, tenker jeg at spørsmålet omkring samarbeidspartneren må avklares. I det ligger det at videre finansiering vil avklares og vi vil få en kraftig reprising av selskapet. Jeg både håper og tror at selskapet kommer til å presentere en samarbeidsavtale med BP i løpet av Q1 2021. I tillegg tror jeg vi kan gå oss en pos. overraskelse ang. TG

4 Likes

Targovax to present at DNB’s 11[th] Annual Nordic Healthcare Conference

14 Likes
19 Likes

Skyhøy og skyhøy… :cloud:
Er det kursmål på 17 de refererer til?

1 Like

Griner ikke over 17kr, det er en god start .

6 Likes

Det er jo mer enn en dobling, og det er slik kursmål fra meglerhus fungerer; når målet, 17kr, nærmer seg eller passeres, kommer de med et nytt mål.

Å komme med kursmål på 60kr nå ville liksom vært «useriøst». :roll_eyes:

8 Likes

lukter emisjon lang vei her idag, dnb healtcare conference + dnb ute med kjøpsanbefaling og kursmål. Venter emisjon.

Hvorfor skal de kjøre en emi når de enda ikke har studieoppsettet klart (vet ikke hva det vil koste) samtidig som de har cash i halvannet år fremover?

Forøvrig er DNB Healthcare conference noe som skjer hvert år.

Edit: aksjene er billige nå, så det er nok greit å kjøpe på disse nivåene også. Du kan heller kjøpe litt færre aksjer så du har noen kroner om det skulle komme en emi.

7 Likes

Venter med kjøp til aksjen dupper under kr 8.
Et stort teknisk gap skal trolig fylles ned til 7,24.

Bare kjør emisjon for min del, men da har jeg et titusenkronersspørsmål:

Hva i alle dager skal dere skrive om heretter da, dere som ikke klarer å la være å nevne emisjon i hvert innlegg?? :thinking:

3 Likes

neste emisjon, så klart. De kommer jo annenhver måned her!

2 Likes

Ordreboka ser litt suspekt ut. Kommer det en hype nå, så skal man kanskje være oppmerksom på litt av hvert ?

Ja selvfølgelig H5ekkis, en gang emisjonsfokusert, alltid emisjonsfokusert…

1 Like

Yeah, right!

image

1 Like

Spises av sperren

jaja, lett å selge, blir det like lett å kjøpe senere :wink: vi får se