Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Jeg tænker du har svaret klar og kan dele med os andre :wink:

Vi vil se 7-tallet i løpet av 2-3 måneder tror jeg.

enig. 12,7 :wink:

6 Likes

Kan ikke klage på volumet, men sluttresultatet er jo rett og slett elendig.

Det som skiller mest mellom Targovax og Mirati, er nok børsen de er listet på.
Jeg er overbevist om at Tagovax ville kunne tangere og på enkelte områder gå forbi Mirati, om de hadde fått spille på samme plattform.

edit:
Det var desverre ikke god nok oppløsning på chartet til at Targovax synes :sweat_smile:

5 Likes

Nei, det er jo symptomatisk :grinning:

Kurs $242,00 i TRVX ville jo være decideret sygt; så er det bare at checke ud og ringe til chefen og sige “jeg kommer ik’ i morgen eller resten af ugen … måske aldrig mere” :slight_smile:

10 Likes

Stikker vel innom med en kontoutskrift før du sier farvel ?

Synes synd på de som ikke liker arbeidet for det daglige brød.

Når man lever af at feje gader, er det begrænset med arbejdsglæde … sgu’ hårdt for hænderne i længden og trækvognen punkterer ugentligt :wink:

2 Likes

Tror gatefeierne er dårlig representert på tråden. Men du kan spørre Trump om han ikke har en vogn til overs. Hans punkterer aldri siden han allerede kjører på felgen.

Mirati var også som Targovax over 30 kr/usd og gikk også ned til 3-4 kr/ usd før den startet ferden.

Tviler på de som kjøpte på 3 usd for noen år siden regnet med at den skulle stå i 242 usd idag :slight_smile:

3 Likes

Beklager å måtte si det med dette tilsvarer en Targo kurs på “bare” $140 eller 1234,- nok’s.
Du må nok beholde jobben litt til :rofl:

Edit:
Søkte etter Gordon Gekko, men vi må vist ta til takke med vanlige Michael D.

4 Likes

Watch our Chief Medical Officer, Magnus Jäderberg, present our impressive results from our melanoma trial combining ONCOS-102 and Keytruda!

Data showed best objective response rate of 35%! See a short clip below or watch the full video on our homepage.

15 Likes

Interessant at det er så mange kjøpere når det er så mange selgere… :grimacing:

Noen som føler for å forklare en fjøsnisse hva som foregikk her?

1 Like

Jeg forventet en daglig nedgang i volum etter melanoma nyhetene, men siste dagers volum vekst spesielt idag blir spennende å se gjenspeilet i listene.

Tror ikke internasjonale investorer bryr seg så mye om oppslag i FA. :slight_smile:

Håper vi nå endelig kan bryte gjennom med nye eiere slik at trvx kommer seg ut av denne langvarige loopen under 10.

6 Likes

Er tredje gang inne i targo nå. Emi og nesegrus til tross så har jeg av en eller annen grunn fortsatt trua. Ja, det er på tide å komme seg over tiern. Tvi tvi. Om ikke annet som nyttårsrakett

4 Likes

Hvis det er tredje gang så har du vel mistet trua et par ganger?

1 Like

Glem ikke tvangssalg … :wink:

1 Like

Ikke mistet troen men er lov å hoppe av toget når du ser hvor det bærer. Må jo ikke sitte på i heisen helt ned til første etasje hver gang??

4 Likes