Når man lever af at feje gader, er det begrænset med arbejdsglæde … sgu’ hårdt for hænderne i længden og trækvognen punkterer ugentligt
Tror gatefeierne er dårlig representert på tråden. Men du kan spørre Trump om han ikke har en vogn til overs. Hans punkterer aldri siden han allerede kjører på felgen.
Mirati var også som Targovax over 30 kr/usd og gikk også ned til 3-4 kr/ usd før den startet ferden.
Tviler på de som kjøpte på 3 usd for noen år siden regnet med at den skulle stå i 242 usd idag
Beklager å måtte si det med dette tilsvarer en Targo kurs på “bare” $140 eller 1234,- nok’s.
Du må nok beholde jobben litt til
Edit:
Søkte etter Gordon Gekko, men vi må vist ta til takke med vanlige Michael D.
Watch our Chief Medical Officer, Magnus Jäderberg, present our impressive results from our melanoma trial combining ONCOS-102 and Keytruda!
Data showed best objective response rate of 35%! See a short clip below or watch the full video on our homepage.
Interessant at det er så mange kjøpere når det er så mange selgere…
Noen som føler for å forklare en fjøsnisse hva som foregikk her?
Jeg forventet en daglig nedgang i volum etter melanoma nyhetene, men siste dagers volum vekst spesielt idag blir spennende å se gjenspeilet i listene.
Tror ikke internasjonale investorer bryr seg så mye om oppslag i FA.
Håper vi nå endelig kan bryte gjennom med nye eiere slik at trvx kommer seg ut av denne langvarige loopen under 10.
Er tredje gang inne i targo nå. Emi og nesegrus til tross så har jeg av en eller annen grunn fortsatt trua. Ja, det er på tide å komme seg over tiern. Tvi tvi. Om ikke annet som nyttårsrakett
Hvis det er tredje gang så har du vel mistet trua et par ganger?
Glem ikke tvangssalg …
Ikke mistet troen men er lov å hoppe av toget når du ser hvor det bærer. Må jo ikke sitte på i heisen helt ned til første etasje hver gang??
Er ny hjemmeside oppe? usa. com
Må innrømme jeg har en fryktelig god magefølelse nå for tiden Samme hvor mange aksjer andre folk skulle finne på å selge
Rart. Domenet er beskyttet med Whoisguard, så man ikke skal se eierskap:
Verken targovax.no/com er satt opp på den måten, så ikke helt samme mal der. Noen som vet om dette er normal praksis for US-sites?
Sender en e-post til Trvx så får vi se hva de svarer …
vil det hjelpe oss på oslo børs? her har vi nådd grensen for min børskompetanse
Ja, siden det er to “butikker” som selger andeler i samme selskap, så blir verdiene som regel reflektert likt i de to markedene. Noen tradere spesialiserer seg på å trade forskjeller i kursen.
Vet at IBM var en veldig hot aksje i den typen trading.
Noterer mig følgende i relation til det friske domæne …
Some companies find it difficult to monitor their share trading in two markets simultaneously and may need to initiate separate marketing and investor-relations plans
De lanserer vel ikke en side der, før en slik potensiell plan. Er nok bare standard i formationsøkning i USA, en side som kan bidra til bedre retting mot forsøkspasienter og investorer i USA.